Mitä ihmettä voin enää tehdä
Seurustelu loppui siihen, kun paljastuikin alkoholistiksi. Mä en vaan voi jatkaa yhdessä ja sen olen hänelle moneen kertaan kertonut ja päätökseni perustellut. Mitä tekee mies. Ei usko! Onko täällä sellaisia, jotka voisivat selittää minulle miksi hän ei hyväksy päätöstäni? Miksi mun perustelut eivät kelpaa hänelle?
Kommentit (35)
Nyt se korkki kiinni. Mene AA-ryhmään.
No miksi se uskoisikaan, jos sä kerran edelleen olet sen kanssa. :)
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut kohta vuoteen. Ei vaan ymmärrä päätöstäni ja häiriköi humalassa ja välillä selvin päin.
Vierailija kirjoitti:
Alat itsekin ryyppäämään.
Moni kai tekee niin, mä en.
Olet oikea vätys jos et voi toista koittaa auttaa vaan lyöt välit poikki. Toivottavasti jäät yksin loppuelämäksesi ja elät mahdollisimman pitkään kärsiäksesi kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Olet oikea vätys jos et voi toista koittaa auttaa vaan lyöt välit poikki. Toivottavasti jäät yksin loppuelämäksesi ja elät mahdollisimman pitkään kärsiäksesi kunnolla.
Osaatko vastata kysymykseeni?
Eroon ei kysytä lupaa. Ilmoitat sen ja sillä selvä, erilleen. Ei hänen tarvitse sitä ymmärtää. Hänen alkoholi tuo sinulle haittoja ja et pysty sitä muuttamaan.
Miten reagoit hänen yhteydenottoihinsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut kohta vuoteen. Ei vaan ymmärrä päätöstäni ja häiriköi humalassa ja välillä selvin päin.
Estä puhelut, poistu somesta ja älä avaa ovea.
Vierailija kirjoitti:
Eroon ei kysytä lupaa. Ilmoitat sen ja sillä selvä, erilleen. Ei hänen tarvitse sitä ymmärtää. Hänen alkoholi tuo sinulle haittoja ja et pysty sitä muuttamaan.
Olen ilmoittanut, emmekä asu yhdessä. Ei vaan luovuta.
Vierailija kirjoitti:
Miten reagoit hänen yhteydenottoihinsa?
Yleensä en mitenkään. Joskus olen vastannut jotain rohkaisevaa. Todella harvoin sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, viestejä en voi vielä estää, syytä en halua kertoa eikä sillä ole merkitystä.
Et selvästikään edes halua hänestä eroon.
Muuten olisit jo estänyt hänen kaiken viestintänsä. Etkä varsinkaan vastaisi hänen yhteydenottoihinsa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko sitten some-estot sille ihmiselle ja puhelinestot paikallaan. Osoitteen salaus ja numeron vaihto. Jos siis alkaa jo rasittamaan liikaa, ettei oma elämäsi kärsi. Jotkut ovat joutuneet myös muuttamaan eri paikkaan. Jos hänellä on joku taloudellinen tilanne, toivottavasti joku omainen huolehtii hänestä tai jos hän tarvitsee yksityiseltä vieroitusohjeita tai eroapua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, viestejä en voi vielä estää, syytä en halua kertoa eikä sillä ole merkitystä.
Ok. Sitten et pääse eroon. Sama jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Et selvästikään edes halua hänestä eroon.
Muuten olisit jo estänyt hänen kaiken viestintänsä. Etkä varsinkaan vastaisi hänen yhteydenottoihinsa mitään.
Taattua vauvapalstaa taas. Kysymykseen ei saa vastauksia, vaan aletaan syytellä kysyjää asiaa tarkemmin tuntematta. Toistan, erossa olemme eikä paluuta ole. Estän numeron heti kun se on mahdollista, nyt se ei sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko sitten some-estot sille ihmiselle ja puhelinestot paikallaan. Osoitteen salaus ja numeron vaihto. Jos siis alkaa jo rasittamaan liikaa, ettei oma elämäsi kärsi. Jotkut ovat joutuneet myös muuttamaan eri paikkaan. Jos hänellä on joku taloudellinen tilanne, toivottavasti joku omainen huolehtii hänestä tai jos hän tarvitsee yksityiseltä vieroitusohjeita tai eroapua.
Kaikesta tästä olemme puhuneet ja tiedän että on saanutkin apua. Ollut vieroituksessa mutta ei auttanut. Mä en voi auttaa enempää ja olen sen kertonut monta kertaa. Kiitos vastaajille.
Oletko psykoosissa?