Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvätuloiset sinkkumiehet, mihin käytätte rahanne?

Vierailija
10.04.2021 |

Itse hyvätuloinen insinööri. Asun yksin ja tod.näk tulen asumaan yksin loppuelämäni. Kerran yksi sukulaisvanhus kyseli et mihin minä edes tarvitsen hyvää palkkaa kun ei ole perhettä. Olisittepa nähneet sen ilmeen, kun kerroin.
Ostan tietokoneita, kerran vuodessa aina uudempi malli. Ostan huippuluokan dronen jos mieli tekee. Saatan matkustellakin, jos huvittaa. Toki matkustan yksin, koska aspergeria ei kukaan ikäiseni nainen huolisi matkaseuraksi. Alkoholiin eikä tupakointiin ei mene rahaa. Yleisesti elektroniikkaleluihin menee melko paljon. Autoni on vanha rämä eikä etätyössä tarvitse edes autoa, työnantaja tarjosi sähköavusteisen fillarin.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sijoitan ja käytän rahaa vaatteisiin. Pelkästään kauluspaitoihin taisi mennä päälle 2k viime vuonna. Hammaskaluston olen uusinut kokonaan. En omista autoa sillä rakastan pyöräilyä. Hemmottelen siskon poikaa kun omia lapsia tai perhettä ei tällainen ujo mies tule ikinä saamaan.

M34, tulot per kk noin 6800+bonukset

Miten ihmeessä sä et muka vois saada perhettä jos haluat?:o 

Vierailija
82/84 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viini, laulu, naiset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mihinkään. Rahaa on, mutta ei mitään sisältöä elämässä. Ei yhtään kaveria. En tiedä mihin rahani käyttäisin

Vierailija
84/84 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Harrastan ampumaurheilua, kivaa kun ei tarvitse laskea riittääkö rahat treeniin ja kisamatkoihin, eikä nuukailla välineissä.

-Harrasteajoneuvoja pari kappaletta, ehkä kolmaskin vielä tulee hankituksi.

-Syön hyvin ja nautin elämästä

-Koti on iso ja avara sekä  velaton