Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvätuloiset sinkkumiehet, mihin käytätte rahanne?

Vierailija
10.04.2021 |

Itse hyvätuloinen insinööri. Asun yksin ja tod.näk tulen asumaan yksin loppuelämäni. Kerran yksi sukulaisvanhus kyseli et mihin minä edes tarvitsen hyvää palkkaa kun ei ole perhettä. Olisittepa nähneet sen ilmeen, kun kerroin.
Ostan tietokoneita, kerran vuodessa aina uudempi malli. Ostan huippuluokan dronen jos mieli tekee. Saatan matkustellakin, jos huvittaa. Toki matkustan yksin, koska aspergeria ei kukaan ikäiseni nainen huolisi matkaseuraksi. Alkoholiin eikä tupakointiin ei mene rahaa. Yleisesti elektroniikkaleluihin menee melko paljon. Autoni on vanha rämä eikä etätyössä tarvitse edes autoa, työnantaja tarjosi sähköavusteisen fillarin.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua saa avustaa rahallisesti jos on liikaa. 

Jos olet nuori ja nätti, hyväkroppainen nainen niin pillua vastaan ap varmaan avustaisikin 

No en mä nyt itseäni myy, lahjoituksia otan kyllä vastaan.

Sitten ei tipu. Rahalle on aina saata vastinetta. Oli se sitten pillu tai perse. 

Sitten et ole oikeasti rikas.

Höpö höpö. Rikkaat on rikkaita nimenomaan sen vuoksi, että ymmärtävät rahan arvon, eivätkä heitä sitä kankkulan kaivoon. Viesteistäsi huomaa, että sinulle annettu raha olisi kuin kaataisi vettä hanhen selkään.

Totta, jotkut yksinkertaiset äkkirikastuneet toki saattavat jaella rahaa ympäriinsä, mutta näiltä fiksummat sitten siirtävätkin ne rahat omiin taskuihinsa.

Fiksumpaa olla auttamatta? Et sinä niitä rahoja ikuisesti saa pitää. Jollekin ne kuitenkin menevät. 

Jos ei halua elinaikanaan köyhtyä, ei kannata ruveta jakelemaan rahaa kaikille pyytäjille.

No fiksu ja tarpeeksi rikas kyllä osaa auttaa ilman että köyhtyy siinä samalla itse.

Kyllä, silloin on oleellista se, että auttaja yksin päättää sen, milloin, kenelle, ja kuinka paljon antaa. 

Onko muuta väitetty...?

Vierailija
42/84 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkusteluun eikä harrastus ole oikea harrastus jollei siihen mene kaikki rahat.

Valokuvaus ja triathlon on hyviä harrastuksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani hyvätuloinen mies sijoittaa. Rahastoihin, osakkeisiin, kiinteistöihin.

Mielenkiintoinen sivuseikka hänessä on, että hän on joissakin asioissa melkoisen pihi. Auto on markkinoiden edullisin malli kokoluokassaan/kulutuksessaan. Ei enää kovinkaan uusi. Mut järkivalinta aikanaan ollut.

Mutta sen lisäksi pihiys tulee esiin ruokaostoksissa. Ostaa kaupan halvimpia merkkejä, coop extra, rainbow, pirkka, mitä niitä nyt on. Maistoin kerran jotain tällaista halpamerkin jogurttia, ja voin sanoa, että kysyisi luontoa syödä sellaista enemmän.

Vierailija
44/84 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju.

Vaikka ei olisikaan sinkku, mutta vain hyvätuloinen. Mihin se raha menee. Tuttavapiiriin kuuluu joku lääkäri ja toisaalta etäisesti tunnen pienehkön kaupunginjohtajan. Mihin käyttävät rahansa?

Eivät elä erityisen leveästi. Melko normi koti, jos siellä käy. Ei esim ole niin, et ammatissaan menestyneen koti olisi esimerkiksi mitenkään erityisen siisti, viimeisen muodin mukaan sisustettu, tyylikäs ja hohtavan puhdas koti. Sen sijaan voi näyttää hyvinkin tavallisen ihmisen, tavaroiltaan hyvinkin tavallinen koti.

