Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun tukka lähtee päästä? Peruukki vaiko huivi tai hattu?

Vierailija
11.04.2021 |

Sädehoitoa on tiedossa. Tiedän, että samalla lähtee tukka päästä. Minkälaisia ajatuksia muissa ihmisissä herättävät jos käyttää peruukkia, huivia tai hattua?
Peruukki on oman kokeiluni mukaan tukalin vaihtoehto.

Olen pohtinut, että luulevatko ihmiset minun kuuluvan uskontokuntaan jos käytän päivittäin huivia? Olen ortodoksi eli olen kyllä tottunut käyttämään huivia oman uskontokuntani tilaisuuksissa. Muulloin olen kuten valtaväestökin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset eivät välttämättä lähde. Ainakaan työkaverillani eivät lähteneet. Huivi kuulostaa kivalta. Tsemppiä sulle!

Vierailija
2/12 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta huivit näyttävät ihanilta monien päässä. Peruukit eivät niinkään, ellei ole todella lähellä sinun omia hiuksia. Tsemppiä hoitoihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanna kaljusi ylpeänä, arpena merkiksi taistelustasi.

Vierailija
4/12 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sisko piti huivia. Oli ihan kiva.

Vierailija
5/12 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmennyt serkkuni käytti huivia ja joskus hattua.

Vierailija
6/12 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta huivit näyttävät ihanilta monien päässä. Peruukit eivät niinkään, ellei ole todella lähellä sinun omia hiuksia. Tsemppiä hoitoihin!

Kiitos! Se peruukki, jonka olen hankkinut, tuntuu kuin karvalakilta päässä. Ajatuskin siitä päässä kesällä ahdistaa enemmän kuin itse tauti ja siihen annettava hoito.

Vierailija
7/12 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini käytti huivia (häneltä lähti kaikki hiukset kemoterapian aikana, sädehoito ei yleensä ole se ongelma). Niitä käyttää lämpimään aikaan moni, niin et erotu hirveästi joukosta. Kaupasta sellainen kiva värikäs hellehuivi - tai parempi hankkia useampi - niin piristää mieltäkin sitä käyttää.

Vierailija
8/12 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää käyttää mitään? Mä menetin hiukseni syöpähoitojen aikana, enkä kokenut tarvitsevani mitään huiveja, paitsi kesällä ettei päänahka palanut.

Vierailija
9/12 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää käyttää mitään? Mä menetin hiukseni syöpähoitojen aikana, enkä kokenut tarvitsevani mitään huiveja, paitsi kesällä ettei päänahka palanut.

Minulla on vieläkin niitä haikaranpuremia (?) päänahassa. Mieluummin peitän pään muutenkin, koska tarvin kasvoihin ja muuallekin mahdollisimman vahvaa aurinkorasvaa.

Vierailija
10/12 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs turbaani?

Vierailija
11/12 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanna kaljusi ylpeänä, arpena merkiksi taistelustasi.

Suksi suolle :)

Vierailija
12/12 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huivi laitettuna sillä tavalla "turbaaniksi" kuin filmitähdet joskus aikoinaan.

Sellainen virkattu myssy, kesällä kevyemmistä materiaaleista. Jos olet räiskyvä persoona sellainen mansikkapipa, tai sitten tekee hillitymmillä vaatteisiin sopivilla langoilla pitsipipo, ainakin nyt kevät-kesälle sopii sellainen, talvella voi olla paksumpaakin lankaa.

Ulkona tietenkin joku kiva lippis, niitä on kivoja niin miehille kuin naisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi