Saako sun mies vain levätä tänään?
Vai oletko keksinyt jotain ohjelmaa (lue: töitä) sille?
Kommentit (62)
Mies lepää jos haluaa. Nyt kuuluu petaavan sänkyä kissan kanssa.
Koko aamun on hyppinyt ylös päästämään kissaa parvekkeelle ja taas sisään.
Kissa meillä määrää miestä, en minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mies joku kodinkone, jota nainen nakittaa halunsa mukaan? Tällaiset naiset kiertoon välittömästi. Laitoinkin ja vaihdoin 10 vuotta nuorenpaan. Kyllä kannatti.
Fantasiassasi nuoret naiset palvelevat miehiä, joiden ei tarvitse tehdä mitään? No, fantasiat ovat fantasioita.
No ei ole fantasiaa. Mulla on 10 vuotta nuorempi kaunis venäläinen blondi, jolla on myös Suomen passi. Suosittelen kaikille miehille, jos suominainen ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mies joku kodinkone, jota nainen nakittaa halunsa mukaan? Tällaiset naiset kiertoon välittömästi. Laitoinkin ja vaihdoin 10 vuotta nuorenpaan. Kyllä kannatti.
Fantasiassasi nuoret naiset palvelevat miehiä, joiden ei tarvitse tehdä mitään? No, fantasiat ovat fantasioita.
No ei ole fantasiaa. Mulla on 10 vuotta nuorempi kaunis venäläinen blondi, jolla on myös Suomen passi. Suosittelen kaikille miehille, jos suominainen ahdistaa.
Ei taideta maksella teillä yhteisiä puoliksi? 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuluja... No, miksei muutakin.
ainakin mun puolesta saa levätä. jätin sen aikoja sitten mutta ei tunnu ymmärtävän
Vierailija kirjoitti:
Ei nainenkaan voi levätä koko päivää. Lapset on ruokittava. Noin esimerkiksi. Perheessä kaikki kantavat kortensa kekoon.
Kyllä. Myös ne perheen lapset. Jokaisella toki on myös se joutoaika päivä. Yhteistyöllä perhe jaksaa ja ketään ei polteta loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Mies lepää jos haluaa. Nyt kuuluu petaavan sänkyä kissan kanssa.
Koko aamun on hyppinyt ylös päästämään kissaa parvekkeelle ja taas sisään.
Kissa meillä määrää miestä, en minä.
Reps 🤭
Vierailija kirjoitti:
Ihan on itsenäinen ihminen ja tekee mitä tekee silloin kun huvittaa.
Näin ovat minunkin suhteissani aina toimineet. Mutta nyt kun miettii, niin ei minultakaan kysytty haluanko tehdä jotain, tietyt hommat on vaan joskus hoidettava. Ja voi sitä haukkumista, jollen siivonnut ja laittanut ruokaa juuri silloin kun herra halusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Venäläinen nainen kollega ja hän tienaa ihan saman kuin me muutkin.
Ei todellakaan saa levätä. Lapsessa, koirassa ja omakotitalossa riittää hommaa jokaiselle päivälle!
Ihan itse se on keksinyt. Minä esitän nukkuvaa, en aio osallistua sen suunnitelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Venäläinen nainen kollega ja hän tienaa ihan saman kuin me muutkin.
No, maksaako se kotona puolet kuluista ja palvelee silti miestään?
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan saa levätä. Lapsessa, koirassa ja omakotitalossa riittää hommaa jokaiselle päivälle!
Organisointi taidossa puutteita, jos ei osaa järjestää itselleen niitä lepopäiviä.
Siis oikeesti? Ei mikään ihme että keski- ikäiset miehet eroaa. Meillä itse olen nuorempi kun mies erosi pitkästä liitostaan eikä todellakaan tulisi mieleen käskyttää ja nakittaa miestä tuollain. Se saa tehdä mitä haluaa joko levätä tai tehdä hommia. Myös itselle tuollainen aikataulutus ja sukulointi aiheuttaisi kyllä sen verran stressiä että varmaan lähtisin suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko suosituksia jos suomimies ahdistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mulla on omanikäinen Ranskan afroarabi, jolla on nelikymppisenäkin kiinteä jalkapalloilijan kroppa ja tarpeeksi kestävyyttä kaikin puolin, jopa suominaisen sietämiseen. Suosittelen kaikille yksin pärjäämistä ja rakastumista lennosta vaihtamisen sijaan.