Vierailija
45/84 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
46/84 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nuori ja nätti, hyväkroppainen nainen niin pillua vastaan ap varmaan avustaisikin 

Sitten ei tipu. Rahalle on aina saata vastinetta. Oli se sitten pillu tai perse. 

Höpö höpö. Rikkaat on rikkaita nimenomaan sen vuoksi, että ymmärtävät rahan arvon, eivätkä heitä sitä kankkulan kaivoon. Viesteistäsi huomaa, että sinulle annettu raha olisi kuin kaataisi vettä hanhen selkään.

Totta, jotkut yksinkertaiset äkkirikastuneet toki saattavat jaella rahaa ympäriinsä, mutta näiltä fiksummat sitten siirtävätkin ne rahat omiin taskuihinsa.

Fiksumpaa olla auttamatta? Et sinä niitä rahoja ikuisesti saa pitää. Jollekin ne kuitenkin menevät. 

Jos ei halua elinaikanaan köyhtyä, ei kannata ruveta jakelemaan rahaa kaikille pyytäjille.

No fiksu ja tarpeeksi rikas kyllä osaa auttaa ilman että köyhtyy siinä samalla itse.

Kyllä, silloin on oleellista se, että auttaja yksin päättää sen, milloin, kenelle, ja kuinka paljon antaa. 

Onko muuta väitetty...?

No tuo että pyydetään rahaa itselle sotii hiukan sitä vastaan. Rikas antaa sille, jolle haluaa antaa, ruinaaminen aiheuttaa vain pahaa mieltä.

Vierailija
47/84 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Tämän takia lahjoitankin rahaa hyväntekeväisyysjärjestöille. Jos siis haluat hyötyä rahallisesta avustani, mene leipäjonoon, diakoniatyön asiakkaaksi ja vie lapsesi pelastusarmeijan leirille. Tai jos asut ulkomailla, voit ehkä saada katastrofiapua. 

t. rikas mies

Vierailija
48/84 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaa jää joka kuukausi säästöön melkein kaks tonnia. Harrastukset sellaiset että rahaa ei juurikaan mene kuin roposia.

Mä jotenkin ajattelin, että tässä tarkoitettiin suurempia rahoja. Mulla jää tälle hetkellä kulujen jälkeen kuussa vajaa kymppitonni. En rehellisesti keksi mitään käyttöä. Voisin varmaan ostella jotain, mutten koe tarvitsevani mitään. En mä silti pidä itseäni kovin rikkaana.

Vierailija
49/84 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani hyvätuloinen mies sijoittaa. Rahastoihin, osakkeisiin, kiinteistöihin.

Mielenkiintoinen sivuseikka hänessä on, että hän on joissakin asioissa melkoisen pihi. Auto on markkinoiden edullisin malli kokoluokassaan/kulutuksessaan. Ei enää kovinkaan uusi. Mut järkivalinta aikanaan ollut.

Mutta sen lisäksi pihiys tulee esiin ruokaostoksissa. Ostaa kaupan halvimpia merkkejä, coop extra, rainbow, pirkka, mitä niitä nyt on. Maistoin kerran jotain tällaista halpamerkin jogurttia, ja voin sanoa, että kysyisi luontoa syödä sellaista enemmän.

Kauppojen omien merkkien tuotteet ovat ihan samojen valmistajien valmistamia kuin ns. merkkituotteetkin, edullinen hinta johtuu alhaisemmista mainoskuluista. Persaukisethan ei näitä kauppojen omia merkkejä voi ostaa, ettei kukaan vaan pääse luulemaan köyhäksi. Sullakin oli jugurtin paha maku korvien välissä, koska rahas ei riitä Vuittoniin, mutta onneksi riittävät sentään Arlaan :D

Vierailija
50/84 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin hyvätuloinen, niin pelkäänpä että laittaisin aika paljon rahaa kelloihin. Nyt huonotuloisenakin ostelen halpoja kelloja ja joka kerta kadun, koska yksi G-Shock riittäisi kaikkeen.

Vierailija
51/84 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen laittanut rahoja pääsääntöisesti laatuautoon, uuteen asuntoon, harrastusvälineisiin jotka ovat korkeinta laatua jne. Matkustelu ei ole koskaan ollut mun juttu, joten siksi löytyy kesämökki jossa olen nyt korona-aikana viettänyt helposti puolet ajasta.

