Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apteekin oma raskaustesti

14.08.2006 |

olen tehnyt nyt kaksi raskaustestiä, kahden päivän välein. Menkat ois pitänyt alkaa kaksi päivää sitten. Tein apteekin oma raskaustestin, ja molemmilla kerroilla ei aluksi näkynyt kuin yksi viiva, mutta hetkeä myöhemmin näkyi haalea viiva. Onko testeissä jotkut " urat" jotka heijastuu, vai tarkoittaako tämä positiivistä... Voiko testi muuttua ajan kanssa negatiivisesta positiiviseksi???

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hcg-hormonista. Koskaan en ole saanut vääriä viivoja, ruutu jää ihan valkoiseksi, kun hormonia ei ole. Mulla myös testi on aina reagoinut vähän myöhäisesti, vaikka hcg-taso olisi ollut mitä. Apteekin testihän ei todellakaan ole niitä herkimpiä, joten jos siihen viivan saa, niin kyllä se yleensä on ihan luotettava plussa!

Vierailija
2/4 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos!! olis ihana vain uskoo tohon... sä siis olet sitä mieltä, että siellä ei ole mitään " uria" jotka ajan kanssa tulee näkyviin, sillä se haalee toinen viiva tuli näkyviin varmaan noin 10-15 min päästä... testissä sanotaan että yli 10 min sitten tehty testi ei ole enää luotettava.... mutta viivat siinä kyllä pysyy kun se esiin tuli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseisessä testissä ei ole viivan paikkaa olemassa. Jos viivan saat punertavan viivan oli se sitten haalea tai tumma niin raskaana olet. Jos viiva tulee testausajan jälkeen se kertoo vain että sulla on vähän hormoonia elimistössä. Parin päivän päästä viiva on jo vahva todennäköisesti.

Vierailija
4/4 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko viivassa punaista väriä vai onko se sellainen harmaa ? Mulla valitettavasti on näitä harmaanvalkoisia viivoja tullut kyseiseen testiin " sallitun" ajan jälkeen. Uusi testi kannattaa varmaan tehdä, viiva pitäisi pari päivää myöhemmin tulla jo selvempänä.

Tsemppiä !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi