Miksi pidätte ehdoin tahdoin niin epämuodikkaita kampauksia?
Tuon tuosta näkee naisia, joiden hiuksia tekisi todellakin mieli käydä vähän pöyhimässä ja käsittelemässä vaikka saksien ja väriaineenkin kanssa. Jotkut pitävät tukkansa samassa kuosissa jopa vuosikymmeniä. Tässä eräänä päivänä tapasin erään lapsuudentuttuni, ja hänen kampauksensa oli edelleen täysin sama kuin lapsuudessa ja nuoruudessa!
Kun kaikki käyvät kuitenkin ainakin joskus kampaajalla, niin ettekö voisi saman tien pyytää leikkaamaan mallia, joka istuu teille?
Kommentit (45)
sitä paitsi, en halua mitään sellaista, mitä pitää vääntää ja kääntää, koska ei ole aamuisin aikaa laitella hiuksia.
Sellanen ikäänkuin lumikki tyyli?
Oman jutun/tyylin löytäminen onkin avainsana muodikkuuteen, jolla en tarkoita trendien orjallista noudattamista. Tyylittömyys on pahinta.
Vierailija:
Sellanen ikäänkuin lumikki tyyli?
Ei kai Lumikilla ole (muistaakseni) polkkatukka, vaan sellainen 40-luvun aika lailla aseteltu kampaus? Nooh, itse kallistuisin mieluummin Ruususen kiharoihin. ;)
Sen jälkeen on leikattu kahdesti hiukset kotona ja tulos ihan yhtä hyvä. Miksi maksaa kampaajalle 25-40¿, kun kotona saa saman tuloksen? Minulle on pitkä tukka, jota tasoitan silloin tälloin. Olen mielestäni kaunis ja hiukseni ovat silkkiset ja vaaleat, oikein kauniit. Joten sinun ei todellakaan tarvitse sääliä minun hiuksiani. Samanlainen hiusmalli on ollut jo lapsuudesta saakka enkä näe siinä mitään ongelmaa. Miehellänikin on aina samanlainen tukka :) Sitä vain lyhennetään noin kerran kuussa.
Sit välillä laittaa muutaman raidan otsalle ja on niiiiin in.
Moniväriraidoitus on, oma väri ruskea.
Tällä hetkellä muodissa tuntuu olevan nämä kasari Vidal Sassoon-stailit, jotka on mun mielestä mahdollisimman kammottavia ja rumia - monesti oikein mietin, että kylläpä ihmiset käyttää paljon aikaa, vaivaa, rahaa, väriä ja muotoiluaineita näyttääkseen rumilta. Mutta makunsa ja tyylinsä kullakin.
Saparot, letit, nuttura, ponkkari, suorat, kiharat, otsiksen saa normaalisti tai sivujakaukselle tai pinnillä sivuun, voi käyttää tupeerausta, pantaa, solkea, huivia jne.... Ja sitäpaitsi lyhyt tukkaisille naisille harvoin sopii hatut, joita pitkien hiusten kanssa voi käyttää mielin määrin :)
Vierailija:
Saparot, letit, nuttura, ponkkari, suorat, kiharat, otsiksen saa normaalisti tai sivujakaukselle tai pinnillä sivuun, voi käyttää tupeerausta, pantaa, solkea, huivia jne.... Ja sitäpaitsi lyhyt tukkaisille naisille harvoin sopii hatut, joita pitkien hiusten kanssa voi käyttää mielin määrin :)
naisen, jolla muuten pitkät hiukset, mutta etutukassa pikkurullilla permis.. Yksi tuttu pitää uskollisesti vuodesta toiseen 80-luvun torttukampausta.
kotikonsteihin turvautuneilla.
Mua ei haittaa, jos kampaus on sama 20 vuotta, jos se on ollut 20 vuotta tyylikäs. Väriaineet ja fööni ei tee tyylikästä.
Esim. Jenkeissä niitä käytettiin jossain vaiheessa yhtenään. Ne eivät olleet sen ihmeellisempi juttu kuin huulipuna.
rakennekynnet kertoo paljon (kyvystä ja halusta tehdä töitä). Oikeasti, katson kynsiä tarkkaan!!!
Minulla on ihan normaali pitkä tukka, jota voin ihan itse kammata miten tahdon ilman kampaajan apua ja altvoja tasoittaa tarpeen tullen.
Mitä minä menisin kampaajalle tekemään, jos en missään nimessä tahdo lyhyttä tukkaa/otsahiuksia/kerroksittain leikattuja hiuksia/ kehystettä naaman ympärille/ enkä missään nimessä sitä kamalaa alta tumma päältä punainen/vaalea/raidoitetta värjäystä?
Vierailija:
rakennekynnet kertoo paljon (kyvystä ja halusta tehdä töitä). Oikeasti, katson kynsiä tarkkaan!!!
T. Se Jenkeissä rakennekynsiä paljon nähnyt
Haluaisin kyllä näyttää muodikkaammalta, mutta en osaa enkä jaksa.
Tuo turvallisuutta ja miehet tykkää. Herättää kateutta naisissa, mutta sekin tuntuu vain ihan kivalta.