Kevät tulee naiset jos käytätte mekkoja/hameita niin pliis ajakaa ne sääret
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä aja, mun jalat on ihan ok luonnon luomina, ei niitä tartte muuttaa.
Kuitenkin meikkaat naamasi piiloon?
En sheivaa, enkä meikkaa. Mun naamakin on hyvä just tällaisena kuin se on.
Kuumottaako miehiä, kun yhä useampi nainen vähät välittää näistä "feminiinisistä normeista" ja nauttii itsestään luonnontilassa? Kommenteista päätellen ainakin osaa.
Enemmän ihmetyttää meikkaavien naisten tarve valehdella siitä etteivät meikkaa miesten takia.
Kenen miesten? Meikkaan kotitoimistollakin joka arkiaamu oli videopalavereita tai ei, saati katso kalenterista kokousten sukupuolijakaumaa. Se on vähän kuin siisti pukeutuminen, kuuluu omaan aamurutiiniin. Oma mies on nähnyt sen paljaankin naaman tässä 13 vuoden aikana. Mutta sori nyt kaikille Wolt-kuskeille, naapuruston papoille ja muille satunnaisille mieskontakteille vääristä signaaleista viimeisen vuoden aikana.
Tää on niin totta. Hirveetä kattoo semmosia rehusääriä.
N23
Kuumottaako miehiä, kun yhä useampi nainen vähät välittää näistä "feminiinisistä normeista" ja nauttii itsestään luonnontilassa? Kommenteista päätellen ainakin osaa.[/quote]
Miksi naiset ovat suostuneet siihen, että miehet haluavat pikkutyttöjä, joilla ei ole karvoja? Jos naiset eivät olisi tähän suostuneet, miesten olisi ollut pakko tyytyä siihen, mitä on saatavilla. Eli voisivat naisetkin pikkusen mennä itseensä vai ajaako se miehenkaipuu niin edelle, että on pakko luopua arvoistaan, esim. siitä, että jos en kelpaa tällaisena. miksi minut on luotu niin muokkaanpa itseni sitten tuollaiseksi.
Minä en ajele karvoja koskaan mistään. Säärikarvat saavat rehottaa, ja rämemajava lämmittää haaroväliä kesät talvet.
Ap sitten varmaan maksaa minulle jalkojen laseroinnin. Sheivaamista tai epiloimista ne ei kestä, tulee kunnon karvatupentulehdus ja sehän se kaunista onkin. Ja ajaahan ap itse myös kainalonsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja katsokaa peiliin ennen kuin astutte ulos.
Jos on +10kg, niin ei MISSÄÄN nimessä minihametta.
Joku +10kg ei ole vielä mitään mutta sitten kun alkaa olla >25kg niin näyttää yleensä pahalta jo näin naisenkin näkökulmasta jo se että reilusti ylipainoinen käyttää ihan liian piukkoja vaatteita joiden alta ja välistä läskit tursuaa, hävyttömän näköistä. Itsellä +30kg ylipainoa eikä tulisi mieleenkään pukea julkiselle paikalle mitään hameita (joita en muutenkaan käyttäisi), hihattomia paitoja tai polvipituisia shortseja. Asiallinen pukeutuminen on huomaavaisuutta, paljastelu ja kaikenlainen pukeutumisella haettava provosointi moukkamaista.
Höpö höpö. Jokainen saa laittaa lyhyen kesämekon jos siltä tuntuu. Jos sinut on reppana kasvatettu häpeämään ja peittelemään itseäsi, ja olet siitä sairastunut syömishäiriöön, älä sairastuta muita noilla sairailla ja vanhakantaisilla ajatuksillasi. Saisit hävetä.
Enkä taatusti häpeä, läski nyt vain voi oikeasti olla itsekin läskin mielestä kamalan näköistä ja se on vain merkki siitä että tunnistaa ja tunnustaa olevansa sairas. Niin paljon kuin mielipiteeni v-tuttaakin monia niin mulla on oikeus ajatella näin. Ei se tarkoita että ihailisin sairaalloisen laihoja ihmisiä, onhan mm. anoreksia ja ortoreksiakin oikeita sairauksia, niitä sairastavilla tavoiteltava maali vain sijaitsee läskijanan toisessa päädyssä. Kehopositiivisuudesta on saatu tietoisesti lihomista edistäviä ruokailutottumuksia harrastaville ja liikuntaa tietoisesti vältteleville laiskimuksille kammottava tekosyy olla muuttamatta haitalliseksi tiedettyjä elämäntapoja. Ihminen on nero keksimään kaikenlaisia selityksiä ja tekosyitä sille miksi terveellisempää elämää ei muka kannata tavoitella. Ylipainosta eroon pääseminen vaatii itsekuria, opituista huonoista tavoista poisoppimista ja siis monenlaisille epämukavuusalueille ankkuroitumista. Kuka sellaista kiusaa haluaa kun on kivampi elää syödäkseen ja miettiä sitä laihduttamista ehkä vaikka joku toinen päivä? Yksikään ylipainoa muutamankin kilon pois saanut ihminen tuskin voi väittää etteikö kropassa ja korvien välissä olisi alkanut tuntua paremmalta niiden vähäistenkin kilojen lähdettyä, ja siksi se paremminvointi näkyy ulospäinkin jopa niille jotka eivät asianosaisen painonpudotusprojektista mitään tiedä.
Mun puolesta taas esim. psoriaatikkojen ym. ei tarvitse peittää ihoaan tai hävetä ulkonäköään koska he eivät voi näkyvälle sairaudelleen mitään (ja psoria sairastavien ihollehan auringonvalo on sairauden kannalta hyödyllistäkin).
