Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako sun mies vain levätä tänään?

Vierailija
11.04.2021 |

Vai oletko keksinyt jotain ohjelmaa (lue: töitä) sille?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan tässä on yö takana, miksi nyt vielä päiväkin pitäisi maata?

No, meillä mies lähti jo pyörälenkille ja sen jälkeen töihin.

Minä lenkkeilen koirien kanssa ja haravoin pihan tänään.

Vierailija
42/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä on jonkin tekeminen /ei tekeminen/lepääminen?

Meillä on lepoa se kun tehdään jotain....puutarhassa, ulkona, sisällä, missä vaan. Samalla se on kuitenkin jonkin tekemistä. Joka taas on jonkun mielestä työtä. Joka taas on vastenmielistä.

Ent. naapuri oli sellainen joka koki kaiken, ihan kaiken tekemisen 'työksi'. Kaiken vapaa-ajan istui kuistilla ja tupakoi, kalja maistui. Jopa postilaatikolla käynti tien toisella puolen oli 'työtä'.

Jonkin tekeminen omaksi hyväkseen, on aina lepoa, oli se mitä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, mutta kolmivuorotyö lisäksi myös opiskelee, joten päätti itse hyödyntää vapaapäivän opintojensa edistämiseen. Itse ehdotti aiemmin, että viikonloppuna pitäisi siivota niin varmaan sekin tuossa päivän mittaan yhdessä hoidetaan nopeasti pois alta niin ei veny ensi viikolle.

Vierailija
44/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että makaa päivällä, ei ole lepoa, jos ei vuorotöissä ole. Se on vaan laiskuutta/saamattomuutta.

Epäonnistumisen vaara on suuri kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta.

Pätee niihin jotka ei mitään tee.

Vierailija
45/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeesti? Ei mikään ihme että keski- ikäiset miehet eroaa. Meillä itse olen nuorempi kun mies erosi pitkästä liitostaan eikä todellakaan tulisi mieleen käskyttää ja nakittaa miestä tuollain. Se saa tehdä mitä haluaa joko levätä tai tehdä hommia. Myös itselle tuollainen aikataulutus ja sukulointi aiheuttaisi kyllä sen verran stressiä että varmaan lähtisin suhteesta.

No, meillä parisuhteessa ei ole niitä pelkkiä oikeuksia vaan myös niitä velvollisuuksia. Ei ihme, että parisuhteet ovat nykyään pelkkää sukupuolten välistä sotaa, jossa kumpikin keskittyy vain itseensä.

Vierailija
46/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa levätä, kunhan ensin tekee 12 tunnin työpäivän eli en puutu siihen, mitä tekee klo 11-13 tai illalla.

Vierailija
47/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, maksaako se kotona puolet kuluista ja palvelee silti miestään?

En valitse kumppaniani rahan vuoksi. Olen hänen kanssaan siksi, että rakastan häntä.

Se, että kulut maksettaisiin puoliksi ei ole minulle syy olla parisuhteessa varsinkaan nakitettavana. Suurempituloisena maksan ihan mielelläni suuremman osan kuluista.

Parisuhde on tuhon tiellä, jos mies on joku nakkikone. Saattaahan siinä joku vässykkä viihtyäkin mutta taitaa olla "parasta ennen"-päiväys olla mennyttä sitten jo.

Vierailija
48/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En valitse kumppaniani rahan vuoksi. Olen hänen kanssaan siksi, että rakastan häntä.

Se, että kulut maksettaisiin puoliksi ei ole minulle syy olla parisuhteessa varsinkaan nakitettavana. Suurempituloisena maksan ihan mielelläni suuremman osan kuluista.

Parisuhde on tuhon tiellä, jos mies on joku nakkikone. Saattaahan siinä joku vässykkä viihtyäkin mutta taitaa olla "parasta ennen"-päiväys olla mennyttä sitten jo.

Onko vaimolla sama vapaus olla tekemättä jos ei huvita? Vai onko kotihommien hoituminen vaivattomasti ja kätevästi (jonkun muun tekemänä) sinulle syy olla parisuhteessa?

Vierailija
49/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde on tuhon tiellä myös, jos nainen on joku kotitalouskone. Saattaahan siinä joku kynnysmatto viihtyäkin, mutta taitaa olla ”parasta ennen” -päiväys olla mennyttä sitten jo.

Vierailija
50/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lepoa.Hetekaa natisutetaan tänään.

Vierailija
51/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lepoa.Hetekaa natisutetaan tänään.

Kenellä on vielä heteka? Se kyllä natisee mukavasti.

Vierailija
52/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepäisikin joskus, mutta ei, kokoajan pitää olla hääräämässä jotain. Rasittavaa katseltavaa.

Vierailija
53/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan tuo makaa sängyssään :D

Vierailija
54/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä eikä kiinnosta. Onneksi asuu 50 km päässä.

En ikinä yhdessä ollessakaan ollut hänen holhoojansa.

Vierailija
55/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ainakin lepää, kun nukkuu. Saa levätä vaikka koko päivän. Tuskin lepää, kun tykkää touhuta. Vaihtanee autoon renkaat. On uudet maastorenkaat, erilaiset. On oikein odottanut, että tulee hyvä keli ja pääsee vaihtamaan ja koittamaan uusia renkaita. Itse opiskelen ainakin puoli päivää.

Vierailija
56/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus kuuluu sarjaan "annatteko miehenne tehdä tarpeensa julkisesti" eli mies on lemmikkieläin tai vajaavaltainen.

Vaikea kuvitella, mitä sukupuolta henkisesti sairas ap edustaa.

Vierailija
57/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mieheni on meidän kahden pienen lapsen kanssa melkeinpä koko päivän, kun minä opiskelen tänään.. Olen siis kotiäiti, mutta opiskelen myös.

Vierailija
58/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa, eilen sai pelata koko päivän.

Vierailija
59/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että makaa päivällä, ei ole lepoa, jos ei vuorotöissä ole. Se on vaan laiskuutta/saamattomuutta.

Saamaton ja laiska, ai kamala. Aikomushan oli että makaan sohvalla, luen, katson varmaan jalkapalloa, pelaan ehkä jotain, mahdollisesti otan torkut, katson ehkä jonkun leffan tai dokkarin. Teen ruokaa miehen kanssa jos jaksetaan, tai sitten tilataan jotain. Illalla uutiset ja sitten nukkumaan.

Oliko jotain tärkeämpää tekemistä ja mitä seuraamuksia tästä tulee?

Vierailija
60/62 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäonnistumisen vaara on suuri kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta.

Pätee niihin jotka ei mitään tee.

Elämänsä saa käyttää niin kuin tykkää, kunhan ei vahingoita muita. Mä itse en pysty istumaan paikoillani edes yhden tv-ohjelman ajan, mutta toivon että osaisin rentoutua ja vaikka nukkua univelat pois.

Ja joo, meillä mies "saa" levätä kunhan on käynyt kaupassa hakemassa pari puuttuvaa ainesosaa, että mä pääsen tekemään ruokaa.