Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako sun vaimo olla sohvalla tänään?

Isänteri
11.04.2021 |

Vai joutuuko istumaan kylmällä lattialla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla, koska minulla on oma tv-tuoli. Yleensä tuo jostain syystä kuitenkin istuu tyynyn päällä lattialla. Olen ehdottanut myös toisen tv-tuolin hankintaa, mutta ei halua sellaista.

Vierailija
2/8 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin minä istun tai makaan sohvalla oman valintani mukaan, sohva on minun valtakuntaani. Mies saa istua lattialla, jos haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on itsenäinen ihminen ja saa tehdä mitä haluaa. Minä ruokien ja ulkoilutan lapset, siivoan kun ei täällä ole kuukauteen siivottu, tiskaan ja hoidan renkaanvaihdon.

Vierailija
4/8 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin minä istun tai makaan sohvalla oman valintani mukaan, sohva on minun valtakuntaani. Mies saa istua lattialla, jos haluaa.

Naisilta ei kysytty.

Vierailija
5/8 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen muuten ollut sellaisessa suhteessa, että mies veti jaloista lattialle kun istuin hänen sohvallaan. Tuonkin miehen kanssa joku saattaa tänä päivänä olla. Jos ei ole murtunut joku paikka ja halvaantunut.

Vierailija
6/8 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilta ei kysytty.

Vastasin miehen puolesta.

Vierailija
7/8 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen muuten ollut sellaisessa suhteessa, että mies veti jaloista lattialle kun istuin hänen sohvallaan. Tuonkin miehen kanssa joku saattaa tänä päivänä olla. Jos ei ole murtunut joku paikka ja halvaantunut.

Olen pahoillani.

Vierailija
8/8 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu saa olla siinä tai missä tahansa muualla M48