Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisi 35-vuotias lapseton, kunnollinen, fiksu, urheilullinen, pitkä ja komea mies löytää lapsettoman, samanhenkisen naisen?

Vierailija
10.04.2021 |

Tuntuu että joka suunnalta olisi valtava tarjonta yksinhuoltajanaisia, kun etsin naista jolla ei vielä olisi lapsia...Haaveissa on ydinperhe ilman kolmansia tai neljänsiä osapuolia.

Missä tällaiset naiset oikein majailevat?

Kommentit (126)

Vierailija
61/126 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää erikseen mainita, että on pitkä? Luuletko, että sillä on suurikin merkitys perhettä perustettaessa :D

Olipa outo kommentti. Tietenkin sillä on merkitystä.

No ei oikeasti :D Jos on, niin joillekin muutamille pinnallisille pituus-friikeille. Kannattaa kiertää heidät ja etsiä normaali.

Tässäkin pätee vanha totuus: katso mitä naiset tekevät, äläkä kuuntele mitä he sanovat. Totuus on kaikkien nähtävissä. Uskon kyllä että moni nainen ei itsekään tiedosta parinvalintaansa vaikuttavia tekijöitä.

? Et ole katsellut pariskuntia Prismassa? Siellä se olis nähtävissä jos vain viitsisit katsoa. Näyttäis lyhyet miehet olevan tukevasti parisuhteissa, ylipäänsä tavikset, niin miehissä kuin naisissakin.

Tinderissä voi olla vaikka mitä vaatimuslistaa, mutta uskokaa nyt jo, ettei se edusta a) suurinta osaa tai b) ns. normaalitaviksia, ollenkaan.

ps. pitäiskö mun nyt erota 174-senttisestä miehestäni, kun tulin menneeksi naimisiin, enkä edes tiedostanut, että olisinkin halunnut pitkän miehen? Voisin nyt yrittää korjata erhettäni, nyt kun tiedostin että pituus olisikin ollut pääkriteereitäni!

Vierailija
62/126 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ap vastaa kysymyksiin aiemmista suhteistaan? Valottaisi asiaa. Jos aiempia pidempiä suhteita ei ole ollut, sekin on tärkeä tieto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/126 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies oli ap juuri tuollainen kuin sinä, paitsi ikää oli jo 37v.

Tapasimme ravintolassa jossa olin siskoni kanssa juhlimassa veljeni ylioppilaaksi pääsyä. Itse olin 35v ja juurikin kuvailemasi nainen jota haet. 

Se oli ihastusta ensi silmäyksellä :) Kahden päivän päästä meillä oli treffit ja se oli menoa siitä lähtien. Naimisiin menimme reilu vuoden päästä ensitapaamisesta ja lapsia tuli seuraavina vuosina kolme. Nyt olemme olleet yhdessä 21v ja edelleen onnellisesti naimisissa. Uskomatonta, että olemme edelleen rakastuneita toisiimme ja viihdymme erinomaisesti kahdestaan.

Joten ap, uskon että sinullakin on mahdollisuus löytää elämäsi rakkaus, et ole missään tapauksessa liian vanha siihen!  Kun minä ja mieheni tapasimme, oli niin helppo jättää sinkkuelämä ja biletys taakse, kun se elämä oli jo niin koettu.

Ihana kirjoitus! Kaikkea hyvää teille.

Vierailija
64/126 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että ap. tekstissä pitää paikkansa vain se että kirjoittaja on 35-vuotias lapseton mies. Muu on hänen omaa mielipidettään itsestään eikä välttämättä pidä ulkopuolisten mielestä paikkaansa lainkaan - lienee syy sinkkuuteen.

Vierailija
65/126 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä +30 ikäluokassa suurin osa kuvailemasi kaltaisista naisista on joko parisuhteessa tai sitten tehnyt valinnan olla vela/ panostaa siihen uraan niin, että välittömästi lapsia haluava mies on kauhistus. Näin ainakin omalla kohdallani. Työelämässä vihdoinkin näin 35-vuotiaana päässyt siihen asemaan, mitä varten on opiskellut ja painanut aiemmin duunia yötä myöten.

Yhtäkkiä muuten kivanoloinen, hyvännäköinen ja samanhenkinen sporttinen mies tupsahtaa elämään, kaikki huutaisi muuten matchia, mutta sitten siellä on se ydinperheajatus, joka tarkoittaa käytännössä "oman elämän syrjään laittamista" useammaksi vuodeksi. Jotenkin si on tullut varovaiseksi ja isommat elämänmuutokset vaatii pidemmän harkinta-ajan. Veikkaan, et aika monella muullakin tähän saakka lapsettomana pysytelleellä ja työuraan panostaneella naisella on samat ajatukset taustalla. Toki se unelmien kumppanikin sattaa löytyä, mutta kyllähän se hankalammaksi noilla vaatimuksilla alkaa käydä kun ikää tulee lisää.

