Stockan lahjakortti 50€ vanhenee, pakko kai käydä siellä, mitä ostaisit?
Nettiostaminen ei kuulema käy, tarkistin asian asiakaspalvelusta. Aika perseestä näin Korona-aikana 🤨🤔.
Kommentit (31)
Kosmetiikkaa/hajuvesi/hiustenhoito tuote. Ehkäpä vähän kalliimpi jätettävä hoitoaine.
Myy se neljäänkymppiin jollekin joka on sinne menossa lähiaikoina
Meidän Bamixiin semmoisen viipalointi-raastamis-lisäosan. Tai pellavalakanan 🤔
Ihan sitä mitä tarvitsee. Stocka on aika pieni riski kun siellä ei oo ainakaan illalla ketään
Ostaisin jotain mitä tarvitsen, tällä hetkellä olisi tarve ostaa mm. deodoranttia, tahranpoistoainetta ja palovaroittimen paristo.
Kelpaako se nykyisin enää ruokaostoksiin herkussa?
Jos ei löydy mitään tavaratalon puolelta niin ostaisin jotain palvelupisteeltä, teatterilipun syksylle tms.
Mä menisin kosmetiikkaosastolle. En meikkaa, mutta saahan sieltä ihan normituotteita - deodorantteja, hiustenpesuaineita ym. Itse tilasin juuri Stockmannilta Organic Shopin vartalovoiteita ja -kuorintoja.
Koronahysteerikko voi ostaa ffp3-maskeja ja käsidesiä. Ehkä myös vessapaperia.
Vierailija kirjoitti:
Mä menisin kosmetiikkaosastolle. En meikkaa, mutta saahan sieltä ihan normituotteita - deodorantteja, hiustenpesuaineita ym. Itse tilasin juuri Stockmannilta Organic Shopin vartalovoiteita ja -kuorintoja.
Ja tietty sukkia, sukkahousuja ja alusvaatteita ostan itse säännöllisesti, vaikken muuten vaatteita osta :)
Nahkahanskat. Saat ainakin osan niistä maksettua.
Alusvaatteita.
Pyjaman.
Sukkia.
T-paitoja.
Niin siis ongelmahan on se, ettei konkurssikypsissä yrityksissä ole ikinä mitään houkuttelevaa ostettavaa, koska laskuja on niin pahasti rästissä dynaamisimmille tavarantoimittajille —> mitään ei saa myytyä, ja ahdinko syvenee.
Näinhän kävi mm. Toys R Usissa, viimeisenä jouluna siellä ei ollut oikein mitään lasten toiveleluja eikä hittileluja, mitä ostaa. Ei ihme, että myyntikin sitten sakkasi.
Aikuinen nainen kyselee, mitä ostaisi 50 eurolla isosta tavaratalosta?
Eiköhän siellä löydy ostettavaa noinkin pienellä summalla.
jätskiä ja grillimakkaraa kookko raahhalla
😋
Oletko nainen? Osta kosmetiikkaa. Jokin yksi laadukas asia tai sitten enemmän halvempia.
Vessapaperia