Myöskään sijoittaminen ei kiinnosta, pätäkkää tulee kuukaudessa niin paljon että en jaksaisi sitä edes sijoitella.

Eli en törsää, mutta kun teen ostoksen se on harkittu, eikä mikään Lidl alekorin lelu.

On Lidlissä joskus tosi hyviä tuotteita ollut missä loistava hinta/laatu suhde.

Mullaki on paljon rahaa ja esim. Puhelimen kun ostan niin ostan vain parasta hinta/laatusuhdetta mitä ei esim. Iphonet tarjoa. Kallein ei aina ole paras ja pätee jokaiseen asiaan. TV on oled 65" ja tuo koko on riittävä mulle. 65" Oled televisiota parempi on vain isompi oled.

350 eurolla alesta saatavassa iPhone SE 2020:ssa on A13 prossu, joka on tehokkaampi kuin tonnin Android-puhelimissa oleva Snapdragon 865. Lisäksi Applelta voi odottaa softapäivityksiä viitisen vuotta, toisin kuin Android-puhelimiin, joiden elinikä on niiden suhteen 0-3 vuotta.

Vierailija
52/84 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennaltaehkäisevä terveydenhoito, n 20 tonnia vuodessa.

Auto on mersu mutta karvalakkimalli joten siihen ei mene paljoa.

Kämppä on n 100m2 viimeisen päälle rempattu

Matkusteluun 20-30 tonnia vuodessa.

Vierailija
53/84 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös hyvätuloinen, yksinäinen mies jota tasoiseni naiset vihaavat. Olenhan tietty lyhyt, tylsä ja ruma.

Mutta on akateeminen tutkinto, asiantuntijavirka ja bruttotulot 5500 e/k. AP:n tapaan elektroniikkalelut on oltava viimeisen päälle, mutta minulla on myös auto kohtuuhyvä sekä asuntoon olen satsannut. Sen sijaan liikkumisen suhteen olen vähän laiska, en varmaan stereotypisesti näytä taloudellisesti menestyneeltä, hyväpalkkaiselta mieheltä. Vaatteet on mitä on, 3 vuotta vanhat pieruverkkarit jalassa käyn kaupassa yms. 

Rahaa ei mene edes sugarbabyyn, koska heilläkin on ulkonäkövaatimuksia. Huorissa en uskalla käydä, olen siihen aivan liian ujo. AP:n tapaan olen varmaan samanlainen aspergeroireinen, vähäsanainen ja kiveäkin tylsempi ihminen. Matkustellakin voisi, mutta ongelmana on se, että joutuisin kyllä matkustelemaan yksin.

En tiedä onko siinäkään mitään mieltä.

M36

Vierailija
54/84 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka, viina ja naiset. Loput menee turhuuksiin

Vierailija
55/84 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
56/84 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli sijoittaa joka ikisen sentin. Elää todella nuukasti ja on suorastaan saita.

Vierailija
57/84 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veli sijoittaa joka ikisen sentin. Elää todella nuukasti ja on suorastaan saita.

Fiksu mies.

"Vieläköhän sun miehes työkaveri on vapaa...sillä on varmaan paljon rahaa kun se on ollut niin kauan poikamies" - rouvan takavuosien ällöin ystävätär, typerä ja ahne mutta näyttävän näköinen nainen.

Niin, mihin ne ukkomiehen rahat menevät?

Vierailija
58/84 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Rahaa jää yli puoli milliä vuodessa.

Ennen koronaa matkustelin aika lailla mutta nyt olen kökötellyt kotona. Ei edes uutta mittatilauspukua ole tullut hankittua. Autoa ei ole ja talokin on se sama ollut jo 5 vuotta.

Oikeastaan vastaukseni on matkustaminen. Jos jonnekin lähden niin matkustan ykkösluokassa ja kaupunkireissuilla majoitun aina hotellissa joka on asiallinen.

Vierailija
59/84 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin velattoman talon, uuden auton ja lemmikkikoiralle tuli ostettua tarvikkeita viimeksi. Rahaa menee ruokaan ja itseni huolehtimiseen.

Vierailija
60/84 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien kyykytykseen