Ja sunnuntaina saa tehdä just mitä haluaa kun ei ole huollettavia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse se on keksinyt. Minä esitän nukkuvaa, en aio osallistua sen suunnitelmiin.
Täällä toinen "nukkuja". Toista tuntia jo oikeasti hereillä. Saunassa olisi keskeneräinen maalaus ja suunnittelen miten hiippailisin miehen huomaamatta sinne jatkamaan.
Mikä joillain on kun pitäisi koko ajan touhottaa ja tehdä? Lisäksi kun minun pitäisi aina olla mukana.
Kyllä puoliso itse katsoo oikeudekseen levätä tänään, on nukkumassa vieläkin.
Hän on nyt yli vuoden tehnyt etänä töitä. Työn tekee vuoteessa tai sohvalla maaten. Meillä
On sängyssä ja sohvilla painaumat tämän johdosta. Mies siis työpäivän päätyttyä jatkaa sängyssä makoilua mm TV katsellen, uutisia lukien jne.
Itse arkisin olen työpäivän jälkeen kotona klo 18 jälkeen, tuossa vaiheessa mies kömpii vuoteesta pesulle.
Klo 19 käymme kaupassa, klo 20 jälkeen on päivällinen valmis. Itse painun klo 21-22 jälkeen nukkumaan, mutta mies aloittaa vasta tuolloin illan vieton. Kotimme kaikki kattovalaisemet laitetaan päälle, TV pauhaa, eletään elämää kuin olisi ilta.
Klo 23 aikaan unen keskeltä saatan sanoa, että valot sammuksiin ja meteli alas. Mies jatkaa TV katselua aina pikkutunneille saakka eli klo 1-3 saakka.
Minulla soi herätyskello 5 jälkeen ja klo 6 lähden työmaalle päin julkista liikennettä hyödyntäen.
Teen lisäksi lauantaisin itse etänä klo 14-23 töitä.
Olen aivan loppuunpalamisen partaalla, koska mies valvoo yöt (heikentää unenlaatuani) minua koskee samat kotityöt kuin kotona päivät lojuvaa miestä.
Hän vihjaa minun olevan laiska ja saamaton, kun en töiden jälkeen ole kärppänä lähdössä ruokakauppaan.
Minä kuitenkin lasten ollessa pieniä tein kolmivuorotyötä, hoidin lähes yksin kodinhoidolliset asiat! Nyt kun lapset poistuneet kotoa ja voisin ottaa ns rennommin en saa siihen mahdollisuutta ilman syyllistämistä.
Viime yönä klo 3 sanoin miehelle, että nyt TV kiinni. Kiukuttelen sen sulki ja nyt siis nukkuu.
Onneksi meillä mies touhuilee ihan oma-alotteisesti ja jos lepää niin sit lepää. Meidän parisuhteessa on kaksi aikuista ihmistä joiden ei tarvitse tehdä toisilleen mitään tehtävälistoja. Kotityöt tehdään sujuvasti. Parikymppisenä kun muutettiin yhteen niin sovittiin että kaikki tekee kaikkea ja se on pysyny.
Kuuntelen usein työkavereiden ja ystävien kitinää miehistä ja kotitöistä niin ei voi kuin ihmetellä miten monella on sellainen lapsi-vanhempi suhde. Ja moni nainen on it's my way or the highway-tyylinen kotinatsi. Sillä se miesten innokkuus tapetaan. Mutta sitten on niitä passattavia vellipöksyjä jotka hoidattaa kodin ja lapset vaimollaan ja ihmetellään kun vaimo on väsynyt tai vihainen.