Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada iäkkäämpänä, +35v,itsekuria? Olen lihava

Vierailija
10.04.2021 |

Ja laihdutus vaikeaa. Pitäisi olla 70 viikkoa miinus kaloreilla, (puolen kilon viikko tahti) että saisin liikakilot pois. Eli ikuisuus, miten voi niin kauan kestää kärsimystä? Yli vuosi

Tuntuu, että nyt iän myötä kadonnut itsekuri ja elämästä haluaisi vaan nauttia.
Nuorena laihdutus oli niin helppoa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vissiin jojoilija? Jospa et ala taas kerran laihduttamaan, vaan opettelet pysymään tämän hetkisessä painossa. Sit joskus ajan kanssa voisit vähän rukata syömisiäsi terveellisempään suuntaan.

Vierailija
2/24 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jojoilia. Pari vuotta sitten ostamani housut eivät mene kiinni, mitenkään. Aiemmin ne tuntui vähän löysältä. Olen kuvitellut, että paino nousivat vaan pari kiloa.. Ei ole vaakaa, pitäisi ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kiloa

Vierailija
4/24 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako kiloa

:D :D

oot varmaan yliopistosta

Vierailija
5/24 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yli vuosi, vaan loppuikä. Siinä sen salaisuus.

Vierailija
6/24 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä. Jos olen ilman kaljaa niin sitten syön roskaa. Liikuntaakaan ei näillä vuosilla voi joka päivä hirveästi harrastaa. Kai se pitäisi vaan paastota väkisin joka toinen päivä. 15 kg mun pitäisi tiputtaa ja tuntuu mahdottomalta.

Vierailija
7/24 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalja pois heti. Käy kävelylenkillä joka päivä. Ota Nutrilett- pussikeittokuuri heti alkajaisiksi. Saat nopeasti tuloksia, jos et huijaa itseäsi. Vie kaikki lihottavat ruoat pois omasta jääkaapista ja käy ruokkimassa vaikka pullasorsia, jos sinulla on leipää ja pullaa kaapissa. Riittää, kun olet päivän kerrallaan kevyemmin. Ensimmäinen viikko on tiukka, mutta sitten helpottaa, kun keho menee ketoosiin. Pyöräile ja tee kaikkea kivaa pientä puuhaa. Kevätsiivousta, ikkunanpesua, auton imuroinnista jne. Älä mieti syömistä tai juomista. Elämässä on niin paljon muutakin.

Vierailija
8/24 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ikää 42, vaihdevuodet ja kilpirauhasen vajaatoiminta. Eli tän palstan mukaan mahdotonta laihduttaa. Niin vaan on lähtenyt 40 kg ja hitaasti mennään alaspäin edelleen.

Pieniä annoksia ja usein. Kaikki viinakset pois.

Liikuntaa painonhallinnan tueksi.

Vierailija
9/24 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalja pois heti. Käy kävelylenkillä joka päivä. Ota Nutrilett- pussikeittokuuri heti alkajaisiksi. Saat nopeasti tuloksia, jos et huijaa itseäsi. Vie kaikki lihottavat ruoat pois omasta jääkaapista ja käy ruokkimassa vaikka pullasorsia, jos sinulla on leipää ja pullaa kaapissa. Riittää, kun olet päivän kerrallaan kevyemmin. Ensimmäinen viikko on tiukka, mutta sitten helpottaa, kun keho menee ketoosiin. Pyöräile ja tee kaikkea kivaa pientä puuhaa. Kevätsiivousta, ikkunanpesua, auton imuroinnista jne. Älä mieti syömistä tai juomista. Elämässä on niin paljon muutakin.

Valehtelematta tällaisen itsekurittoman ihmisen lihomiseen ovat eniten vaikuttaneet kauppojen vapautuneet aukioloajat ja ruoan kotiintilaamisen helpottuminen. Mulla on vieressä kauppa 23 asti auki ja puhelimella saa roskaruokaa tilattua puolessa tunnissa. Ennen meni kaupat kiinni klo 21 ja kotiinkuljetuksella sai vain pizzaa. Nyt monesti ostan klo 22 jonkun pizzan, kun vähän nälkä kurnii. Ennen olisin vain mennyt nukkumaan, kun kaupat olivat jo kiinni.

Vierailija
10/24 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuosina syöminen on ollutkin ainoa ilo elämässä. Ap

Vierailija
11/24 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taaaas tätä samaa jankutusta!!

Vierailija
12/24 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue ne 50 edellistä aloittamaasi ketjua ja niihin saadut neuvot.

Vierailija
13/24 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastu! Jo lähtee kilot ja unohtuu syöminen.........

