Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä voin enää tehdä

Vierailija
11.04.2021 |

Seurustelu loppui siihen, kun paljastuikin alkoholistiksi. Mä en vaan voi jatkaa yhdessä ja sen olen hänelle moneen kertaan kertonut ja päätökseni perustellut. Mitä tekee mies. Ei usko! Onko täällä sellaisia, jotka voisivat selittää minulle miksi hän ei hyväksy päätöstäni? Miksi mun perustelut eivät kelpaa hänelle?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat yhdeltä "Ylioppilaalta"

Vierailija
22/35 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä voi juuri muuta tehdä, jos puhe ei auta, etkä voi ignoorata häntä ja estää yhteydenottoja. Tietysti voit uhkailla, että jos yrittää pitää yhteyttä niin tapahtuu xx, tai vaikka uhkailet poliisille ilmoittaa häirinnästä.

Mutta jos et kerran vastaa hänelle mitään (muuta kuin harvoin, mikä muuten on liikaa sekin, pienikin siima tollaselle on bensaa liekkeihin) niin mikset voisi estää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tässä on vielä lapsikin kuvioissa?

Vierailija
24/35 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis ihminen, jolla on luurankoja kaappi täynnä ja mies pystyy sen avulla kiristämään? Siksi et pysty estämään yhteydenottoja koska mies uhkaa silloin paljastaa luurankosi? Muuta todellista selitystä en keksi miksei estäminen muka onnistuisi. Ellet tietenkin nauti siitä, että edes joku haluaa Sinut.

Vierailija
25/35 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tässä on vielä lapsikin kuvioissa?

Onneksi ei yhteinen.

Vierailija
26/35 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis ihminen, jolla on luurankoja kaappi täynnä ja mies pystyy sen avulla kiristämään? Siksi et pysty estämään yhteydenottoja koska mies uhkaa silloin paljastaa luurankosi? Muuta todellista selitystä en keksi miksei estäminen muka onnistuisi. Ellet tietenkin nauti siitä, että edes joku haluaa Sinut.

Toisin päin. Silti uhkailee. Aika kipeetä edes palstalla epäillä että tästä voisi nauttia.

Vierailija
27/35 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit estää kaikki hänen yhteydenottonsa ja lakata vastaamasta niihin millään tavoin.

Sen voit tehdä (mutta et näköjään halua).

Vierailija
28/35 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma vikasi kun valitset miehiä jotka alkoja... daa...

Vierailija
29/35 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on taas näiden nuorten "ongelmia".

Onko sulla polvista rikkinäiset housut?

Vissiin, koska muillakin typeryksillä on.

Vierailija
30/35 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vastaava tilanne pari vuotta sitten. Mies ei tosin ollut alkoholisti vaan narsistityyppinen tapaus. Olin todella huonossa kunnossa raskaan suhteen jälkeen ja vaati valtavasti voimia erota hänestä. En meinannut saada kotini avaimia häneltä pois, hän soitteli, laittoi viestejä, ilmestyi kotiini. Puoli vuotta siinä meni, luulen että hän siinä vaiheessa löysi sitten uuden uhrin itselleen, siis naisystävän.

Tsemppiä AP:lle!

Vierailija
31/35 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit estää kaikki hänen yhteydenottonsa ja lakata vastaamasta niihin millään tavoin.

Sen voit tehdä (mutta et näköjään halua).

Aina ei saa kaikkea mitä haluaa. Alkuperäiseen kysymykseeni kukaan ei ole vastannut. Toivoin vastausta, edes jonkinlaista, joltain alkoholistilta joka toimii samoin kun mun jättämä alkoholisti. Kuten sanoin mulla on syyni olla estämättä kokonaan toistaiseksi. Syy jää vain mun tietoon ja se ei ole itsekäs eikä oman etuni mukainen.

Vierailija
32/35 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kyseinen ihminen ei itse näe ongelmaa omassa alkoholinkäytössään. Silloin on vaikea uskoa ja hyväksyä toisenlainen näkökulma.

Vierailija
33/35 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli vastaava tilanne pari vuotta sitten. Mies ei tosin ollut alkoholisti vaan narsistityyppinen tapaus. Olin todella huonossa kunnossa raskaan suhteen jälkeen ja vaati valtavasti voimia erota hänestä. En meinannut saada kotini avaimia häneltä pois, hän soitteli, laittoi viestejä, ilmestyi kotiini. Puoli vuotta siinä meni, luulen että hän siinä vaiheessa löysi sitten uuden uhrin itselleen, siis naisystävän.

Tsemppiä AP:lle!

Kiitos! Tässä on myös hyvin suuri narsissiepäily, ehkä juuri siksi niin vaikeaa? Olen ollut todella huonovointinen mutta onneksi pääsin lopulta eroon. Ainakin melkein. Toivossa elän. Viestisi auttaa mua jaksamaan.

Vierailija
34/35 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kyseinen ihminen ei itse näe ongelmaa omassa alkoholinkäytössään. Silloin on vaikea uskoa ja hyväksyä toisenlainen näkökulma.

Tämä voi olla selitys. Olen miettinyt tuota itsekin. On myöntänyt ja sitten kieltänyt.

Vierailija
35/35 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on taas näiden nuorten "ongelmia".

Onko sulla polvista rikkinäiset housut?

Vissiin, koska muillakin typeryksillä on.

"Muoti" toistuu aika ajoin. 60-luvulla tädeilläni oli irtoripsiä ja tukkalisäkkeitä. 70-luvulla oli leveälahkeisia housuja ja Hai-saappaita. Voisiko keksiä jotain uutta eikä matkia menneitä vuosikymmeniä?!!