Saako sun mies vain levätä tänään?
Vai oletko keksinyt jotain ohjelmaa (lue: töitä) sille?
Kommentit (62)
Ei saa. Tänään pistetään piha kuntoon ja siivotaan.
Eilen sai laiskotella ihan koko päivän.
Ei saa. Nyt aamupäivällä käy hoitelemassa äitini tarpeet. Illalla mut.
Ei. Lasten ja koiran kanssa on ulkoiltava, kotitöitä tehdään joka päivä. Ruokaa laitetaan lapsille monta kertaa päivässä. Sekä miehelle että naiselle riittää hommaa.
Onko mies joku kodinkone, jota nainen nakittaa halunsa mukaan? Tällaiset naiset kiertoon välittömästi. Laitoinkin ja vaihdoin 10 vuotta nuorenpaan. Kyllä kannatti.
Mun mies saa levätä joka päivä. Tosin joskus ihan oma-aloitteisesti tekee jotain hyödyllistä, ehkäpä tänäänkin?
Äsken kuulin, kun hän tyhjensi tiskikoneen ja muista tämän päivän tekemisistä en tiedä. Ei meillä täällä ole mitään keskeneräisiä tekemisiä tällä hetkellä. Pihalla on vielä lunta ja osa pihasta on märkä, omenapuut ja kuusiaita on leikattu, renkaat vaihdettu, siivous on aina perjantaisin ja muuta mukavaa. Mies voisi lähteä tänään pojan kanssa vaikka fillaroimaan, kun on nätti ilma tai sitten voimme lähteä katsomaan onko läheisellä lammella kurkia tai joutsenia. Teini lupasi tehdä ruuat tänään.
Ei. Minun kodissani mies ei saa lokkeilla. Hänen on tehtävä puolet kaikista kotitöistä. Jos mies haluaa "vain levätä" niin hän voi täysin vapaasti ottaa eron ja muuttaa pois. Omassa vuokrayksiössä ei sitten ole miehelle "liikaa kotitöitä" kun asunto on niin ahdas, että sinne mahtuu vain sänky, sohva ja televisio.
Vierailija kirjoitti:
Onko mies joku kodinkone, jota nainen nakittaa halunsa mukaan? Tällaiset naiset kiertoon välittömästi. Laitoinkin ja vaihdoin 10 vuotta nuorenpaan. Kyllä kannatti.
Fantasiassasi nuoret naiset palvelevat miehiä, joiden ei tarvitse tehdä mitään? No, fantasiat ovat fantasioita.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa. Nyt aamupäivällä käy hoitelemassa äitini tarpeet. Illalla mut.
ai,mä luulin että...saako sun mies tänään...
Ei todellakaan saa levätä. Kohta herätän sen niin saa alkaa tekemään aamupalaa lapsille. Sitten pihalle lasten kanssa leikkimään. Myöhemmin on sovittu sukulointikahvittelu, mies edustaa siellä koska itse joudun treenaamaan seuraavaa ultrajuoksukisaa varten. Kotityöt teemme ihan puoliksi, tänään on miehen päivä. Miesten työt mies tekee pyytämättäkin.
Outo avaus. Ihan kuin mies olisi jokin vajaaälyinen laiska käskytettävä, jolla eivät omat aivot toimi.
Minun mieheni on tänään käyttänyt koiran aamulenkillä, tyhjentänyt ja täyttänyt tiskikoneen ja keittänyt minulle aamukahvit. Nyt on pihahommia katselemassa.
Ihan on itse itselleen ohjelmaa osannut järjestää. Minä en ole mikään ohjelmatoimisto, ja hän tietää sen.
Jos haluais, mutta se on lähdössä 30 kilsan juoksulenkille, joten tuskin on lepo mielessä. Aamulla piti herätä 7 jälkeen, että ehtii syödä ennen. Sen jälkeen saa toki ja pitääkin. Ehdinkin siivoilla hyvin lenkin aikana.
Ei nainenkaan voi levätä koko päivää. Lapset on ruokittava. Noin esimerkiksi. Perheessä kaikki kantavat kortensa kekoon.
Ei saa. Tänään tehdään pihatöitä ja vaihdetaan autoon renkaat.