Mitkä ysärillä MTV: llä soineista biiseistä musiikkivideoineen on jääneet teillä mieleen?
Olisi kiva etsiä muistilokeroista kadonneita musiikkivideoita
-ysärinuori-
Kommentit (576)
Michael ja Janet
Aikansa kallein musavideo.
Myös MJ:ltä
Remember the time
Black or white
Stranger in moscow
Earth song
Kesäbiisit tyyliin Paradision Bailando ja Alexian Summer is crazy ja Uh la la la.
Se Anna Eriksonin kesä yhdessä tms. jota maikkari soitti jatkuvasti.
Aerosmithin Crazy ja Crying, koska A.Silverstonen oli niin hot😗
Skid Row: 18 And Life
Heräsin sen myötä tykkäämään pitkätukkamusasta.
Ei varmaan puhuta mainostelevisiosta nyt :D
Nirvanan Heart shaped box on yks ja sitten The Cranberriesin Zombie. Nää teki pikkutyttönä vaikutuksen.
Asiaan tavallaan liittyen, muistaako kukaan kun aikaanaan Music TVllä tuli Ray Cokesin juontama Most Wanted, sitä tuli jatkuvasti seurattua vaikka siihen aikaan en vielä englantia mahdottoman hyvin osannut.
Se ehkä Blurin biisi, jonka videossa maitopurkki seikkailee :D se oli hauska. Sitä aina odotin.
Muistaako kukaan videota, jossa on muistaakseni joku käytävä, ja joku tyyppi mätkii turpiin isoja nallekarhuja? Tai tällainen mielikuva mulla siitä on, ainakin isoja nalleja siinä oli. Ja oiskohan sillä tyypillä ollut rastat.. Pyöri varmaan Jyrkissä, koska mtv meillä ei näkynyt.
Paula Abdul ja Rush rush. Keanu Reeveskin esiintyi kyseisellä videolla. Jotenkin kaunis biisi ja kuulin sen ensimmäisen kerran yhdessä elämäni merkittävimmistä vaiheista. Nykyäänkin aina herkistyn, kun kuulen.
Ricky Martinin ja Christina Aguileran duetto Nobody wants to be lonely.
Varsin siirappinen, mutta ahdistuksen pohjalla sai omia tuntojaan purettua tuon avulla.
Madonnan Frozen-video sai aina kylmät väreet pintaan kun sen näki.
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan videota, jossa on muistaakseni joku käytävä, ja joku tyyppi mätkii turpiin isoja nallekarhuja? Tai tällainen mielikuva mulla siitä on, ainakin isoja nalleja siinä oli. Ja oiskohan sillä tyypillä ollut rastat.. Pyöri varmaan Jyrkissä, koska mtv meillä ei näkynyt.
Tämä tuli mulle mieleen https://www.youtube.com/watch?v=p0mRIhK9seg
Nää on ihan 90-l. alusta ku olin 7+ ja sisko oli teini-ikäinen ja sisko laittoi usein MTV päälle...
Soul Asylum: Runawayntrain - ne maitopurkkilapset, todellisuudessa kadoksissa olevat lapset siinä videossa.
Spin doctors: Two princes - tässä oli joku pipo/rastapäinen äijä heilumassa. Tarttuva biisi, bändi oli yhden hitin ihme.
Ugly kid Joe: Cats in the craddle - isällä ei riittänyt töiden takia pojalle aikaa, vanhuksena isä kyseli miksei uraa tekevällä pojalla ole aikaa isälleen.. Koskettava.
Erasure: Take a chance on me - Erasuren ukkojen.Abba-cover, pojat pukeutuneet Fridaksi ja Agnethaksi, viihdyttävä!
timo soini.