Vierailija
66/126 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan itseään komeaksi ja fiksuksi ajattelevat miehet niitä harvoin oikeasti ovat.

Mitä sitten olisi aloitukseen pitänyt kirjoittaa? Kieltää ominaisuutensa, ja kutsuä itseään tyhmäksi?

ap

Jos omaisit oikeasti kaikki aloituksessasi mainitsemasi avut, niin naisia olisi jonoksi asti. Se, että väität ne omaavasi ja kerrot ettet löydä ketään ovat ristiriidassa keskenään. Tosiasioiden tunnustaminen on joskus vaikeaa, mutta kannattaa rehellisesti arvioida uudelleen niitä omia avuja ja ehkä korjata tuota listaasi hieman alaspäin.

Pötyä! Minä olen jo 42-vuotias, lapseton, kunnollinen, fiksu, urheilullinen ja pitkä. Komea en voi sanoa olevani, mutta en mitenkään rumakaan, aika tavallisen näköinen. Sen sijaan olen kohtalaisen varakas, sijoitussalkku on yli puoli miljoonaa, ja velaton asunto ja mökki päälle.

Tasan yhden kerran elämässäni on nainen minua lähestynyt. Tämä tapahtui kolme vuotta sitten, eli todellakaan ei ole jonoksi asti ollut.   

Et olekaan komea, kuten AP väittää olevansa. Ei ketään kiinnosta sun rahat, jos olet patatylsä ja tavallinen. Kaikki AP:n mainitsemat piirteet aidosti omaavat miehet, jotka tunnen ovat parisuhteissa upeiden naisten kanssa ja silti naisia on tyrkyllä riesaksi asti töissä, baareissa ja muualla. Kumma juttu.

Vierailija
67/126 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä olet lahjakas? Et maininnut sitä aloituksessasi.

Outo kysymys? Onko tuo kynnyskysymys jollekin, että pitää löytyä erikoislahjakkuutta? Enpä osannut tuota kysyä, kun mieheni ekaa kertaa tapasin..

Vierailija
68/126 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä varmaan voisin olla kiinnostunut sun kaltaisesta, jos todella olisimme "samanhenkisiä". Mainitsemasi ominaisuudet on korkeintaan plussaa (esim fiksuus) tai itselle yhdentekeviä (pituus) kemia tietenkin ratkaisee. En välttämättä olisi kyllä sinun näkökulmastasi saman henkinen, mikäli tarkoitat urheilullisella tietynlaista ulkonäköä. Liikun kyllä mutta ei ole kiinnostusta rakentaa elämää kuntosalin ja dieetin ympärille.

En myöskään saa ihan kiinni siitä, mitä tämä kunnollinen tarkoittaa. Jos se on viittaus uskovaisuuteen, absolutismiin tai arvokonservatiivisuuteen, emme ehkä olisi paras mätsi.

N35

Vierailija
69/126 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan itseään komeaksi ja fiksuksi ajattelevat miehet niitä harvoin oikeasti ovat.

Mitä sitten olisi aloitukseen pitänyt kirjoittaa? Kieltää ominaisuutensa, ja kutsuä itseään tyhmäksi?

ap

Jos omaisit oikeasti kaikki aloituksessasi mainitsemasi avut, niin naisia olisi jonoksi asti. Se, että väität ne omaavasi ja kerrot ettet löydä ketään ovat ristiriidassa keskenään. Tosiasioiden tunnustaminen on joskus vaikeaa, mutta kannattaa rehellisesti arvioida uudelleen niitä omia avuja ja ehkä korjata tuota listaasi hieman alaspäin.

Pötyä! Minä olen jo 42-vuotias, lapseton, kunnollinen, fiksu, urheilullinen ja pitkä. Komea en voi sanoa olevani, mutta en mitenkään rumakaan, aika tavallisen näköinen. Sen sijaan olen kohtalaisen varakas, sijoitussalkku on yli puoli miljoonaa, ja velaton asunto ja mökki päälle.

Tasan yhden kerran elämässäni on nainen minua lähestynyt. Tämä tapahtui kolme vuotta sitten, eli todellakaan ei ole jonoksi asti ollut.   

