Paljon maksaa NUK:n tutit?
Kertoisiko joku ystävällinen mitä tuollainen kahden tutin NUK:n pakkaus suurinpiirtein maksaa. Menossa kirpparille ja avaamaton pakkaus, en yhtään muista mitä maksavat.
Entä mitä käytetyistä hyväkuntoisista (meillä vauva ei milloinkaan innostunut tuteista, vaikka osteltiin eri malleja) tuteista kehtaa pyytää?
Maxi
Kommentit (4)
vastauksesta. Auttoi noiden avaamattomien pakkausten hinnoittelussa.
Harmi olisi heittää noita tutteja ihan menemään. Olen nähnyt kirppareilla myytävän tuttipulloja, joten ajattelin, että josko sitten voisi noita tuttejakin myydä, käytettyjä tarkoitan siis. Mitä mieltä muut?
ei mun mielestä kannata muutaman euron tutteja VARSINKAAN käytettyjä mennä kaupittelemaan yhtään mihinkään. möisitkö vähän käytetyn hammasharjasikin? :p
Mielestäni tuttipulloja voi kyllä myydä käytettynä, nehän ovat enemmän astioita. Ne mitä minä olen nähnyt ovat olleet myynnisssä ilman tuttia. Ja kyllä itsekin ostaisin uudet tuttiosat pulloihin jos käytettynä niitä hankkisin. Tutteja ei mielestäni tule myydä käytettynä. Itse en ainakaan ostaisi. Avaamaton paketti on tietenkin eri juttu.
Tiip
Kultapienen nettikaupassa on ainaskin 4,90 euroa jotkut NUK:in tuttipakkaukset.
Käytettyjä en itse ostaisi, joten enpä osaa valitettavasti hinnoittelussakaan auttaa :(