Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laastarisuhde

Vierailija
10.04.2021 |

Laastarisuhde on aina jätetylle julma ja epäinhimillinen asia. Oletko sinä solminut itsekkäästi laastarisuhdetta edellisen parisuhteen päättymisesi jälkeen, vaikka olet jo etukäteen tietänyt ettei tämä juttu tule kantamaan pidemmän päälle? Itsellehän se on varmasti mukava laskeutuminen taas pikkuhiljaa arkeen, mutta toista osapuolta kohtaan julmaa.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä ei älynnyt, että suhde on loppu, ennenkuin otin toisen. Olisin voinut sen toisen kanssa olla kyllä pidempäänkin, mutta se oli vain niin uskomattoman pönttö mieheksi. Hauska ja komea kyllä, pitkä ja raamikas raksamies, mutta ylimielinen ja tyhmä.

Vierailija
22/64 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saatoin olla laastari, tajusin sen juuri. Tuntuu tosi pahalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä kun tuli ero niin oli sen verran kova koettelumus joten tarvitsin siihe ueamman laastarin samaan aikaan   ja kyllä oli mukavaa kun seksiä ole eri henkilöiden kanssa useasti samalla viikolla

Vierailija
24/64 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin se, jota käytettiin laastarina. Miten päästä siitä yli? Tuntuu hirveän pahalta tajuta, etten ollut mitään. Että mitään ei ollutkaan. Että minua verrataan johonkuhun toiseen kaikessa ja että minun paikallani olisi voinut olla kuka tahansa.

Vierailija
25/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin se, jota käytettiin laastarina. Miten päästä siitä yli? Tuntuu hirveän pahalta tajuta, etten ollut mitään. Että mitään ei ollutkaan. Että minua verrataan johonkuhun toiseen kaikessa ja että minun paikallani olisi voinut olla kuka tahansa.

En tiedä yhtään, miten siitä voi päästä yli. Kai antamalla ajan kulua. 

Vierailija
26/64 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan, koska itse nyt tässä tilanteessa ja voi luoja miten voi sattua paljon!!! Pitkään jatkunut seksisuhde ja mies sanonut koko ajan ettei halua muuta eikä halua johtaa harhaan. Viimeksi, kun nähtiin sanoi tykkäävänsä. Kunnes nyt tuon edellisen kerran jälkeen olikin tavannut jonkun jota nähnyt pari kertaa. Silti sängyssä minun kanssani. Lopetin leikin. Taas. En tiedä mitä ajatella. Kipu on kova ja tullaan kyllä törmäämään enkä tiedä miten voin olla samassa tilassa. Tuskin ikinä pääsen yli tästä nöyryytyksestä. En edes olisi halunnut oikeaa suhdetta mutta silti tuli tunteita. Ei enää ikinä.

Vierailija
27/64 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan, koska itse nyt tässä tilanteessa ja voi luoja miten voi sattua paljon!!! Pitkään jatkunut seksisuhde ja mies sanonut koko ajan ettei halua muuta eikä halua johtaa harhaan. Viimeksi, kun nähtiin sanoi tykkäävänsä. Kunnes nyt tuon edellisen kerran jälkeen olikin tavannut jonkun jota nähnyt pari kertaa. Silti sängyssä minun kanssani. Lopetin leikin. Taas. En tiedä mitä ajatella. Kipu on kova ja tullaan kyllä törmäämään enkä tiedä miten voin olla samassa tilassa. Tuskin ikinä pääsen yli tästä nöyryytyksestä. En edes olisi halunnut oikeaa suhdetta mutta silti tuli tunteita. Ei enää ikinä.

Eikai se nyt alunperinkään sinua panisi jollei tykkäisi? Ei tykkääminen ole mitään rakastamista javoi tykätä monesta yhtä aikaa. Ei se että tykkää ole mitään sitoutumista.

Vierailija
28/64 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen myös ollut tuollaisen laastarisuhteen uhri. Minulla oli suuria tunteita tätä juuri eronnutta kohtaan, mutta epäilin juttuun rupeamista juuri tuon varsin tuoreen eron takia. Tämä henkilö kuitenkin vakuutteli suuria tunteitaan minua kohtaan.

No, muutamia kuukausia meni ja sitten hän muuttui kylmäksi. Totesi myös kliseisen toteamuksen, "ei vika ole sinussa vaan minussa". Päätti suhteemme ja hyppäsi heti perään uuteen. Minulla meni kaksi vuotta toipua asiasta ja se muutti sisälläni jotain kylmäksi lopullisesti. En vuosien jälkeenkään ole antanut tälle henkilölle mitään anteeksi, vaikka olen jo pidempään elänyt nykyisessä vakaassa suhteessa. Kuten aiemmin totesin, sisälläni muuttui jotain lopullisesti.

