Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä voin enää tehdä

Vierailija
11.04.2021 |

Seurustelu loppui siihen, kun paljastuikin alkoholistiksi. Mä en vaan voi jatkaa yhdessä ja sen olen hänelle moneen kertaan kertonut ja päätökseni perustellut. Mitä tekee mies. Ei usko! Onko täällä sellaisia, jotka voisivat selittää minulle miksi hän ei hyväksy päätöstäni? Miksi mun perustelut eivät kelpaa hänelle?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko psykoosissa?

Vierailija
2/35 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se korkki kiinni. Mene AA-ryhmään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholille moro ja näkemiin.

Vierailija
4/35 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi se uskoisikaan, jos sä kerran edelleen olet sen kanssa.   :)

Vierailija
5/35 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut kohta vuoteen. Ei vaan ymmärrä päätöstäni ja häiriköi humalassa ja välillä selvin päin.

Vierailija
6/35 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat itsekin ryyppäämään.

Vierailija
7/35 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alat itsekin ryyppäämään.

Moni kai tekee niin, mä en.

Vierailija
8/35 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikea vätys jos et voi toista koittaa auttaa vaan lyöt välit poikki. Toivottavasti jäät yksin loppuelämäksesi ja elät mahdollisimman pitkään kärsiäksesi kunnolla.

Vierailija
9/35 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikea vätys jos et voi toista koittaa auttaa vaan lyöt välit poikki. Toivottavasti jäät yksin loppuelämäksesi ja elät mahdollisimman pitkään kärsiäksesi kunnolla.

Osaatko vastata kysymykseeni?

Vierailija
10/35 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroon ei kysytä lupaa. Ilmoitat sen ja sillä selvä, erilleen. Ei hänen tarvitse sitä ymmärtää. Hänen alkoholi tuo sinulle haittoja ja et pysty sitä muuttamaan.

Vierailija
11/35 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten reagoit hänen yhteydenottoihinsa?

Vierailija
12/35 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut kohta vuoteen. Ei vaan ymmärrä päätöstäni ja häiriköi humalassa ja välillä selvin päin.

Estä puhelut, poistu somesta ja älä avaa ovea.

Vierailija
13/35 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroon ei kysytä lupaa. Ilmoitat sen ja sillä selvä, erilleen. Ei hänen tarvitse sitä ymmärtää. Hänen alkoholi tuo sinulle haittoja ja et pysty sitä muuttamaan.

Olen ilmoittanut, emmekä asu yhdessä. Ei vaan luovuta.

Vierailija
14/35 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten reagoit hänen yhteydenottoihinsa?

Yleensä en mitenkään. Joskus olen vastannut jotain rohkaisevaa. Todella harvoin sitäkään.

Vierailija
15/35 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, viestejä en voi vielä estää, syytä en halua kertoa eikä sillä ole merkitystä.

Vierailija
16/35 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et selvästikään edes halua hänestä eroon.

Muuten olisit jo estänyt hänen kaiken viestintänsä. Etkä varsinkaan vastaisi hänen yhteydenottoihinsa mitään.

Vierailija
17/35 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko sitten some-estot sille ihmiselle ja puhelinestot paikallaan. Osoitteen salaus ja numeron vaihto. Jos siis alkaa jo rasittamaan liikaa, ettei oma elämäsi kärsi. Jotkut ovat joutuneet myös muuttamaan eri paikkaan. Jos hänellä on joku taloudellinen tilanne, toivottavasti joku omainen huolehtii hänestä tai jos hän tarvitsee yksityiseltä vieroitusohjeita tai eroapua.

Vierailija
18/35 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, viestejä en voi vielä estää, syytä en halua kertoa eikä sillä ole merkitystä.

Ok. Sitten et pääse eroon. Sama jatkuu.

Vierailija
19/35 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et selvästikään edes halua hänestä eroon.

Muuten olisit jo estänyt hänen kaiken viestintänsä. Etkä varsinkaan vastaisi hänen yhteydenottoihinsa mitään.

Taattua vauvapalstaa taas. Kysymykseen ei saa vastauksia, vaan aletaan syytellä kysyjää asiaa tarkemmin tuntematta. Toistan, erossa olemme eikä paluuta ole. Estän numeron heti kun se on mahdollista, nyt se ei sitä ole.

Vierailija
20/35 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko sitten some-estot sille ihmiselle ja puhelinestot paikallaan. Osoitteen salaus ja numeron vaihto. Jos siis alkaa jo rasittamaan liikaa, ettei oma elämäsi kärsi. Jotkut ovat joutuneet myös muuttamaan eri paikkaan. Jos hänellä on joku taloudellinen tilanne, toivottavasti joku omainen huolehtii hänestä tai jos hän tarvitsee yksityiseltä vieroitusohjeita tai eroapua.

Kaikesta tästä olemme puhuneet ja tiedän että on saanutkin apua. Ollut vieroituksessa mutta ei auttanut. Mä en voi auttaa enempää ja olen sen kertonut monta kertaa. Kiitos vastaajille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi