Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisi 35-vuotias lapseton, kunnollinen, fiksu, urheilullinen, pitkä ja komea mies löytää lapsettoman, samanhenkisen naisen?

Vierailija
10.04.2021 |

Tuntuu että joka suunnalta olisi valtava tarjonta yksinhuoltajanaisia, kun etsin naista jolla ei vielä olisi lapsia...Haaveissa on ydinperhe ilman kolmansia tai neljänsiä osapuolia.

Missä tällaiset naiset oikein majailevat?

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUNNOLLISET, FIKSUT, urheilulliset, sirot ja kauniit perheestä haaveilevat naiset ovat kyllä viimeistään 30 v löytäneet sen suhteen, jossa lapset on tehty/tullaan tekemään. Pety sinä elämään vaikka tinderissä kun siellä ei, kas kummaa, kunnollisia, fiksuja, urheilullisia, siroja, kauniita, lapsettomia perhehaaveisia naisia näy...

Vierailija
82/126 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikaanpa että vauvapalsta on melkeinpä huonoin paikka löytää lapseton sinkku...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikaanpa että vauvapalsta on melkeinpä huonoin paikka löytää lapseton sinkku...

...joka myös haluaisi lapsia.

Vierailija
84/126 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

38v lyhyt tavis pötkylä nainen jolla haaveissa hyvä parisuhde ja siihen ehkä lapset. Itselläni ei lapsia. Ei omaisuutta ei sidosteita. Kiinostaako?

Vierailija
85/126 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsiskele ikäryhmästä 18-25. Siellä on runsaasti lapsettomia. 

Eivätköhän he etsi ensisijaisesti kutakuinkin itsensä ikäisiä miehiä, eivät +10 vuotta vanhempia.

Lähtökohtaisesti ehkä joo, mutta jos mies on komea, pitkä ja niin fiksu että se fiksuus näkyy jotenkin elintasossa tai statuksessa, niin kymmenen vuoden ikäero muuttuu ilmaksi hyvin usein. Eli ikään kuin raha tulee aina lopulta rahan luokse, mutta eipä tuo köyhiä tai pariutumisen keskiluokkaa mitenkään lämmitä. Henkisesti jopa kurjistaa tuon kaiken tiedostaminen.

Vierailija
86/126 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon löytyy AP:n kaltaisia miehiä, deittipalveluista. Vielä kun sinkku naiset osaisivat mennä deittipalveluihin, enkä nyt todellakaan tarkoita deittipalveluiden synonyymiä tinderiä.

Vierailija
87/126 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon löytyy AP:n kaltaisia miehiä, deittipalveluista. Vielä kun sinkku naiset osaisivat mennä deittipalveluihin, enkä nyt todellakaan tarkoita deittipalveluiden synonyymiä tinderiä.

Tinder taitaa olla ainoa deittipalvelu missä saa itse valita keneltä haluaa viestejä. Muissa palveluissa viestejä voivat pommittaa nekin, jotka eivät itseä millään lailla kiinnosta. (Saa korjata jos olen väärässä.) Tämä on syy miksi en ole koskaan edes harkinnut muuta kuin Tinderiä, tosin enää en ole menossa sinnekään.

Vierailija
88/126 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder taitaa olla ainoa deittipalvelu missä saa itse valita keneltä haluaa viestejä. Muissa palveluissa viestejä voivat pommittaa nekin, jotka eivät itseä millään lailla kiinnosta. (Saa korjata jos olen väärässä.) Tämä on syy miksi en ole koskaan edes harkinnut muuta kuin Tinderiä, tosin enää en ole menossa sinnekään.

Toi on monelle mustavaate, ettei voi lähestyä varsinkin kun tinder ei näytä kaikkia jäseniä kaikille. Itse tykkään okcupid palvelusta, kuka vaan voi lähettää viestin. Mutta jos match ei ole olemassa viestin lähettäjältä piilotetaan henkilö jolle on lähettänyt viestin, eikä hän voi enää lähestyä uudestaan. Joten "häirintää" ei pysty tapahtumaan. Myös okcupid puolella on tarjolla todellinen esto, jolloin toinen henkilö ei voi nähdä edes sinun profiilia tulevaisuudessa. Jos nyt sattumalta kävi niin että vastaan tuli niin vastenmielinen profiili että et halua vahingossakaan tulevaisuudessa olla hänen kanssa tekemisissä.

Vierailija
89/126 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on monelle mustavaate, ettei voi lähestyä varsinkin kun tinder ei näytä kaikkia jäseniä kaikille. Itse tykkään okcupid palvelusta, kuka vaan voi lähettää viestin. Mutta jos match ei ole olemassa viestin lähettäjältä piilotetaan henkilö jolle on lähettänyt viestin, eikä hän voi enää lähestyä uudestaan. Joten "häirintää" ei pysty tapahtumaan. Myös okcupid puolella on tarjolla todellinen esto, jolloin toinen henkilö ei voi nähdä edes sinun profiilia tulevaisuudessa. Jos nyt sattumalta kävi niin että vastaan tuli niin vastenmielinen profiili että et halua vahingossakaan tulevaisuudessa olla hänen kanssa tekemisissä.

Mulla on tuota(kin) palvelua kohtaan aika suuret ennakkoluulot. Tinderissä on paljon enemmän porukaa ja siten tietysti enemmän valinnanvaraa. Minusta tuntuu että okcupidissa on pääasiassa sitä porukkaa, jotka eivät tinderissä menesty eli saa matcheja. Voi olla että olen väärässä, mutta totta puhuakseni en ole kiinnostunut ottamaan selvää.

