Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pidätte ehdoin tahdoin niin epämuodikkaita kampauksia?

14.08.2006 |

Tuon tuosta näkee naisia, joiden hiuksia tekisi todellakin mieli käydä vähän pöyhimässä ja käsittelemässä vaikka saksien ja väriaineenkin kanssa. Jotkut pitävät tukkansa samassa kuosissa jopa vuosikymmeniä. Tässä eräänä päivänä tapasin erään lapsuudentuttuni, ja hänen kampauksensa oli edelleen täysin sama kuin lapsuudessa ja nuoruudessa!

Kun kaikki käyvät kuitenkin ainakin joskus kampaajalla, niin ettekö voisi saman tien pyytää leikkaamaan mallia, joka istuu teille?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pitkät hiukset, ei välttämättä tarvi. Värjäykset ja permanentit jne tietysti on asia erikseen. Latvojen tasaus onnistuu kyllä kotonakin, avustaja täytyy tietysti olla. Mutta en hemmetti maksais montaa kymppiä jostain latvojen tasauksesta.

Vierailija
2/45 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin kyllä, mutta maksaa hyvällä kampaajalla 70-90 euroa helposti kuuden viikon välein :O Iso summa äitiyslomalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

etkö tosiaan tiedä, että moniväriraidat on jo jonkun aikaa olleet niiiiiin pois muodista kun vaan voi olla?

Vierailija
4/45 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkät, vaaleat, älyttömän liukkaat hiukset, joissa ei pysy mikään kihara (kokeiltu on), ohuehko, oma väri oikein nätti, ehkä talvella vois laittaa " värinkirkastus" raitaa.

En ehdottomasti halua lyhyttä mallia, pitää olla helppohoitoinen sillä kahden pienen kanssa en ehdi enkä halua laittaa koko ajan. Muutenkin pakko pitää aina kiinni, kun pienempi repii vaan hiuksia jos ne roikkuu mun silmillä ja vauvan naamalla.

Neuvoja oi guru!

Vierailija
5/45 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 47

Vierailija
6/45 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiuslaatu on liukas, niin se varmasti laskeutuu kauniisti kerroksittaisenakin eikä " lähde lentoon" .

Mutta korostettakoon, että en ole kampaaja, joten tämä on vain minun visioni. Käytännön toteutuksen toimivuudesta tietää enemmän ammattilainen. :)

Vierailija
7/45 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmasti pitänyt jo aloitusviestiin kirjoittaa " tyylitön" eikä " epämuodikas" . Oli vähän huono sanavalinta. Tyylitön tarkoittaa kampausta, joka on a) todella out (pari vuotta EI tarkoita, että on todella out) tai b) vailla minkäänlaista yritystä etsiä itselle sopiva malli ja väri.

Vierailija
8/45 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoitti vaan latvat. Hiuslaatu on tosiaan niin liukas, että se on ärsyttävää. Ei saa minkäänlaista kampausta! Paitsi just nää letit yms. Mutta olis kiva olla joskus hiukset auki nätti kampaus.

Mrs_Starlight:

Jos hiuslaatu on liukas, niin se varmasti laskeutuu kauniisti kerroksittaisenakin eikä " lähde lentoon" .

Mutta korostettakoon, että en ole kampaaja, joten tämä on vain minun visioni. Käytännön toteutuksen toimivuudesta tietää enemmän ammattilainen. :)

Vierailija
9/45 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä voisit myös lyhentää tukkaa reilusti (esim. olkapäille) ja alkaa pitää sitä auki? :)

Vierailija
10/45 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tasapitkä suora tukka on sopinut naiselle 20-vuotiaana, ei se välttämättä sovi enää 30-vuotiaana. Kroppa muuttuu, kasvot muuttuu, joten tukka voi olla silloin kauhea jäänne jostakin menneestä.

Ymmärtäkää rakkaat kanssaeläjät, että ette pysy ikuisesti saman ikäisinä. Meillä on töissä kohta 60-vuotias nainen, jolla on samanlaiset vaatteet ja samanlainen kampaus kuin hänellä on ollut varmaan 20-vuotiaasta saakka. Säälittää parka. " Mies ei anna leikata ihanaa pitkää tukkaa ja minihameet ovat niin kivoja, samoin polvisukat" .

Tasapitkä tukka sopii todella harvoille. Minulla on pitkä tukka, mutta edestä rikottu ja sivuilta kevennetty. Käyn siis kampaajalla noin 7 viikon välein. Kallista on, mutta en anna kauhean kuontalon pilata elämääni......

Pahimpia ylilyöntejä olen nähnyt raskaana olevilla. Kun maha kasvaa, saa ikään kuin luvan tulla pikkutytöksi jälleen. Kammottavia saparoita ja pikkusipuleita ja pinnejä pää täynnä.

Voi naiset, jos ette itse huomaa, kysykää vaikka joltakin tutultanne, mitä voisitte hiuksillenne tehdä.

Ai niin, sori. Eihän teidän tarvitse itseenne enää panostaa, mies on jo nalkissa.

;))

Vierailija
11/45 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

väritystä ja raidoitusta useammalla sävyllä, sitten sellainen lamppuharjamalli kuten kaikilla muillakin. Et niinku tosta edestä vähän lyhkäsempi ja sit takaa pisempi, vähän niinku veitsellä leikatun näkönen ja sit kerrosta sinne tänne.

Ei, kyl mää maar haluan pitää tän kuantalon saman näkösenä ku se oli lukiossa. Mulla on pitkä suora ruskea tukka, jonka väännän samalle kampaukselle ku äite nuarena. Sen nimi on siveyden sipuli ja mää tykkään siitä. Miäskin tykkää.

Vierailija
12/45 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei pliis...

Vierailija
13/45 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että kaikki käy kampaajalla? :)

Vierailija
14/45 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis tulla silti . ei mikään kampaajalla kynitty

Vierailija
15/45 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" Kotileikkaukset" taas kuuluvat ehdottomasti ei-niin-hyvin-istuvien viritelmien kastiin, harvinaisa poikkeuksia lukuunottamatta.

Vierailija
16/45 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tähän mennessä en ole löytänyt yhtään kampaajaa, jolle voisi vain sanoa että leikkaapa sellanen mulle istuva kivan muodikas leikkaus, mutta jos sulta saa tarkat ohjeet niin pulmahan on ratkaistu!

Vierailija
17/45 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisekseen ne muodikkaat kampaukset vaativat yleensä laittamista, enkä mä ehdi aamuisin laitella hiuksia peilin edessä. Olen pahoillani, M. S. jos kärsit hiusteni katselemisesta... tai no, oikeastaan en olekaan.

Vierailija
18/45 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mrs_Starlight:

Vierailija:

" Kotileikkaukset" taas kuuluvat ehdottomasti ei-niin-hyvin-istuvien viritelmien kastiin, harvinaisa poikkeuksia lukuunottamatta.

Vierailija
19/45 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuijottamiseen.

Vierailija
20/45 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vielä tähän mennessä en ole löytänyt yhtään kampaajaa, jolle voisi vain sanoa että leikkaapa sellanen mulle istuva kivan muodikas leikkaus, mutta jos sulta saa tarkat ohjeet niin pulmahan on ratkaistu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi