Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenkä te muut pärjäätte tänään?

Vierailija
11.04.2021 |

Pystyin olemaan tänä päivänä muiden kanssa jotenkin läjässä. Nyt kun olen yksin niin romahdin. Tää on vaan niin vaikeaa. Kevät yleensäkin on minulle vaikeaa; luonto herää ja kaikki hehkuttaa kevättä ja kesän tuloa. En pysty olemaan iloinen. Huhtikuu on kuukausista julmin.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap haluaisit tehdä?

Haluaisin elää niinkuin muutkin. Olla iloinen ja edes jaksaa tätä elämää. Jopa suihkussa käynti ottaa koville ja sitäkin häpeän.

-ap

*Halaus* ole armelias itsellesi, olet tällä hetkellä sairas eikä siinä ole mitään hävettävää. Yritä kuitenkin aktiivisesti tehdä edes jokin pieni asia joka päivä. Jokainen pieni onnistuminen on askel eteenpäin.

Vierailija
22/33 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyhti darra.

Pitsa ja pari lonkkua vois jeesaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei pitäisi olla huojentunut, kun näköjään on muitakin alakuloisia/masentuneita. On kumminkin hyvä, että ihmiset ei täällä moiti minua. Kiitos siitä.

Vaikeaa on taas miettiä, kuinka selvitä huomisesta päivästä. Onneksi on kuitenkin nuo lääkkeet.

Vierailija
24/33 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyhti darra.

Mietin sitäkin, että hakisin siideriä. En vaan pysty poistumaan kotoani.

ap

Vierailija
25/33 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap haluaisit tehdä?

Haluaisin elää niinkuin muutkin. Olla iloinen ja edes jaksaa tätä elämää. Jopa suihkussa käynti ottaa koville ja sitäkin häpeän.

-ap

*Halaus* ole armelias itsellesi, olet tällä hetkellä sairas eikä siinä ole mitään hävettävää. Yritä kuitenkin aktiivisesti tehdä edes jokin pieni asia joka päivä. Jokainen pieni onnistuminen on askel eteenpäin.

Kiitos. Minulla on vaan pitkä lista, mitä kaikkea pitäisi jaksaa tehdä.

ap

Vierailija
26/33 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä yksinäinen sunnuntai on ollut, netissä pyörinyt ja tv:tä tuijottanut.  Eikä huomisellekkaan mitään uutta tiedossa, samaa yksinäisyyttä jo vuodesta toiseen.

Vierailija
27/33 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aika huono viikonloppu. Oon pärjännyt hyvin ja olen mielestäni aika tasapainoinen, mutta kevät on mullekin rankka. Koen epäonnistuneeni elämässä, urallani, ihmisenä. Kasvukauden alku riipii sieluani koska mulla ei oo omaa pihaa. Yleensä pääsen näistä tunteista ohi, mutta välillä auringon paistaessa epätoivo on musertava. Mutta ei kai tässä muuta, eteenpäin vaan, kyynelten läpi.

Vierailija
28/33 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jyhti darra.

Mietin sitäkin, että hakisin siideriä. En vaan pysty poistumaan kotoani.

ap

Osta nyt ainakin sen verran että vähän pyörryttää. Huu kun ois makiaa tempaista sunnuntaikänni. Mieti nyt, sunnuntaikänni kun haet siiderit. Nyt liikkuu, liikkuu.

Vierailija
29/33 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap haluaisit tehdä?

-ap

Kiitos. Minulla on vaan pitkä lista, mitä kaikkea pitäisi jaksaa tehdä.

ap

No sitten on jo hyvällä alulla. Ota listalta yksi asia kerrallaan ruksattavaksi pois. Aloita jostain helpommasta :)

Vierailija
30/33 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ei pitäisi olla huojentunut, kun näköjään on muitakin alakuloisia/masentuneita. On kumminkin hyvä, että ihmiset ei täällä moiti minua. Kiitos siitä.

Vaikeaa on taas miettiä, kuinka selvitä huomisesta päivästä. Onneksi on kuitenkin nuo lääkkeet.

Niin minäkin mietin miten huomisen saa menemään, haluaisin vaan nukkua kun ei minulla ole mitään merkitystä tässä elämässä eikä minua kukaan kaipaakkaan.

Vierailija
31/33 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä tämä menee. Kait huonomminkin voisi olla. Aurinko paistaa ja näyttää turhankin selkeästi likaiset ikkunat. Lapsiltani sain kuulla, kuinka isänsä haukkuu ja väheksyy minua heille. Olen siis eronnut. Kaksi vanhimpaa ovat valmiita sanojensa mukaan "antamaan isälle kuritusta", mitä se hyödyttää?, kehoitan vain sivuuttamaan kommentit ja yrittää rakastaa isäänsä. Kävin pitkällä lenkillä ihanan ilman houkuttelemana ja bongasin leskenlehtiä. Nyt siirrän ajatuksia hiljalleen kohti huomisen työviikon organisointiin. Ja yritän olla kiinnittämättä huomiota alavatsakipuihini. Lääkärissä pitäisi käydä mutta siihen ei ole varaa. Pysykää terveinä!

Vierailija
32/33 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka Ap:lla on mennyt tänään?

Vierailija
33/33 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala olo. Olen ollut nyt koko viikonlopun ahdistunut ja ei meinaa hellittää millään. Liian paljon muutoksia viimisen kuukauden aikana ja krooniset kivut vaivaavat. Kouluakin pitäisi jaksaa käydä.

Haluan vain pois tästä olotilasta. Jostain syystä lisääntyvä valo pahentaa ahdistusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi