Kuvailkaapa edellistä kertaa kun saitte?
- Milloin (kuinka kauan aikaa sitten)
- Missä
- Esileikki (millaista)
- Miten (asento / asennot
- Oliko välineitä, asusteita tai muuta rekvisiittaa
- Saitko useamman kerran, entä toinen osapuoli
Kommentit (61)
Just äsken.
Istuin sohvalla ja vedin käteen.
Lens kunnon satsit.
Takaa päin vetelin paksua halkoa vaimon sisuksiin..puristin pakaroiden sivusta tiukalla otteella että pääsin pohjaan asti junttaamaan..hienosti pepunposket tärähteli kun alavatsa jytkähteli niitä vasten..
Meillä olikin eilen vähän pidempi sessio.
Puin itselleni stay-up sukat, datex rintsikat ja pikkarit salaa makuuhuoneessa kun mies katsoi Sohvaperunoita. Tullessani olohuoneeseen käskin miestäni riisuuntumaan ja tulemaan makkariin. Makuuhuoneessa komensin hänet sänkyyn selälleen ja kiinnitin hänen kätensä sängyn päätyyn levälleen nahkaisilla käsikahleilla niin ettei hänellä ollut mitään mahdollisuutta irroittautua niistä. Sen jälkeen laitoin huivin hänen silmilleen puin kikkeli aukolla varustetut latex shortsit hänelle jalkaan. Sen jälkeen kiinnitin vielä jälät niin leveään haara-asentoon kuin vain sain.
Sitten otin vibran ja vähän värisytin häntä ja itseäni, jonka päätteeksi pidin ihan kunnon ratsastustunnin, eli ratsastin itselleni useita orgasmeja välillä vähän vibralla avittaen. Tämä vaatii vähän taitoa ettei mies laukea kesken kaiken, eli pitää osata pitää taukoa sopivissa kohdissa.
Tänään on kuulemma luvassa "kosto" 😊 ja kyllä tiedän mitä se minulle tarkoittaa. On tulossa pitkä ilta sänkyyn kiinnitettynä, paljon vibrausta, useita orgasmeja ja useita panoja.
Reilu viikko edellisestä, kun panokaveri kävi. Esileikkinä lähinnä vaatteiden riisuminen ja mies kantoi mut sohvalle ja otti siinä. Välillä vaihdettiin asentoa, otti takaapäin. Siihen lauettiin. Yleensä mennään makkariin asti, mutta nyt oli varsin kiihkeällä tuulella. ;)
Eilen illalla saunan pukkarissa ns. pikapano takaapäin pukuhuoneen pöytää vasten. Ei ollut esileikkiä eikä vaatteita päällä. Sain ja niin sai miehenikin.
No tänä aamuna ihan sängyssä mies tyydytti, sitten pantiin aamupäivällä, ja taas tossa äsken, tosin jäi kesken miehen osalta.
Itse sain joka kerta.
Tuossa painoin menemään just, itse seisoin ja nainen sängyn reunalla, jalat kietoutuneena minun selän taakse. Siinä tuli raivonylkytettyä, kunnes laukesin sisään. Kova paukehan siinä kävi kun naisen pakaroita vasten tykitteli.
Herättyä aamukahvit sängyssä ja pikkuhiljaa enemmän ja enemmän kiusoittelua. Tunnin jälkeen oli pakko lähteä suihkuun teinin ollessa kotona. Siellä sitten takaapäin seinää vasten ja lopuksi hieman suuseksiä vaimon maatessa lauteilla.
