Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on nainen kenestä haaveilet?

Vierailija
11.04.2021 |

Millainen hän on

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osu varmaan kenenkään haavekuvaan, ja silti miehet sarjaihastuu minuun. Ei kai siinä sitten...

N40

Vai että oikein sarjaihastuu. Kunnes näkevät kuinka itserakas olet ja se ihastus loppuu siihen.

Ikävä tuottaa pettymys, mutta en ole. Sellaiseen olen aivan liian itsekriittinen. Ja juurikin siksi, ettei kroppani kyllä mielestäni kuulu kenenkään haavekuviin millään tavalla. Sitä lähinnä ihmettelinkin, mikä tuon ihastuksen saa sitten aikaan. Ehkä söpö hymy ja kiva luonne/positiivisuus riittää monelle. Ja tuskin on itserakkautta, että löytää itsestään edes pari positiivista piirrettä.

N40

Vierailija
42/102 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on pienehkö söpöliini, ehkä 155 cm, ehkä B-kupin rinnat. Vaaleat hiukset. Timmi vartalo, pyöreä peppu. Haaveilen, että pääsisin tutkimaan häntä kiireettömästi joka puolelta ja tuottamaan hänelle nautintoa.

Kuvailit juuri minut.❤oletkohan mieheni tai joku salainen ihailija.:)

Valitettavasti en...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen, elämänmyönteinen ja jalat maassa -tyyppinen, joka on sinut itsensä ja vartalonsa kanssa. Ulkonäöllä ei suurta merkityyästä lle, mutta pidän eniten luonnollisen näteistä ja vartaloltaan sopusuhtaisista naisista. Pyöreä peppu ja tissit sekä karvaton pillu olisivat plussaa.

Vierailija
44/102 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ehdottomasti alle 50kg nainen.

Vierailija
45/102 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painan 55kg ja olen hoikka ja siro juuri kuten olin teininäkin. Kun joskus painoin alle 50kg niin minulla ei ollut enää edes kuukautisia. Eli elimistö ei toiminut kuten naisen kehon tulee toimia.

Vierailija
46/102 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nymfo, mykkä ja omistaa viinakaupan.

Vierailija
47/102 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.50, komea, rikas, sensuelli, kokkaava, rokkaava, halukas.

Vierailija
48/102 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

120 cm pitkä, kuuro, mykkä, hampaaton, tasainen päälaki mille voi asettaa tuopin

Vierailija
49/102 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

155 senttinen, juoksua harrastava, työhullu, seksistä pitävä upea nainen..

Vierailija
50/102 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kertaa meinaat laittaa tuon saman naisen tänne? Oletko oikeasti noin epätoivoinen? Vai onko joku näistä laittamistasi nyt vihdoin se sinun vaimosi

Vierailija
51/102 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana sinä...:)

Vierailija
52/102 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kertaa meinaat laittaa tuon saman naisen tänne? Oletko oikeasti noin epätoivoinen? Vai onko joku näistä laittamistasi nyt vihdoin se sinun vaimosi

Ei, hän ei ole ollenkaan epätoivoinen! Päinvastoin.. :)

Vierailija
53/102 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kaverin äidistä haaveilen. Mukava, fiksu ja koulutettu. Tosi nättikin, ja vapaa. Lasten takia täytyy kuitenkin edetä varovasti.

Vierailija
54/102 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahistaako?

Vierailija
55/102 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahistaako?

Säälittää

Vierailija
56/102 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painan 55kg ja olen hoikka ja siro juuri kuten olin teininäkin. Kun joskus painoin alle 50kg niin minulla ei ollut enää edes kuukautisia. Eli elimistö ei toiminut kuten naisen kehon tulee toimia.

Sama minulla kun painoin alle 50 kuukautiset lakkasivat ja rinnat katosivat, nyt painan 54 kg / 168 cm

Vierailija
57/102 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on 46kg ja kaikki toimii kuten pitääkin. Tosin 154 pitkä, tai lyhyt. Sen verran voin sanoa, että kaupungilla suorastaan nolottaa kun kaikki miehet tuijoittaa. Kyllä siro nainen menisi hyvin kaupaksi. Onneksi ehdin ensin.

Vierailija
58/102 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori tai nuorekas, hoikka, sporttinen kaunis tai söpö snookerpelaaja satiiniselkäisessä liivissä, kauluspaidassa ja suorissa housuissa.

Vierailija
59/102 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on 46kg ja kaikki toimii kuten pitääkin. Tosin 154 pitkä, tai lyhyt. Sen verran voin sanoa, että kaupungilla suorastaan nolottaa kun kaikki miehet tuijoittaa. Kyllä siro nainen menisi hyvin kaupaksi. Onneksi ehdin ensin.

..

Sama havainto minulla kun kuljen kaupungilla pienen vaimoni vaimoni kanssa, miehet tuijottaa ja vaimoa hymyilyttää. Vientiä varmasti olisi jos ero tulisi. Toivottavasti ei koskaan tule.

Vierailija
60/102 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..

Sama havainto minulla kun kuljen kaupungilla pienen vaimoni vaimoni kanssa, miehet tuijottaa ja vaimoa hymyilyttää. Vientiä varmasti olisi jos ero tulisi. Toivottavasti ei koskaan tule.

Tämä on kyllä tiedossa että pienet naiset viedään käsistä, itsestäänselvyys jota ei tarvitse toitottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi