Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisi 35-vuotias lapseton, kunnollinen, fiksu, urheilullinen, pitkä ja komea mies löytää lapsettoman, samanhenkisen naisen?

Vierailija
10.04.2021 |

Tuntuu että joka suunnalta olisi valtava tarjonta yksinhuoltajanaisia, kun etsin naista jolla ei vielä olisi lapsia...Haaveissa on ydinperhe ilman kolmansia tai neljänsiä osapuolia.

Missä tällaiset naiset oikein majailevat?

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää erikseen mainita, että on pitkä? Luuletko, että sillä on suurikin merkitys perhettä perustettaessa :D

Vierailija
22/126 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

IRL.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää erikseen mainita, että on pitkä? Luuletko, että sillä on suurikin merkitys perhettä perustettaessa :D

Olipa outo kommentti. Tietenkin sillä on merkitystä.

Vierailija
24/126 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituudella on naiselle suurin merkitys miehen ulkoisista ominaisuuksista. aina

Niinkö? En kai sitten ole nainen, kun minulle pituudella ei ole merkitystä. Oma mieheni on minua lyhyempi.

N38

Vierailija
25/126 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse en ole pitkä ja kaunis niin siksi en varmaan kelpaa kaltaisillesi miehille... 

Vierailija
26/126 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa outo kommentti. Tietenkin sillä on merkitystä.

Hylkäätkö siis muilta osin sinulle täydellisen kumppanin, jos hän ei ole tarpeeksi pitkä? Missä senttimäärässä menee raja? 

Vierailija
27/126 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti nunnaluostarista. Nooh tuskin sieltäkään.

Vierailija
28/126 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pituus on naisille ykköskriteeri, miksei ap ole pariutunut?

Leikitään hetki, että miehen pituus on todellakin naisten ykköskriteeri, silloinhan ap:n muiden ominaisuuksien täytyy olla todellista kuraa, kun se kaikkien naisten ykkösunelma, pitkä mies, ei kelpaa.

Vierailija
29/126 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton 27 vuotias sinkku nainen, olen perus urheilullinen, pidän huolta terveydestä, kuulemani mukaan olen hyvän näköinenkin ja fiksu ihminen. Ei kiinnosta deitata ketä tahansa. Itseni kanssa on mukavaa, hyvä mies voi tuoda ekstraa elämään. Minäkään en halua olla kenenkään elämän onnellisuuden lähde tai palvelija :) 

Vierailija
30/126 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus on hyvä asia, mutta ei se kerro miehen ulkönäöstä mitään, ruma ja pitkä on huonompi kun vähän lyhyempi mutta komea ja lihaksikas...

Vierailija
31/126 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et pariutunut opiskeluaikana?

Tasan 20v nuorena opiskelijana parisuhteet eivät kestä usein muutamaa vuotta pidemmälle.

Vierailija
32/126 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kivalle ja noin nuorelle miehelle aivan varmasti vielä naiskumppani löytyy.

Mutta jos olet komea mies päälle päätteeksi, niin jossain mättää ja pahasti.

Muutoin olisit naisesi jo löytänyt.

Mutta provohan tämä onkin ja tavanomaisemasta päästä.

Taidat humalassa ap kirjoitella tänne kaikenmoista roskaa.

Mene nukkumaan, se sulle paras lääke kaikkeen!

Vierailija
33/126 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole totta.

Vierailija
34/126 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet harhainen ja maniassa

Vierailija
35/126 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan itseään komeaksi ja fiksuksi ajattelevat miehet niitä harvoin oikeasti ovat.

Mitä sitten olisi aloitukseen pitänyt kirjoittaa? Kieltää ominaisuutensa, ja kutsuä itseään tyhmäksi?

ap

Jos omaisit oikeasti kaikki aloituksessasi mainitsemasi avut, niin naisia olisi jonoksi asti. Se, että väität ne omaavasi ja kerrot ettet löydä ketään ovat ristiriidassa keskenään. Tosiasioiden tunnustaminen on joskus vaikeaa, mutta kannattaa rehellisesti arvioida uudelleen niitä omia avuja ja ehkä korjata tuota listaasi hieman alaspäin.

Vierailija
36/126 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi löytyä mistä vaan.

Vierailija
37/126 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lapseton 27 vuotias sinkku nainen, olen perus urheilullinen, pidän huolta terveydestä, kuulemani mukaan olen hyvän näköinenkin ja fiksu ihminen. Ei kiinnosta deitata ketä tahansa. Itseni kanssa on mukavaa, hyvä mies voi tuoda ekstraa elämään. Minäkään en halua olla kenenkään elämän onnellisuuden lähde tai palvelija :) 

Kelpaako +40v mies? 

Jolla on farmariasu?

Vierailija
38/126 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sama joka kyseli kristittyä vaimoa?

Vierailija
39/126 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko sama joka kyseli kristittyä vaimoa?

en ole

ap

Vierailija
40/126 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi heräät vasta nyt? Oma komea ja fiksu mieheni oli kanssani naimisissa jo 27-vuotiaana <3