Olisi ihan kauheeta olla joku yrittäjä
Jonka pitäisi markkinoida tuotettaan, että osta osta osta. Ja aina epäiltäisiin että se varmaan yrittää myydä jotain tai ainakin jotenkin vetää vilunkia. Hatunnosto teille yrittäjät, minusta ei olisi siihen, mutta teitä tarvitaan.
Kommentit (6)
On tosi kauheeta, varsinkin jos joutuu suomalaisten kanssa tekemisiin.
Suomessa on liikaa tosi elämästä etääntyneitä lusmuja. Ei kannata olla yrittäjä tässä maassa. Senkin kerran joku onnistuu, niin odottappa vaan joku voimaantunut vai.akki tulee canceloimaan vuosien työn aherruksen.
Itse olen b to b -yrittäjä. Minusta yritysten välinen kaupanteko on aivan mukavaa, itse siis myyn palveluja joita toiset yritykset ostavat. Nykyään ei tarvitse juuri edes mainostaa kun minuun otetaan yhteyttä, sana kulkee. Joskus olen yksityiselle erehtynyt laskulla myymään, aina saa laittaa perintäpalvelut perään. Yrityksille myydessä maksut tulee aina eräpäivään mennessä.
Joillekin se sopii ja heillä yrittäjyys on verissä.
Itse olen onnellinen tavallisena rivityöläisenä. Mutta eipä niitäkän työpaikkoja ilman yrittäjiä olisi.
Olen ollut yrittäjänä yli 10 vuotta ja hyvin tehty työ puhuu puolestaan, eli asiakkaani markkinoivat minua jopa liikaa. Töitä siis riittää ja saan keskittyä tekemään juuri sitä mitä haluan ja mistä tykkään. Työni on enemmänkin harrastukseni, josta tulee rahaa mukavasti.
Olen asioissani hyvin tarkka ja en huoli asiakkaikseni kuin ihania ihmisiä. Teen työni moitteettomasti ja kirjanpitäjäni hoitaa oman hommansa moitteettomasti, joten tulos on hyvä vuodesta toiseen. Työaikani on klo 8-16 välisenä aikana, mutta yleensä Olen töissä noin klo 8:30-15. Pidän illat, viikonloput ja arkipyhät vapaana ja lomailen noin neljä viikkoa vuodessa juuri silloin kuin itse haluan.
Ei tämä yrittäjyys ole mielestäni kovin kamalaa.
Ei tän palstan mukaan. Kun kirjoitin eräänä päivänä että halusin netillä myydä Diorin laukun isot haukkumiset päälle täällä .Eihän se ole aito, valehtelee.Suut soi niin että Tukholmaan asti kuulin metelin.
No möin laukun 400 eurolla samana päivänä.
Tässä yhteydessä kerroin että olen ollut yksityisyrittäjä. Sieltä tuli paksua teksitä jota en edes jaksa kertoa miten ikävää.
Täällä ei uskalla puhua mistään ilman että suunsoittajat innostuvat keljuilemaan.