Vierailija
90/126 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turusta löytyy yks

Vierailija
91/126 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisätään vielä tuohon, että meistä moni tietää mitä ei halua kumppanilta mutta he eivät myöskään tiedä mitä tarvitsevat kumppanilta. Joten Tinderin muutaman merkin (500) esittelyllä ei pysty tuomaan itseään esiin, kaikissa muissa palveluissa on paremmat mahdollisuudet esitellä itseään. Tinder perustuu siis täysin käyttäjien pinnallisuuteen. Tai no miesten osalta ei koska ne swaippailee lähes kaikki oikeaan, kun haluavat mahdollisuuden saada jonkun mahdollisuuden.

Vierailija
92/126 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasiasta löydät parhaimman naisen , saat vielä kaupuntekijäksi suurenkin suvun elätettäväksi.

Vierailija
93/126 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkava kesä tulee olemaan retkeilyn huippukesä. Jo viime kesänä kansallispuistoissa oli paljon nuoria naisia ja varmasti suuri osa heistä nimenomaan lapsettomia. Jos retkeily ei yhtään kiinnosta, niin sitten en tietenkään kannusta retkeilyharrastusta aloittamaan, mutta todennäköisemmin tutustuisit jo tänään uusiin ihmisiin lähtemällä vaikka Nuuksioon (tai mikä ikinä onkin sinua lähin kansallis-/luonnonpuisto).

Facebookissa on sinkkuryhmiä, joissa on enemmän naisia kuin miehiä.

Missä tahansa, ihan missä tahansa muualla kuin vauvapalstalla viikonloppuna on todennäköisyytesi suurempi kuin jos täällä taas spämmäät koko päivän. Mene ihan minne tahansa ovesta ulos, niin mahdollisuudet kasvavat.

Ja VASTAILE joskus näihin saamiisi kommentteihin. Lue ne ajatuksella, vastaa, kerro miksi et jo ole harrastamassa jotain, miksi istut tähän aikaan netissä jne.

Vierailija
94/126 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole aktiivinen kun tämä yhteiskunta kesällä aukeaa. Mene lenkille sinne missä muutkin, mene baariin, kahviloihin, rannoille. Ota aloite jutusteluun, fiksu osaa kyllä . Mutta vaatii jalkautumista ja vaivannäköäkin.

Vierailija
95/126 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olisi yksi sinkkuystävä. Nätti 35 v . urheilullinen, korkeastikouluttautunut, hyvät uranäkymät, mukava, ei lapsia, ei ole ollut koskaan aviossa, ei mt- tai päihdeongelmaa... On muuten elämässä kaikki kohdallaan, mutta ei ole ollut onnea rakkaudessa. Kelpaisko?

Mitä sukupuolta?

Vierailija
96/126 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsiskele ikäryhmästä 18-25. Siellä on runsaasti lapsettomia. 

Eivätköhän he etsi ensisijaisesti kutakuinkin itsensä ikäisiä miehiä, eivät +10 vuotta vanhempia.

Itsemme ikäisiä poikia.

Vierailija
97/126 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tarkoittaako samanhenkinen sitä, että myös naisen tulisi olla kunnollinen, fiksu ja urheilullinen? Sori, vauvapalsta on kyllä täydellisen väärä paikka tuollaisten naisten etsimiseen.

Tuskinpa kukaan on täällä seuraa hakemassa. Tämä on keskustelupalsta.

N58

Vierailija
98/126 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuota(kin) palvelua kohtaan aika suuret ennakkoluulot. Tinderissä on paljon enemmän porukaa ja siten tietysti enemmän valinnanvaraa. Minusta tuntuu että okcupidissa on pääasiassa sitä porukkaa, jotka eivät tinderissä menesty eli saa matcheja. Voi olla että olen väärässä, mutta totta puhuakseni en ole kiinnostunut ottamaan selvää.

Tinderissä on varmasti enemmän suomalaisia (juuri tuon synonyymin takia), mutta kansainvälisesti okcupid:lla taitaa olla paljon laajempi käyttäjäkunta. Itse etsin sitä yhtä oikeaa ja tinder ei pysty tarjoamaan sitä, käyttäjäkunnassa on paljon henkilöitä jotka eivät etsi parisuhdetta vaan aivan jotain muuta. Harvoin profiileissa kerrotaan mitä etsivät tai millainen suhdestatus heillä on, taas okcupid puolella suuriosa käyttäjistä kertoo. Myös nykypäivänä samoja henkilöitä löytyy niin tinderistä kuin muista palveluista, enkä voi millään uskoa että moni käyttäjistä olisi sellaisia joilla ei olisi menestystä. Syitä on varmasti monia minkä takia joku valitsee jonkun muun palvelun kuin tinderin. Esim. Okcupid puolella käyttäjäkunta vaikuttaisi olevan enemmän sellaista joille arvomaailma on tärkeämpää (ulkonäöstä huolimatta). Ja uskon että jokaisessa palvelussa löytyy henkilöitä jotka eivät menesty deitti maailmassa.

Vierailija
99/126 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kiusatko aloittajaa.

Toivomiasi naisia voit löytää työpaikaltasi tai muuten työkuvioista, tuttujesi häistä tai muilta kutsuilta, juna- tai lentomatkoilta vierestäsi ( korona-aikana hankalaa), hiihtohissistä tai murtsikan taukopaikoilta, uimarannoilta, tanssikursseilta tai ihan klassisesti baarista. Vauva- palstalla ei saa miehenä olla kiinnostunut liian nuorista naisista, mutta eihän se sinua estä laajentamasta reviiriä. Metsästysonnea! Se leikki on ihanaa, kun se onkin totta.

Vierailija
100/126 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä oikeasti ihmisiä, jotka pitävät tätä deittipalstana?

N58