Hyvätuloiset sinkkumiehet, mihin käytätte rahanne?
Itse hyvätuloinen insinööri. Asun yksin ja tod.näk tulen asumaan yksin loppuelämäni. Kerran yksi sukulaisvanhus kyseli et mihin minä edes tarvitsen hyvää palkkaa kun ei ole perhettä. Olisittepa nähneet sen ilmeen, kun kerroin.
Ostan tietokoneita, kerran vuodessa aina uudempi malli. Ostan huippuluokan dronen jos mieli tekee. Saatan matkustellakin, jos huvittaa. Toki matkustan yksin, koska aspergeria ei kukaan ikäiseni nainen huolisi matkaseuraksi. Alkoholiin eikä tupakointiin ei mene rahaa. Yleisesti elektroniikkaleluihin menee melko paljon. Autoni on vanha rämä eikä etätyössä tarvitse edes autoa, työnantaja tarjosi sähköavusteisen fillarin.
Kommentit (84)
En oikeastaan mihinkään. Asuntolainaa makselen ja säästöön on kertynyt 62t€.
t. DI, brutto keskimäärin vuodessa 6000 hujakoilla
Vierailija kirjoitti:
Minua saa avustaa rahallisesti jos on liikaa.
Tuhlareita ei pidä avustaa.
Säästän ja sijoitan. Kun lapset muuttavat kotoa, niin vaihdan asunnon pienempään ja luultavasti halvemmalle seudulle. Lisäksi siinä vaiheessa arvion autontarpeen uudestaan. Asunnon vaihdosta tavoitteena saada reilusti rahaa säästöön ja autosta luopuminen tiputtaisi vuotuisia kustannuksiani.
Vierailija kirjoitti:
Moottoripyöräilyyn. Ei tarvi edes dippainssinä murehtia mihin kaikki rahat käyttäisi.
Ja jos tämä ei riitä, niin veneilyyn saa varmasti menemään kaiken mitä tulee.
YVA-ohjelman viranomaisen lausunto valmistuu heinäkuun 2021 loppuun mennessä. Tuohon mennessä kannattaa olla Tulikiven osaketta salkussa.
https://www.ymparisto.fi/fi-FI/Asiointi_luvat_ja_ymparistovaikutusten_a…
Tulikivi on kokenut positiivisen käänteen. Siinä vaiheessa, kun senttiyhtiö kokee positiivisen käänteen, osakkeella on tapana nousta voimakkaasti ja sijoituksessa kannattaa olla mukana.
Tulikiven käyttökate (rullaava 12 kk):
Q1/19 5,3 %
Q1/20 9,4 %
Q1/21 13,8 %
Käytän tässä käyttäkatetta, koska Tulikiven investoinnit ja suuret poistot ovat vihdoin loppuneet ja voidaan alkaa nauttimaan työn tuloksista.
Tulikiveltä on saatu posarit 18.12.2020 ja 5.5.2021 (liikevaihto kasvaa 6-13%). Kuitenkin Q1/2021 tilausvirta kasvoi +20,5% (v/v) ja Q1/2021 tilauskanta kasvoi +18,2% (v/v), mikä lupaa noin 9,2 m€:n Q2/2021-liikevaihtoa (liikevaihto kasvaisi Q2/2021 24%:a (v/v)). Ei kahta ilman kolmatta, joten seuraava posari saataneen ennen Q2/2021-raporttia.
Maksullisiin naisiin.
Yllättävän moni suomalainen instapyllistelijä on kokeiltu .
Ukko38 kirjoitti:
Maksullisiin naisiin.
Yllättävän moni suomalainen instapyllistelijä on kokeiltu .
Onko hinnoissa suurta eroa? Ottaako ne vakioasiakkaiksi, ja antaako paljous-tarjouksia?
Tuhlareita ei pidä avustaa.
-Eipä. Millähän rahalla ne tyrkyt makselee rakennekynnet ja ankkahuulensa?!?!? Sekö on sitä "parempa säästämistä", no,jos rumista tykkää niin varmasti.m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahaa jää joka kuukausi säästöön melkein kaks tonnia. Harrastukset sellaiset että rahaa ei juurikaan mene kuin roposia.
Mä jotenkin ajattelin, että tässä tarkoitettiin suurempia rahoja. Mulla jää tälle hetkellä kulujen jälkeen kuussa vajaa kymppitonni. En rehellisesti keksi mitään käyttöä. Voisin varmaan ostella jotain, mutten koe tarvitsevani mitään. En mä silti pidä itseäni kovin rikkaana.
Sinuna ostaisin maata. Raha menettää vielä arvonsa, kun sitä painetaan niin paljon tavallista enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua saa avustaa rahallisesti jos on liikaa.
Jos olet nuori ja nätti, hyväkroppainen nainen niin pillua vastaan ap varmaan avustaisikin
No se olisi sama kun maksaisi seksistä. Itse en maksaisi. Seksi on luonnollinen asia mistä ei kuulu maksaa. Jos ei saa seksiä niin sitten käsi hoitaa homman. Ei se ole sen vaikeampaa.
Suomessa seksiä saa niin pienellä hinnalla (lounas tms.) että siitä on turha maksaa enempää. Ne jotka tajuaa sopia hinnan, varmaan huolehtii terveydestään, mutta toisaalta on tauteja joita ei heti havaita.
Sijoitan ja käytän rahaa vaatteisiin. Pelkästään kauluspaitoihin taisi mennä päälle 2k viime vuonna. Hammaskaluston olen uusinut kokonaan. En omista autoa sillä rakastan pyöräilyä. Hemmottelen siskon poikaa kun omia lapsia tai perhettä ei tällainen ujo mies tule ikinä saamaan.
M34, tulot per kk noin 6800+bonukset
Aseet on harrastuksena. Sitä varten on oma huone panssariovella. Toinen mihin menee rahaa on matkustelu. Käyn vanhasta muistista oman alan konferensseissa ja niitä pidetään ympäri maailman. Eipä sitten muuta. Jaa, auto on Porschen maasturi mutta se on hankittu muutama vuosi sitten.
Viinaan, autoihin, kokaiiniin, naisiin. Pelkästään noihin saa uppoamaan kymmeniä tuhansia euroja vuodessa
Tilille. Materia on heikoille.