Laastarisuhde
Laastarisuhde on aina jätetylle julma ja epäinhimillinen asia. Oletko sinä solminut itsekkäästi laastarisuhdetta edellisen parisuhteen päättymisesi jälkeen, vaikka olet jo etukäteen tietänyt ettei tämä juttu tule kantamaan pidemmän päälle? Itsellehän se on varmasti mukava laskeutuminen taas pikkuhiljaa arkeen, mutta toista osapuolta kohtaan julmaa.
Kommentit (25)
Minä saatoin olla laastari, tajusin sen juuri. Tuntuu tosi pahalta.
itsellä kun tuli ero niin oli sen verran kova koettelumus joten tarvitsin siihe ueamman laastarin samaan aikaan ja kyllä oli mukavaa kun seksiä ole eri henkilöiden kanssa useasti samalla viikolla
Minä olin se, jota käytettiin laastarina. Miten päästä siitä yli? Tuntuu hirveän pahalta tajuta, etten ollut mitään. Että mitään ei ollutkaan. Että minua verrataan johonkuhun toiseen kaikessa ja että minun paikallani olisi voinut olla kuka tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin se, jota käytettiin laastarina. Miten päästä siitä yli? Tuntuu hirveän pahalta tajuta, etten ollut mitään. Että mitään ei ollutkaan. Että minua verrataan johonkuhun toiseen kaikessa ja että minun paikallani olisi voinut olla kuka tahansa.
En tiedä yhtään, miten siitä voi päästä yli. Kai antamalla ajan kulua.
Exä ei älynnyt, että suhde on loppu, ennenkuin otin toisen. Olisin voinut sen toisen kanssa olla kyllä pidempäänkin, mutta se oli vain niin uskomattoman pönttö mieheksi. Hauska ja komea kyllä, pitkä ja raamikas raksamies, mutta ylimielinen ja tyhmä.