Mistä voisi 35-vuotias lapseton, kunnollinen, fiksu, urheilullinen, pitkä ja komea mies löytää lapsettoman, samanhenkisen naisen?
Tuntuu että joka suunnalta olisi valtava tarjonta yksinhuoltajanaisia, kun etsin naista jolla ei vielä olisi lapsia...Haaveissa on ydinperhe ilman kolmansia tai neljänsiä osapuolia.
Missä tällaiset naiset oikein majailevat?
Kommentit (126)
Löydät sellaisen hengellisistä kokouksista, sitten kun taas niitä saa järjestää.
Ap on noita alffoja joka on pyörinyt tinderin pillukarusellissa ja nyt on aika asettua aloille 19-21v lapsettoman tissimissi kaunottaren kanssa.
Noilla spekseill;, joko sulla on liian suuret luulot itsestä tai olet liian ronkeli. Tai ehkä olet kaikkea tuota, mutta et ole muuten hyvä tyyppi. Karu fakta vaan on, että moni tuossa iässä on jo toisella kierroksella. Omaa miestä kuvaisi nuo samat adjektiivit ja on oltu 25vuotiaasta yhdessä.
Onpa outoja kommentteja täällä, kauhean aggressiivinen suhtautuminen saman tien. Yhtään ei saa puhua positiivisesti itsestään, tai ainakaan ei saa olla vapaa vielä yli kolmekymppisenä tai leimataan vialliseksi. Aika kapea ajatusmaailma.
Vastauksena kysymykseen, joko pitää arjessa pitää silmät auki ja lähestyä kiinnostavia naisia tai sitten pitää sitkeästi pyöriä deittipalstoilla ja -sovelluksissa ja odottaa, että sopiva nainen ilmestyy paikalle. Riippuu vähän millaista elämää elät ja millaista naista etsit, että onko mahdollisuuksia töissä tai vapaa-ajalla tavata ketään kriteerejä täyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi heräät vasta nyt? Oma komea ja fiksu mieheni oli kanssani naimisissa jo 27-vuotiaana <3
Ei kyllä käytännössä ole mitään eroa 27 ja 35v miehen välillä.
Minulla on kaikinpuolin kunnollinen mies. Savuton ja vieläpä raitis.., mutta minä olen meistä se kauniimpi osapuoli!
Minun mies ei ole komea ulkoisesti, mutta sisäiset ominaisuudet menevät ulkonäön edelle!
Ihan sieltä samoista paikoista, mistä ne tavallisennäköiset isivatsaiset miehetkin naisensa löytää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla olisi yksi sinkkuystävä. Nätti 35 v . urheilullinen, korkeastikouluttautunut, hyvät uranäkymät, mukava, ei lapsia, ei ole ollut koskaan aviossa, ei mt- tai päihdeongelmaa... On muuten elämässä kaikki kohdallaan, mutta ei ole ollut onnea rakkaudessa. Kelpaisko?
Missä hän on lahjakas? Vai onko peruspulliainen tylsimys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi heräät vasta nyt? Oma komea ja fiksu mieheni oli kanssani naimisissa jo 27-vuotiaana <3
Jaa-a. Milloin minun olisi pitänyt herätä?
ap
Mitäpä luulet? Silloin kun hyvät vapaat naiset oli vielä lapsettomia ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää erikseen mainita, että on pitkä? Luuletko, että sillä on suurikin merkitys perhettä perustettaessa :D
Olipa outo kommentti. Tietenkin sillä on merkitystä.
No ei oikeasti :D Jos on, niin joillekin muutamille pinnallisille pituus-friikeille. Kannattaa kiertää heidät ja etsiä normaali.
Mihin aiemmat suhteesi ovat kariutuneet? Naisten mielestä ja sinun mielestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et pariutunut opiskeluaikana?
Tasan 20v nuorena opiskelijana parisuhteet eivät kestä usein muutamaa vuotta pidemmälle.
Aika moni opiskelee 25+ vuotiaana, ainakin yliopistoissa ja korkeakouluissa olevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan itseään komeaksi ja fiksuksi ajattelevat miehet niitä harvoin oikeasti ovat.
Mitä sitten olisi aloitukseen pitänyt kirjoittaa? Kieltää ominaisuutensa, ja kutsuä itseään tyhmäksi?
ap
Jos omaisit oikeasti kaikki aloituksessasi mainitsemasi avut, niin naisia olisi jonoksi asti. Se, että väität ne omaavasi ja kerrot ettet löydä ketään ovat ristiriidassa keskenään. Tosiasioiden tunnustaminen on joskus vaikeaa, mutta kannattaa rehellisesti arvioida uudelleen niitä omia avuja ja ehkä korjata tuota listaasi hieman alaspäin.
Pötyä! Minä olen jo 42-vuotias, lapseton, kunnollinen, fiksu, urheilullinen ja pitkä. Komea en voi sanoa olevani, mutta en mitenkään rumakaan, aika tavallisen näköinen. Sen sijaan olen kohtalaisen varakas, sijoitussalkku on yli puoli miljoonaa, ja velaton asunto ja mökki päälle.
Tasan yhden kerran elämässäni on nainen minua lähestynyt. Tämä tapahtui kolme vuotta sitten, eli todellakaan ei ole jonoksi asti ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä käytännössä ole mitään eroa 27 ja 35v miehen välillä.
Tässä puhuttiinkin niistä kaivatuista naisista. Aika monet perheen haluavat pariutuvat melko samanikäisen kanssa, ja ennen 35v synttäreitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää erikseen mainita, että on pitkä? Luuletko, että sillä on suurikin merkitys perhettä perustettaessa :D
Olipa outo kommentti. Tietenkin sillä on merkitystä.
No ei oikeasti :D Jos on, niin joillekin muutamille pinnallisille pituus-friikeille. Kannattaa kiertää heidät ja etsiä normaali.
Tässäkin pätee vanha totuus: katso mitä naiset tekevät, äläkä kuuntele mitä he sanovat. Totuus on kaikkien nähtävissä. Uskon kyllä että moni nainen ei itsekään tiedosta parinvalintaansa vaikuttavia tekijöitä.
Mun mies oli ap juuri tuollainen kuin sinä, paitsi ikää oli jo 37v.
Tapasimme ravintolassa jossa olin siskoni kanssa juhlimassa veljeni ylioppilaaksi pääsyä. Itse olin 35v ja juurikin kuvailemasi nainen jota haet.
Se oli ihastusta ensi silmäyksellä :) Kahden päivän päästä meillä oli treffit ja se oli menoa siitä lähtien. Naimisiin menimme reilu vuoden päästä ensitapaamisesta ja lapsia tuli seuraavina vuosina kolme. Nyt olemme olleet yhdessä 21v ja edelleen onnellisesti naimisissa. Uskomatonta, että olemme edelleen rakastuneita toisiimme ja viihdymme erinomaisesti kahdestaan.
Joten ap, uskon että sinullakin on mahdollisuus löytää elämäsi rakkaus, et ole missään tapauksessa liian vanha siihen! Kun minä ja mieheni tapasimme, oli niin helppo jättää sinkkuelämä ja biletys taakse, kun se elämä oli jo niin koettu.
Jaa-a. Milloin minun olisi pitänyt herätä?
ap