Suosittelen terapiaa. Kuulostaa siltä, että ongelma oli sinulla olemassa jo ennen tuota ihmistä. 

Vierailija
29/64 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikai se nyt alunperinkään sinua panisi jollei tykkäisi? Ei tykkääminen ole mitään rakastamista javoi tykätä monesta yhtä aikaa. Ei se että tykkää ole mitään sitoutumista.

Joo ei kai. Miehistä ei aina tiedä. Lähinnä sattuu tuo yhtäkkiä joku uusi random kiinnostaa.Laastarihan ei ilmeisesti ole ihminen ollenkaan. Pelkkä väline. Uskomatonta oppia tämä vasta keski-ikäisenä. Niin tyhmältä tuntuu!

Vierailija
30/64 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Mieheni kyllä hommasi laastarin heti erottuamme. Parissa viikossa oli uusi nainen, joka kuvitteli kaikenlaista, yhteenmuutosta yhteiseen lapseen.

Puolen vuoden kuluttua alettiin miehen kanssa puhua yhteenpaluusta. Tosin sanoin etten edes keskustele asiasta, jos on suhteessa. Siltä seisomalta meni ja soitti laastarilleen, että viikonloppusuunnitelmat on peruttu ja suhde päättyy.

Ikävää, tottakai, mutta mitä siinä muutakaan olisi siinä kohtaa voinut tehdä.

Vierailija
31/64 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehkä inhimillistä, mutta samalla myös törkeää pitää näitä laastareita. Tosin vaikea juttu, minä aloitin loppukeväästä yhteisestä sopimuksesta laastarisuhteen vasta eronneen miehen kanssa.  Ei puhuttu lainkaan muusta, kun että lohdutetaan ja viihdytetään toisiamme ja kuinka sitten kävikään, minä ensin ihastuin ja sitten rakastuin ja nyt kärsin, koska mies siis edelleen rakastunut eksäänsä, ei minuun.

Vierailija
32/64 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ehkä inhimillistä, mutta samalla myös törkeää pitää näitä laastareita. Tosin vaikea juttu, minä aloitin loppukeväästä yhteisestä sopimuksesta laastarisuhteen vasta eronneen miehen kanssa.  Ei puhuttu lainkaan muusta, kun että lohdutetaan ja viihdytetään toisiamme ja kuinka sitten kävikään, minä ensin ihastuin ja sitten rakastuin ja nyt kärsin, koska mies siis edelleen rakastunut eksäänsä, ei minuun.

Olen tosi pahoillani :(

Vierailija
33/64 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla lisää kokemuksia molemmilta osapuolilta.

Vierailija
34/64 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle muutaman kerran käynyt niin, että olen kuvitellut, että mies olisi kiinnostunut parisuhteesta kanssasi, mutta myöhemmin käynyt ilmi, että mies heti alussa näki minut vain panokaverina ja samaan aikaan koko ajan etsi oikeaa tyttöystävää Tinderistä.

Vierailija
35/64 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hu

Vierailija
36/64 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Mieheni kyllä hommasi laastarin heti erottuamme. Parissa viikossa oli uusi nainen, joka kuvitteli kaikenlaista, yhteenmuutosta yhteiseen lapseen.

Puolen vuoden kuluttua alettiin miehen kanssa puhua yhteenpaluusta. Tosin sanoin etten edes keskustele asiasta, jos on suhteessa. Siltä seisomalta meni ja soitti laastarilleen, että viikonloppusuunnitelmat on peruttu ja suhde päättyy.

Ette kai palanneet yhteen?

Vierailija
37/64 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette kai palanneet yhteen?

Palasimme, ja oli aivan oikea päätös 😊

Vierailija
38/64 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin naiset harrastaa noita laastarisuhteita. Heille on jotenkin todella vaikea elää eron jälkeen yksin edes hetki.

Miehetkin haluaisivat laastarisuhteen, mutta vain komeimmat miehet löytävät sellaisen.

Vierailija
39/64 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa vain yhden yön juttuja. Ei nimiä/numeroita. Potentiaalisia seurustelukumppaneita tapailen. Oikeita aikuisten treffejä. Näitä ei panna vasta, kuin parisuhteessa! Kopioi ja ota käyttöön.Love!

Vierailija
40/64 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up