Puolison lähdettyä reissuun sain työkaverilta. Näitä sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Puin itselleni stay-up sukat, datex rintsikat ja pikkarit salaa makuuhuoneessa kun mies katsoi Sohvaperunoita. Tullessani olohuoneeseen käskin miestäni riisuuntumaan ja tulemaan makkariin. Makuuhuoneessa komensin hänet sänkyyn selälleen ja kiinnitin hänen kätensä sängyn päätyyn levälleen nahkaisilla käsikahleilla niin ettei hänellä ollut mitään mahdollisuutta irroittautua niistä. Sen jälkeen laitoin huivin hänen silmilleen puin kikkeli aukolla varustetut latex shortsit hänelle jalkaan. Sen jälkeen kiinnitin vielä jälät niin leveään haara-asentoon kuin vain sain.
Sitten otin vibran ja vähän värisytin häntä ja itseäni, jonka päätteeksi pidin ihan kunnon ratsastustunnin, eli ratsastin itselleni useita orgasmeja välillä vähän vibralla avittaen. Tämä vaatii vähän taitoa ettei mies laukea kesken kaiken, eli pitää osata pitää taukoa sopivissa kohdissa.Tänään on kuulemma luvassa "kosto" 😊 ja kyllä tiedän mitä se minulle tarkoittaa. On tulossa pitkä ilta sänkyyn kiinnitettynä, paljon vibrausta, useita orgasmeja ja useita panoja.
Meilläkin oli eilen "sido minut ota minut seksiä". Tosin minä olin antavana osapuolena ja niin olen tänään ja huomennakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten otin vibran ja vähän värisytin häntä ja itseäni, jonka päätteeksi pidin ihan kunnon ratsastustunnin, eli ratsastin itselleni useita orgasmeja välillä vähän vibralla avittaen. Tämä vaatii vähän taitoa ettei mies laukea kesken kaiken, eli pitää osata pitää taukoa sopivissa kohdissa.Tänään on kuulemma luvassa "kosto" 😊 ja kyllä tiedän mitä se minulle tarkoittaa. On tulossa pitkä ilta sänkyyn kiinnitettynä, paljon vibrausta, useita orgasmeja ja useita panoja.
Meilläkin oli eilen "sido minut ota minut seksiä". Tosin minä olin antavana osapuolena ja niin olen tänään ja huomennakin.
Tutkimusten mukaan noin puolet naisista haaveilee sitomisleikeistä, mutta vain 10% uskaltautuu sen kertomaan.
Toissapäivänä tutun rouvan kanssa, meillä YYA liitto.
Hmmm....näin anonyymisti uskallan kertoa että harrastin seksiä viime viikolla ystäväni kanssa. Olen siis nainen ja niin hänkin ja tämä oli ensimmäinen kerta kummallekin harrastaa seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa. Kummatkin olemme juuri nyt sinkkuja ja pidimme kaksistaan tv-katselu iltaa ja tietty jossain vaiheessa aloimme puhumaan miehistä tai enemmänkin niiden puutteesta. Yhden illan tarjontaa kyllä olisi kummallekin, mutta emme ole kiinnostuneita sellaisesta.
Olimme tietoisia toistemme aikuisleluista ja jotenkin päädyimme siihen että laitoimme saunan päälle haimme "lelumme". Kummallakin oli tehokas wand vibraattori sekä dildo (minulla isokokoinen ladattava klitoriskiihottimella varustettu "monitoimilaite" ja ystävälläni perinteinen värisevä malli).
Käytännössä enempiä sopimatta jätimme lelut sängylle painuimme lonkeroiden kanssa saunaan.
Saunoimme pitkään, mutta sanallakaan emme keskustelleet leluista ja tulevasta. Saunan jälkeen istuskelimme vielä jonkin aikaa, kunnes vain todettiin että mennään. Makkarissa sitten aloimme spontaanisti pusuttelemaan ja kohta oli vibrat käytössä ja eipä mennyt kauaa kun molemmat dildottelimme toisiamme. Useampi orgasmi tuli saatua ja annettua, jonka jälkeen päätimme että täytyy ottaa joku päivä uusinta. Aamulla oli pieni morkkis päällä tehdystä, mutta puhelinkeskustelun jälkeen ystäväni kanssa se meni ohi ja olemme jo sopineet uuden "tv-illan" ajankohdan. Ei meistä lesboja tullut tai tule, mutta olkoot tämä nyt korvikkeena jatkuvalle puutokselle.