Vierailija
14/24 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki harrastus

Vierailija
15/24 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni pari vuotta mukayrittäessä, mutta oikeasti ainoa mikä auttoi oli keittiövaaka, ja kaiken syömisen kirjaaminen. Ja juomisten myös! Ensin viikon verran punnitsee ja laskee kalorit kaikesta mitä suuhunsa laittaa, ja sitten alkaa katsomaan missä menee yli. Minulla kompastuskivet olivat aivan liian suuret annoskoot, ja napsiminen. En niinkään ole ikinä napostellut, mutta kun tein vaikkpa leipiä, niin oli tapana ottaa 1,2,3 juustosiivua suuhun samalla, ja pari leikkelettä. Ruokaa laittaessa sama. Lisäksi en ollut jotenkin tajunnut miten paljon on kilokaloreita rasvoissa kuten voissa ja öljyssä, kun niitähän laitetaan vain pikkuliraus! Nyt kun se pikkuliraus on 7g(selkäytimestä tulee jo) niin huomaa että se "pikkuliraus" oli ennen helposti 25g! Salaatinkastikettakin tulee laitettua muutamia tippoja enää nykyään, kun ennen (olen kova syömään salattia) saattoi mennä puoli desiä!

Syön 4 kertaa päivässä, ja kaloreiden tulee jäädä 1500:n plus miinus muutama kymmenen grammaa. Pidettiin illanistujaiset, joissa join 7 lonkeroa illan aikana, haluatteko että kerron päivän kalorijakautumani siltä päivältä? Kerron kuitenkin :D

Syömiset (hieman liian vähän) eli 1050 kilokaloria. Lonkero 1360 kilokaloria :D

Eli jos ryypiskelis (niin kuin minulla oli tapan tehdä) vaikka 3 kertaa viikossa, niin niinä päivinä ruokaan jäisi enää 140 kilokaloria. Joutui harventaa juopotteluiltoja, koska ei pysty sillä hörppytahdilla kyllä laihtumaan.

Vierailija
16/24 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tsemppiä nyt kuitenkin, aina on hyvä aika ainakin aloittaa. Omasta kokemuksesta ne ensimmäiset 2 kiloakin pois tuovat vähän helpotusta puristavaan oloon. Eli ainakin kannattaa edes aloittaa kevennys.

Vierailija
17/24 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/24 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni pari vuotta mukayrittäessä, mutta oikeasti ainoa mikä auttoi oli keittiövaaka, ja kaiken syömisen kirjaaminen. Ja juomisten myös! Ensin viikon verran punnitsee ja laskee kalorit kaikesta mitä suuhunsa laittaa, ja sitten alkaa katsomaan missä menee yli. Minulla kompastuskivet olivat aivan liian suuret annoskoot, ja napsiminen. En niinkään ole ikinä napostellut, mutta kun tein vaikkpa leipiä, niin oli tapana ottaa 1,2,3 juustosiivua suuhun samalla, ja pari leikkelettä. Ruokaa laittaessa sama. Lisäksi en ollut jotenkin tajunnut miten paljon on kilokaloreita rasvoissa kuten voissa ja öljyssä, kun niitähän laitetaan vain pikkuliraus! Nyt kun se pikkuliraus on 7g(selkäytimestä tulee jo) niin huomaa että se "pikkuliraus" oli ennen helposti 25g! Salaatinkastikettakin tulee laitettua muutamia tippoja enää nykyään, kun ennen (olen kova syömään salattia) saattoi mennä puoli desiä!

Syön 4 kertaa päivässä, ja kaloreiden tulee jäädä 1500:n plus miinus muutama kymmenen grammaa. Pidettiin illanistujaiset, joissa join 7 lonkeroa illan aikana, haluatteko että kerron päivän kalorijakautumani siltä päivältä? Kerron kuitenkin :D

Syömiset (hieman liian vähän) eli 1050 kilokaloria. Lonkero 1360 kilokaloria :D

Eli jos ryypiskelis (niin kuin minulla oli tapan tehdä) vaikka 3 kertaa viikossa, niin niinä päivinä ruokaan jäisi enää 140 kilokaloria. Joutui harventaa juopotteluiltoja, koska ei pysty sillä hörppytahdilla kyllä laihtumaan.

Kiitos tästä. Latasin toissa päivänä kalori sovelluksen, nyt on joka päivä reilusti tullut kaloreita,en ole tajunnut, että syön koko ajan siten, että lihon ja lihon.. Herkut on päivä ja kalorit yli 3000!

Alan käyttämään vaakaa ja desimittaa tän kalotilaskurin lisäksi. Joku 5kg juhannukseksi on realistinen tavoite. Ap

Vierailija
19/24 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt laihduta kun on tulossa nälänhätäkin maailmaan. Lue vaikka Raamatusta jos et minua usko.

Vierailija
20/24 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkuton päivä siis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi