Kevät tulee naiset jos käytätte mekkoja/hameita niin pliis ajakaa ne sääret
Kommentit (101)
MITKÄ KARVAT ❓ Minun säärii ei oo vielä tähän ikään mennessä ( 41 v) kasvanut karvan karvaa.!
Oisinko joku luonnon pikku 🤔.
En aja koska mitään eroa ei kukaan huomaa. Mulla on niin ohuet ja vaaleat säärikarvat, että ihan yksi lysti.
Olen nuori nainen ja ei, en aio ajella mitään karvoja, en nyt enkä ikinä.
Nyt kun säät lämpenevät, niin älkää te miehet pukeutua niihin kamaliin reisitaskusortseihin ja mustiin sandaaleihin ja niihin hihattomiin t- paitoihin. Lisäksi, pitäkää ne paidat päällänne- ei ole kamalampaa näkyä, kuin karvainen, pakastebroilerin värinen möhömahamies ilman paitaa.
Oi minä rakastan pehmeitä pörröisiä sääriäni ja varpaitani. Näillä keleillä lämmittää ja helteessä.suojaa auringolta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun säät lämpenevät, niin älkää te miehet pukeutua niihin kamaliin reisitaskusortseihin ja mustiin sandaaleihin ja niihin hihattomiin t- paitoihin. Lisäksi, pitäkää ne paidat päällänne- ei ole kamalampaa näkyä, kuin karvainen, pakastebroilerin värinen möhömahamies ilman paitaa.
Jep, etenkin ravintolan terassilla kun toiset yrittää syödä. Hyi helvete.
En varmana sheivaa, oon kasvattanu pari vuotta, että voisin tänä kesänä letittää oikein kunnolla. Sopivat lettinauhat ja koristepinnitkin jo oottelee, ihan kohta pääsen letittämään!
En kyllä aja, mun jalat on ihan ok luonnon luomina, ei niitä tartte muuttaa.
M26 kirjoitti:
Minkä ikänen AP on? :D Kyl nuoret naiset ajaa sääresä ilman et siitä täytyy muistuttaa. Keski-ikäset on sit toinen juttu…
Nuorethan just ei aja, ei ole muotia enää.
Ihan sun kiusaksesi en aja. Mitäs siihen sanot? :)
Juuri tällaisten patriarkaatin kuvottavien kassientyhjentäjäjälkeläisten vuoksi ei yhdenkään naisen tule ajella karvojaan. Ikinä. Alistamisen muoto.
Ei nuoret naiset enää aja jalkoja tai ajele kainalokarvoja. Olemme täydellisiä juuri tälläisinä. JOs ei kelpaa, niin hanki kuminukke (ne on karvattomia yleensä)
Kumitussi naulalla pöytään ja vetelet siihen. Et ole ansainnut koskaan ketään. Sekasikiö.
M26 kirjoitti:
Minkä ikänen AP on? :D Kyl nuoret naiset ajaa sääresä ilman et siitä täytyy muistuttaa. Keski-ikäset on sit toinen juttu…
Olet mun lapseni ikäinen. Me keski-ikäiset ajellaan, koska meidän nuoruudessa ajeltiin. Sun sukupolvessasi,on enemmän hajontaa.
Kyllä, myös toosa.
Oonko ainoa nainen joka ajelee karvansa ihan itsensä miellyttämiseksi, en voisi kuvitellakaan meneväni ihmisten ilmoille jalka tai kainalokarvoilla, näki sitten yksikää mies mua tai ei.. xD
Kukin tyylillään, itse en menis, mut en myöskää seuraile onko muiden sääret ajeltu kunhan omani ovat!
Vierailija kirjoitti:
En kyllä aja, mun jalat on ihan ok luonnon luomina, ei niitä tartte muuttaa.
Kuitenkin meikkaat naamasi piiloon?
Taidanpa värjätä olemattomat valkoiset säärikarvani mustaksi, jotta ne ärsyttäisivät juuri sinua vielä enemmän!
Sama shortseissa kulkeville miehille :p
Näkisitpä kuinka nätti karvapehko mulla on nyt koivissa. Samalla linjalla mennään kesällä.
Tuu letittää mun jalkakarvat <3