Tammikuu 2020
Bangkok
Suuseksiä molemmin puolin
Lähestyssaarnaaja, takaapäin, cowboy, reverse cowboy, lusikka
Ei
Molemmat useamman kerran
Tänään: aamupäivällä halailtiin ja pussailtiin, niin alkoi tehdä mieli. Siirryttiin sänkyyn ja jatkettiin hyväilyjä puolin ja toisin. Sitten pantiin mies polvillaan sängyn vieressä ja mä selällään koivet kohti kattoa. Mies sai ja sen jälkeen nuoli ja sormetti mulle O:n. Jälkeenpäin halailtiin ja juteltiin pitkään sängyssä.
Kohta 3h:n päästä. Veikkaus on että: Takkahuoneessa takkatulen äärellä, minä vibraan vaimoa ja hän ottaa minulta suihin. Vaatteet päällä, minulla sepalus auki vaimolta tipautan housut nilkkoihin ja vibraan pikkareiden päältä. Molemmat saavat varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm....näin anonyymisti uskallan kertoa että harrastin seksiä viime viikolla ystäväni kanssa. Olen siis nainen ja niin hänkin ja tämä oli ensimmäinen kerta kummallekin harrastaa seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa. Kummatkin olemme juuri nyt sinkkuja ja pidimme kaksistaan tv-katselu iltaa ja tietty jossain vaiheessa aloimme puhumaan miehistä tai enemmänkin niiden puutteesta. Yhden illan tarjontaa kyllä olisi kummallekin, mutta emme ole kiinnostuneita sellaisesta.
Olimme tietoisia toistemme aikuisleluista ja jotenkin päädyimme siihen että laitoimme saunan päälle haimme "lelumme". Kummallakin oli tehokas wand vibraattori sekä dildo (minulla isokokoinen ladattava klitoriskiihottimella varustettu "monitoimilaite" ja ystävälläni perinteinen värisevä malli).
Käytännössä enempiä sopimatta jätimme lelut sängylle painuimme lonkeroiden kanssa saunaan.Saunoimme pitkään, mutta sanallakaan emme keskustelleet leluista ja tulevasta. Saunan jälkeen istuskelimme vielä jonkin aikaa, kunnes vain todettiin että mennään. Makkarissa sitten aloimme spontaanisti pusuttelemaan ja kohta oli vibrat käytössä ja eipä mennyt kauaa kun molemmat dildottelimme toisiamme. Useampi orgasmi tuli saatua ja annettua, jonka jälkeen päätimme että täytyy ottaa joku päivä uusinta. Aamulla oli pieni morkkis päällä tehdystä, mutta puhelinkeskustelun jälkeen ystäväni kanssa se meni ohi ja olemme jo sopineet uuden "tv-illan" ajankohdan. Ei meistä lesboja tullut tai tule, mutta olkoot tämä nyt korvikkeena jatkuvalle puutokselle.
Voi jumatsuikki kun pääsis kahden noin kovasti puutteessa olevan naisen kanssa saunomaan..huh huh..tulee kuuma jo nyt..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan noin puolet naisista haaveilee sitomisleikeistä, mutta vain 10% uskaltautuu sen kertomaan.
Miehiltä varmaan kysytty? Väkivalta ei naista kiihota vaan ahdistaa.
Suuri turn off naiselle on mies joka ei kunnioita naisen rajoja. Ne on niitä miehiä joiden vaimot 'pihtaa'.
Vierailija kirjoitti:
Tammikuu 2020
Bangkok
Suuseksiä molemmin puolin
Lähestyssaarnaaja, takaapäin, cowboy, reverse cowboy, lusikka
Ei
Molemmat useamman kerran
Ladyboy tykkäs?
Ei muista enää. Aviossa 10v. M