Laastarisuhde
Laastarisuhde on aina jätetylle julma ja epäinhimillinen asia. Oletko sinä solminut itsekkäästi laastarisuhdetta edellisen parisuhteen päättymisesi jälkeen, vaikka olet jo etukäteen tietänyt ettei tämä juttu tule kantamaan pidemmän päälle? Itsellehän se on varmasti mukava laskeutuminen taas pikkuhiljaa arkeen, mutta toista osapuolta kohtaan julmaa.
Kommentit (25)
Varsinkin naiset harrastaa noita laastarisuhteita. Heille on jotenkin todella vaikea elää eron jälkeen yksin edes hetki.
Suurin osa naisista tyytyy kumppaniinsa, eli eräänlainen laastarisuhde siinäkin, kun ei saa sellaista/sitä, jonka haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista tyytyy kumppaniinsa, eli eräänlainen laastarisuhde siinäkin, kun ei saa sellaista/sitä, jonka haluaisi.
Tai sitten suurin osa naisista elää naiivissa utopiassa parisuhteen suhteen ja luulevat itse olevansa niin erinomaisia että ansaitsevat parempaa, vaikka ovat todellisuudessa rasittavia nalkuttavia akkoja, jotka eivät ansaitsi minkäänlaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin naiset harrastaa noita laastarisuhteita. Heille on jotenkin todella vaikea elää eron jälkeen yksin edes hetki.
Se johtuu yleensä siitä, että naisilla on tapana "olla yksin vähän aikaa eron jälkeen". No sehän tiedetään, mitä naisten yksinolo on. Siinä sen kuuluisan karusellin yhteydessä ajautuu joidenkin kanssa vähän pidempään säätämiseen ja yllättäen laastarisuhde virallisessa muodossaan on valmis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu yleensä siitä, että naisilla on tapana "olla yksin vähän aikaa eron jälkeen". No sehän tiedetään, mitä naisten yksinolo on. Siinä sen kuuluisan karusellin yhteydessä ajautuu joidenkin kanssa vähän pidempään säätämiseen ja yllättäen laastarisuhde virallisessa muodossaan on valmis.
Oman kokemuksen mukaan, mitä olen nähnyt niin tämä on ollut päinvastoin, eli miehillä on ollut laastarisuhteita tai ovat päinvastoin siirtyneet suoraan jo entisen suhteen aikana uuteen suhteeseen. Ei se silti tarkoita, että niin tapahtuisi aina ja kaikille.
Olen itse ollut laastari. Tiesin sen ja pidin sitä kivana kesäheilasteluna ja vein kalenteriinkin päivän, jonka pidin mielessä, etten anna turhaan suhteen syventyä, koska vaikkei toinen osapuoli sitä laastariksi myöntänyt niin olihan se. Ei siinä, oli kiva kesä ja fiksu kesä heila. Tosin jossain vaiheessa kuulin, että toinen luuli itseni haluavan siitä suhdetta, mutta ei nyt sentään.
Vähän ennen jo kuin päivä meni rikki niin kiitin yhteisestä ajasta ja tapasinkin aika pian oman kumppanini.
Kun noudattaa no contact-sääntöä, eli poistaa exän elämästään kaikkialta, niin ei tarvitse katsoa suoraan silmiin sitä asiaa, että hänellä on joku suhde. Koskaan ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sekä miehillä että naisilla ole vaikeaa eron jälkeen, mutta sillä erolla että nainen usein saa sen laastarin helpommin kuin mies. Aina sieltä Facen kaverilistoilta löytyy joku mies jonka suuntaan lirkutella tai surra oloaan ja muutahan siinä ei tarvita, heti on mies oitis valmiina tukemaan ja siitä se sitten etenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan, mitä olen nähnyt niin tämä on ollut päinvastoin, eli miehillä on ollut laastarisuhteita tai ovat päinvastoin siirtyneet suoraan jo entisen suhteen aikana uuteen suhteeseen. Ei se silti tarkoita, että niin tapahtuisi aina ja kaikille.
