Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljon maksaa NUK:n tutit?

07.08.2008 |

Kertoisiko joku ystävällinen mitä tuollainen kahden tutin NUK:n pakkaus suurinpiirtein maksaa. Menossa kirpparille ja avaamaton pakkaus, en yhtään muista mitä maksavat.

Entä mitä käytetyistä hyväkuntoisista (meillä vauva ei milloinkaan innostunut tuteista, vaikka osteltiin eri malleja) tuteista kehtaa pyytää?

Maxi

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultapienen nettikaupassa on ainaskin 4,90 euroa jotkut NUK:in tuttipakkaukset.

Käytettyjä en itse ostaisi, joten enpä osaa valitettavasti hinnoittelussakaan auttaa :(

Vierailija
2/4 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksesta. Auttoi noiden avaamattomien pakkausten hinnoittelussa.

Harmi olisi heittää noita tutteja ihan menemään. Olen nähnyt kirppareilla myytävän tuttipulloja, joten ajattelin, että josko sitten voisi noita tuttejakin myydä, käytettyjä tarkoitan siis. Mitä mieltä muut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun mielestä kannata muutaman euron tutteja VARSINKAAN käytettyjä mennä kaupittelemaan yhtään mihinkään. möisitkö vähän käytetyn hammasharjasikin? :p

Vierailija
4/4 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuttipulloja voi kyllä myydä käytettynä, nehän ovat enemmän astioita. Ne mitä minä olen nähnyt ovat olleet myynnisssä ilman tuttia. Ja kyllä itsekin ostaisin uudet tuttiosat pulloihin jos käytettynä niitä hankkisin. Tutteja ei mielestäni tule myydä käytettynä. Itse en ainakaan ostaisi. Avaamaton paketti on tietenkin eri juttu.

Tiip