En~ 😘
Sinun iloksesi käytän sukkiksia niin että karvat oikeen sojottaa niistä läpi.
En taida enää ajella. Voi kyllä olla, että vähän kuumottaa mennä ulos ensimmäistä kertaa kesällä lyhyissä housuissa niin, että en ole sääriäni ajanut.. mutta silti yritän tottua siihen tunteeseen ja olla ajamatta.
Mä ajelen sääret ja kainalot aina, kesät talvet, joka amu suihkussa. En osaisi enkä haluaisi olla karvainen - karvani ovat mustia, pitkiä ja paksuja ja kasvavat niin nopeasti että kello viiden sänki on kirkkaassa valossa havaittavissa. Lisäksi vitivalkoinen kalkkunaihoni saa sheivaamisesta joskus punaisia näppyjä ja muuta mukavaa. Eli veikkaan että silti et seksuaalisesti himoitsisi sheivattuja sääriäni jos ne muka jossain pääsisit näkemään.
Katsoin äsken viivottimella, pisimmät säärikarvani ovat lähemmäs kaksi senttiä pitkiä :O
En aja näitä ikinä! En ole koskaan ajanutkaan. Voisin jopa alkaa pitää karvankasvupäiväkirjaa.
Ja ei, en myöskään ikipäivänä tule meikkaamaan, tai edes värjäämään hiuksiani.
Pidä huoli omista sääristäsi. Älä puutu muiden karvoihin. En ymmärrä ihmisiä, joiden on pakko yrittää määrätä. Voihan sitä kontrolloida itseään ja katsoa vain niitä karvattomia kinttuja.
Onhan ajellut sääret minusta kauniimmat, mutta kukin saa kyllä puolestani ihan itse valita ajeleeko karvansa vai ei. Jos on karvainen kinttu, niin ei minun ole pakko sitä tuijottaa.
Käytän shortseja ja en muuten aja. Kiinnitä huomiota ryhtiisi niin voit katsoa eteesi etkä maata kohti.
Liisa59 kirjoitti:
Kuumottaako miehiä, kun yhä useampi nainen vähät välittää näistä "feminiinisistä normeista" ja nauttii itsestään luonnontilassa? Kommenteista päätellen ainakin osaa.
Miksi naiset ovat suostuneet siihen, että miehet haluavat pikkutyttöjä, joilla ei ole karvoja? Jos naiset eivät olisi tähän suostuneet, miesten olisi ollut pakko tyytyä siihen, mitä on saatavilla. Eli voisivat naisetkin pikkusen mennä itseensä vai ajaako se miehenkaipuu niin edelle, että on pakko luopua arvoistaan, esim. siitä, että jos en kelpaa tällaisena. miksi minut on luotu niin muokkaanpa itseni sitten tuollaiseksi.
Hyvä Lissu, voimaannutaan yhdessä.
Minä olen lopettanut parran ajamisen, hiusten leikkaamisen, kynsien leikkaamisen, peseytymisen,
PC:n pyyhkimisen, hampaiden harjauksen ja muutenkin olen aivan luonnontilassa.
Mällitkin pyyhin vain kehooni kuivumaan, tekee hyvää iholle.
En suostu enää alistumaan "maskuliinisiin normeihin".
Vaatteiden pesemisen olen myös alistavana toimenpiteenä lopettanut, nyt vaatteeni seisovat jo
ilman minua ja alusvaatteet kopsahtavat hauskasti, kun ne heittää lattialle.
Ei persana luovuta oikeudesta omaan kehoomme!
Vierailija kirjoitti:
Liisa59 kirjoitti:
Minä olen lopettanut parran ajamisen, hiusten leikkaamisen, kynsien leikkaamisen, peseytymisen,
Vaatteiden pesemisen olen myös alistavana toimenpiteenä lopettanut, nyt vaatteeni seisovat jo
Karvat eivät ole epähygieenisiä, eikä säärien sheivaamatta jättäminen vertaudu peseytymättömyyteen. 0/5.
Normaalisti kyllä sheivaan, mutta tällaisten vuoksi tekisi mieli olla sheivaamatta. Ihan vaan piruuttaan 😈
Vierailija kirjoitti:
Liisa59 kirjoitti:
Mulla on samat setit, mutta lisäksi ulostan ja virtsaan housuihini vapautuneesti siellä missä hätä
kulloinkin yllättää.
Mastur baa tion suhteen olen myös kokenut voimaantumisen, missä ja milloin vain.
Mahtavaa tämä vapaus.
En muuten vahingossakaan aja. Kainalot ajan mutta alapää saa olla luonnontilassa. Mulla ei ole mikään kauhea puska muutenkaan eikä karvat ole edes kovin tummia. Sen kerran kun ajoin säärikarvat niin hetken päästä näytin kynityltä broilerilta. Mieluummin pidän vaaleat näkymättömät säärikarvat.
Vierailija kirjoitti:
En muuten vahingossakaan aja. Kainalot ajan mutta alapää saa olla luonnontilassa. Mulla ei ole mikään kauhea puska muutenkaan eikä karvat ole edes kovin tummia. Sen kerran kun ajoin säärikarvat niin hetken päästä näytin kynityltä broilerilta. Mieluummin pidän vaaleat näkymättömät säärikarvat.
Ja toosa on nätimpi karvojen alla.
Mä käytän mekkoja vuoden ympäri enkä ikinä ajele säärikarvojani. Mieti sitä. Kesä ei muuta pukeutumistani mihinkään.