Et olekaan komea, kuten AP väittää olevansa. Ei ketään kiinnosta sun rahat, jos olet patatylsä ja tavallinen. Kaikki AP:n mainitsemat piirteet aidosti omaavat miehet, jotka tunnen ovat parisuhteissa upeiden naisten kanssa ja silti naisia on tyrkyllä riesaksi asti töissä, baareissa ja muualla. Kumma juttu.

No juu, näin se taitaa olla. Eli oikeasti vain ulkonäkö ratkaisee. 

Vierailija
70/126 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No juu, näin se taitaa olla. Eli oikeasti vain ulkonäkö ratkaisee. 

Sillä saa sen verran huomiota, että pääsee toiselle kierrokselle. Silloin pääsee esittelemään noita muita avujaan. Ihan sama se on naisillakin. Naama ratkaisee ja jos se ei riitä, pitää moninkertaistaa oma aktiivisuus seuranhaussa tai laskea kumppanitoiveensa ulkonäkövaatimuksia.

Vierailija
71/126 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan löydä muualta kuin tinderistä. Varsinkaan korona-aikana?

Vierailija
72/126 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin että ap. tekstissä pitää paikkansa vain se että kirjoittaja on 35-vuotias lapseton mies. Muu on hänen omaa mielipidettään itsestään eikä välttämättä pidä ulkopuolisten mielestä paikkaansa lainkaan - lienee syy sinkkuuteen.

Veikkaan samaa. Ehkä siinä tapauksessa aloituksessa kuvailtu voisi pitää paikkansa, jos aloittaja ei koskaan tapaisi naisia missään, eikä kukaan tietäisi hänen olemassaolostaan. Mutta ilmeisesti näin ei ole, kun yksinhuoltajia kuitenkin olisi joka suunnalta tarjolla. Eli hän ei vaan muille kelpaa.

Vierailija
73/126 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo kysymys? Onko tuo kynnyskysymys jollekin, että pitää löytyä erikoislahjakkuutta? Enpä osannut tuota kysyä, kun mieheni ekaa kertaa tapasin..

Ehdottomasti on kynnyskysymys.

Vierailija
74/126 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti on kynnyskysymys.

Ei siis tarvitse olla menestynyt taidemaalari, mutta pitää olla lahjakkuus johonkin.

Vierailija
75/126 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisit oikeasti kaikkea tuota. Lisäksi pitäisi olla sopivan hauska, sosiaalisesti älykäs, huomaavainen ja isä-ainesta. Minut vei sellainen mies, tosin niitä lapsia ei ole eikä kuulu...

Vierailija
76/126 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa outoja kommentteja täällä, kauhean aggressiivinen suhtautuminen saman tien. Yhtään ei saa puhua positiivisesti itsestään, tai ainakaan ei saa olla vapaa vielä yli kolmekymppisenä tai leimataan vialliseksi. Aika kapea ajatusmaailma.

Vastauksena kysymykseen, joko pitää arjessa pitää silmät auki ja lähestyä kiinnostavia naisia tai sitten pitää sitkeästi pyöriä deittipalstoilla ja -sovelluksissa ja odottaa, että sopiva nainen ilmestyy paikalle. Riippuu vähän millaista elämää elät ja millaista naista etsit, että onko mahdollisuuksia töissä tai vapaa-ajalla tavata ketään kriteerejä täyttävää.

Taitaa vaan palstamiesten kalikka osuneen äliseviin koiriin...

Mutta jos tämmösiä pitää kysellä aloittajan kypsässä iässä, niin mikään hänen sanomansa ei taida pitää paikkaansa. Toki pariutuminen on nykyään haastavaa tavallisille miehille, mutta ap ei silloin ole komea, eikä lainkaan fiksu, jos aidosti hakee apua täältä.

Itsetutkiskelun kautta vuorille kasvamaan.

Vierailija
77/126 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sama tyyppi, jonka taso ei riitä heihin, joista itse kiinnostuisi? Omasta mielestä siis.

Vierailija
78/126 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse täyttäisi nuo kriteerisi, luulen, että on vaikea löytää 35-vuotiasta lapsetonta näistä, joka haluaisi perheen. Yleensä hän yrittää sitä nykykumppaninsa kanssa.

Vierailija
79/126 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsiskele ikäryhmästä 18-25. Siellä on runsaasti lapsettomia. 

Eivätköhän he etsi ensisijaisesti kutakuinkin itsensä ikäisiä miehiä, eivät +10 vuotta vanhempia.

Vierailija
80/126 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on oikeasti tuollainen kuin kuvailee, niin hänenhän pitäisi löytää se puoliso sormia napsauttamalla. Joku tässä mättää. Joko kriteerit ovat aivan liian korkealla tai käsitykset itsestä eivät vastaa todellisuutta.