Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako sun mies vain levätä tänään?

Vierailija
11.04.2021 |

Vai oletko keksinyt jotain ohjelmaa (lue: töitä) sille?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Tänään tehdään pihatöitä ja vaihdetaan autoon renkaat.

Vierailija
2/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Tänään pistetään piha kuntoon ja siivotaan.

Eilen sai laiskotella ihan koko päivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Nyt aamupäivällä käy hoitelemassa äitini tarpeet. Illalla mut.

Vierailija
4/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä aikoo tehdä tänään. Ei ole kertonut. 

Vierailija
5/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on itsenäinen ihminen ja tekee mitä tekee silloin kun huvittaa.

Vierailija
6/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa levätä. On työtön niin lorveilee viikolla ihan tarpeeksi.

Vierailija
7/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Lasten ja koiran kanssa on ulkoiltava, kotitöitä tehdään joka päivä. Ruokaa laitetaan lapsille monta kertaa päivässä. Sekä miehelle että naiselle riittää hommaa.

Vierailija
8/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies joku kodinkone, jota nainen nakittaa halunsa mukaan? Tällaiset naiset kiertoon välittömästi. Laitoinkin ja vaihdoin 10 vuotta nuorenpaan. Kyllä kannatti.

Vierailija
9/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis "ne" tarpeetko?

Vierailija
10/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies saa levätä joka päivä. Tosin joskus ihan oma-aloitteisesti tekee jotain hyödyllistä, ehkäpä tänäänkin?

Vierailija
11/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken kuulin, kun hän tyhjensi tiskikoneen ja muista tämän päivän tekemisistä en tiedä. Ei meillä täällä ole mitään keskeneräisiä tekemisiä tällä hetkellä. Pihalla on vielä lunta ja osa pihasta on märkä, omenapuut ja kuusiaita on leikattu, renkaat vaihdettu, siivous on aina perjantaisin ja muuta mukavaa. Mies voisi lähteä tänään pojan kanssa vaikka fillaroimaan, kun on nätti ilma tai sitten voimme lähteä katsomaan onko läheisellä lammella kurkia tai joutsenia. Teini lupasi tehdä ruuat tänään.

Vierailija
12/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tehdä ihan mitä haluaa. Ei se edes tiedä olevansa mun mies.

Vierailija
13/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minun kodissani mies ei saa lokkeilla. Hänen on tehtävä puolet kaikista kotitöistä. Jos mies haluaa "vain levätä" niin hän voi täysin vapaasti ottaa eron ja muuttaa pois. Omassa vuokrayksiössä ei sitten ole miehelle "liikaa kotitöitä" kun asunto on niin ahdas, että sinne mahtuu vain sänky, sohva ja televisio.

Vierailija
14/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepään joka päivä, kivaa riittää. Jaksamisia vaan tossuille.

M

Vierailija
15/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies joku kodinkone, jota nainen nakittaa halunsa mukaan? Tällaiset naiset kiertoon välittömästi. Laitoinkin ja vaihdoin 10 vuotta nuorenpaan. Kyllä kannatti.

Fantasiassasi nuoret naiset palvelevat miehiä, joiden ei tarvitse tehdä mitään? No, fantasiat ovat fantasioita.

Vierailija
16/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa. Nyt aamupäivällä käy hoitelemassa äitini tarpeet. Illalla mut.

ai,mä luulin että...saako sun mies tänään...

Vierailija
17/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan saa levätä. Kohta herätän sen niin saa alkaa tekemään aamupalaa lapsille. Sitten pihalle lasten kanssa leikkimään. Myöhemmin on sovittu sukulointikahvittelu, mies edustaa siellä koska itse joudun treenaamaan seuraavaa ultrajuoksukisaa varten. Kotityöt teemme ihan puoliksi, tänään on miehen päivä. Miesten työt mies tekee pyytämättäkin.

Vierailija
18/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo avaus. Ihan kuin mies olisi jokin vajaaälyinen laiska käskytettävä, jolla eivät omat aivot toimi.

Minun mieheni on tänään käyttänyt koiran aamulenkillä, tyhjentänyt ja täyttänyt tiskikoneen ja keittänyt minulle aamukahvit. Nyt on pihahommia katselemassa.

Ihan on itse itselleen ohjelmaa osannut järjestää. Minä en ole mikään ohjelmatoimisto, ja hän tietää sen.

Vierailija
19/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluais, mutta se on lähdössä 30 kilsan juoksulenkille, joten tuskin on lepo mielessä. Aamulla piti herätä 7 jälkeen, että ehtii syödä ennen. Sen jälkeen saa toki ja pitääkin. Ehdinkin siivoilla hyvin lenkin aikana.

Vierailija
20/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainenkaan voi levätä koko päivää. Lapset on ruokittava. Noin esimerkiksi. Perheessä kaikki kantavat kortensa kekoon.