Omasta kokemuksestani miehet puhuvat, että heillä on laastarisuhteita, mutta todellisuudessa mitään ei ole ollut puoleen vuoteen. Kovaa masturbointia parhaimmillaan useita kertoja päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sekä miehillä että naisilla ole vaikeaa eron jälkeen, mutta sillä erolla että nainen usein saa sen laastarin helpommin kuin mies. Aina sieltä Facen kaverilistoilta löytyy joku mies jonka suuntaan lirkutella tai surra oloaan ja muutahan siinä ei tarvita, heti on mies oitis valmiina tukemaan ja siitä se sitten etenee.
Juu, juuri noin se käy 😂. As if.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos se laastari onkin osaava panomies niin saattaapi homma kääntyä varsin nurinkuriseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, juuri noin se käy 😂. As if.
No mistäs sinä ne laastarisi hommaat sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos se laastari onkin osaava panomies niin saattaapi homma kääntyä varsin nurinkuriseksi.
Niin että pelkällä panemisella pääsee pitkälle, vaikkei siitä muuten kiinnostunut nainen olisikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että pelkällä panemisella pääsee pitkälle, vaikkei siitä muuten kiinnostunut nainen olisikaan?
Huom. osaava panomies ei mikään perusjamppa.
En ole ikinä ymmärtänyt noita laastarisuhteita. Miksi ei voi suoraan vaan harrastaa irtosuhteita, niin ei tarvitse tunnetasolla loukata ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten suurin osa naisista elää naiivissa utopiassa parisuhteen suhteen ja luulevat itse olevansa niin erinomaisia että ansaitsevat parempaa, vaikka ovat todellisuudessa rasittavia nalkuttavia akkoja, jotka eivät ansaitsi minkäänlaista miestä.
Eihän tuo edellinen kirjoittaja sanonut naisen omasta tasosta tai paremman ansaitsemisesta mitään. Kyllä epätäydellinenkin ihminen voi tyytyä. Tai hehän juuri tyytyvätkin, täydellisten ei tarvitse. Moni suhde on pohjimmiltaan molemminpuolista tyytymistä.
Itse olin reilu vuoden laastarisuhteessa. Mies oli hetki ennen tavattuamme eronnut. Hänen exällä oli heti uusi. Voi sitä kaaosta ja kiusantekoa exän puolelta. Meillä oli kivaa kaksin 😍. Heti, kun hänen exä tai lapsi tuli kuvioihin. Hulluus alkoi. Peräännyin..
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ymmärtänyt noita laastarisuhteita. Miksi ei voi suoraan vaan harrastaa irtosuhteita, niin ei tarvitse tunnetasolla loukata ketään.
Joillain se mieli vaan sekoaa siihen malliin, ettei tunnu hyvältä kuin vasta sitten kun on taas ns. oikeesti parisuhteessa. Muuten tuntee olonsa kelvottomaksi joka ei kelpaa kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin reilu vuoden laastarisuhteessa. Mies oli hetki ennen tavattuamme eronnut. Hänen exällä oli heti uusi. Voi sitä kaaosta ja kiusantekoa exän puolelta. Meillä oli kivaa kaksin 😍. Heti, kun hänen exä tai lapsi tuli kuvioihin. Hulluus alkoi. Peräännyin..
Vuoden laastarisuhde? Eiköhän ne yleensä ole hieman lyhyempiä...
Itse olen myös ollut tuollaisen laastarisuhteen uhri. Minulla oli suuria tunteita tätä juuri eronnutta kohtaan, mutta epäilin juttuun rupeamista juuri tuon varsin tuoreen eron takia. Tämä henkilö kuitenkin vakuutteli suuria tunteitaan minua kohtaan.
No, muutamia kuukausia meni ja sitten hän muuttui kylmäksi. Totesi myös kliseisen toteamuksen, "ei vika ole sinussa vaan minussa". Päätti suhteemme ja hyppäsi heti perään uuteen. Minulla meni kaksi vuotta toipua asiasta ja se muutti sisälläni jotain kylmäksi lopullisesti. En vuosien jälkeenkään ole antanut tälle henkilölle mitään anteeksi, vaikka olen jo pidempään elänyt nykyisessä vakaassa suhteessa. Kuten aiemmin totesin, sisälläni muuttui jotain lopullisesti.