Kuvailkaapa edellistä kertaa kun saitte?
- Milloin (kuinka kauan aikaa sitten)
- Missä
- Esileikki (millaista)
- Miten (asento / asennot
- Oliko välineitä, asusteita tai muuta rekvisiittaa
- Saitko useamman kerran, entä toinen osapuoli
Kommentit (61)
Olemme jo olleet pitkään naimisissa mieheni kanssa.
Rakastamme toisiamme ja usein juttelemme vuoteessa rakastelujen jälkeen kaikesta, jopa salaisista haaveista me.
Mulla on aina mietityttänyt mitä sellaisessa tilanteessa tapahtuu missä olisin ainoa nainen ja miehiä olis useampi.
Mieheni taas siitä että mies jolla on iso kulli tyydyttäisi mua ja hän pääsis katsomaan kuinka kiimassa olisin.
Tuo yhden miehen saaminen tuskin tuottaa ongelmaa, mieheni sanoi, olen hoikka pieni nätti, joten mulle tulee aina miehet jutteleen. Muutaman kerran viinan rohkaisemat miehet ovat sanoneet suoraan annanko pillua.
Kännisiä en halua sanoin miehelleni enkä ylipainoisia.
Ne joita haluan on hyvännäköiset nuoret miehet, ja sellaisia mitä housuista löytyy.
Olimme levillä pari vuotta ennen koronaa, kävimme saunassa ja mieheni sanoi että lähetään käymää Levi hotellissa siellä on menoa ja vinkkasi silmää.
Laitoin pikkaisen liian lyhyen mekon joka oli tarkoitettu just tällaiseen tarkoitukseen ja läpikuultavan paidan ja mustat pitsi rintsikat.
Olin kuulemma tyrmäävän näköinen.
Paikka oli täynnä, Menimme ottamaan juomat tiskiltä, ja heti mua haettiin tanssimaan.
Puhelias kaveri, mutta tanssia ei osannut. Kulli oli kovana, sen tunsi jo heti.
Kysyin että yksinkö hän oli, ei kuulella muutaman kaverin kanssa mutta heistä ei kuulemma olis haittaa.
Hyvä myyntipuhe ajattelin.
Menimme miehen tykö, sinne baari tiskille.
Sanoin kaverille että tulkaa tekin tähän, olis kiva jutella.
Jäin mieheni kans ja sanoin että toi kaveri on kiimassa muhun, ja sillä on kaverikin mukana.. Mitä jos se mun haave olis ens yönä.
Sopii mulle mieheni sanoi. Mutta mihin minä meen.
Ilman sua en lähe mihinkään sanoin miehelleni, saat katsoa ja kärvistellä.
Pakoitatko sitten mut nuolemaan pillun kun pojat on panneet sut.
Panen panen ja nauroin.
Nuori mies tuli ja hänellä oli kolme muuta mukana.
Toinen niistä pyysi tanssimaan.
Mieheni jäi loppujen kolmen kans jutteleen.
Kun tulin takaisin ja porukalla näytti olevan hauskaa.
Mieheni sanoi että oli pyytänyt poikia jatkoille mökkiimme.
Katsoin miestäni kysyvästi.
Ollaan täällä niin että kun halutaan lähteä niin sinä määräät, mieheni hymyili pirullisesti. Pojat haluaa pitää sinua kimppa tanssissa.
Seuraava vei mut tanssimaan, valuin kiimaa.
Havahduin kun mua tanssittanut kysyi multa jotain.
Sori meni nyt ohi en kuullut mitä sanoit.
Niin että ootko koskaan ollut kimpassa, niin kun silleen,,,
Siis häh, kasvoni oli varmaan aika näky.
Mistä sinä tuollaista, onko mieheni sanonut jotain?
Ei miksi niin? Ihan tuossa itsekseni, me ollaan kavereiden kans ennenkin hoitaneet rouvaa
Että jos haluut.
Mitä tuohon sanoa, älä kerro annetaan mennä omalla painollaan, vastasin.
Joo, tehdään niin, mulla ainakin haluttaa ihan hirveesti, että jos saisin sinulta.
Tanssi loppui ja menimme toisten luo.
Otin siiderini loppuun, ja sanoin että mennään meille jatkoille, jos kerta miehelläni on teille jotain.
Lähdimme ja hakeuduin sen nuorenmiehen lähelle joka mulle puhui. Ala lähennellä ja kopeloida mua aina kun silmä välttää.
Kaveri hymyili ja sanoi että kaverit on puhuneet susta koko illan että pääsisivät nussimaan sua, oot niin mahtava.
Pääsimme mökkiin ja mies haki olutta ja mulle siiderin.
Aika pysähtyi kun se nuori mies työnsi kätensä mun hameen alle.
Voihkaisin ja ähkäinin kun sormet löysivät pillun. Sanoin että ei ja kuitenkin toivoin että jatka, jatka, jatka.
Hame nousi ylös ja kaikki katsoi mua. Enkä voinut mitään tunne vei, mutta en halunnut että muut katsoo, ja kuitenkin.
Nuori mies alkoi suutelemaan mua ja hetken päästä vastasin, ja mua talutettiin makuuhuoneeseen.
Hame putos matkalla ja päässä kohisi..
Vierailija kirjoitti:
Rakastamme toisiamme ja usein juttelemme vuoteessa rakastelujen jälkeen kaikesta, jopa salaisista haaveista me.
Mulla on aina mietityttänyt mitä sellaisessa tilanteessa tapahtuu missä olisin ainoa nainen ja miehiä olis useampi.
Mieheni taas siitä että mies jolla on iso kulli tyydyttäisi mua ja hän pääsis katsomaan kuinka kiimassa olisin.
Tuo yhden miehen saaminen tuskin tuottaa ongelmaa, mieheni sanoi, olen hoikka pieni nätti, joten mulle tulee aina miehet jutteleen. Muutaman kerran viinan rohkaisemat miehet ovat sanoneet suoraan annanko pillua.
Ne joita haluan on hyvännäköiset nuoret miehet, ja sellaisia mitä housuista löytyy.
Olimme levillä pari vuotta ennen koronaa, kävimme saunassa ja mieheni sanoi että lähetään käymää Levi hotellissa siellä on menoa ja vinkkasi silmää.
Laitoin pikkaisen liian lyhyen mekon joka oli tarkoitettu just tällaiseen tarkoitukseen ja läpikuultavan paidan ja mustat pitsi rintsikat.
Paikka oli täynnä, Menimme ottamaan juomat tiskiltä, ja heti mua haettiin tanssimaan.
Kysyin että yksinkö hän oli, ei kuulella muutaman kaverin kanssa mutta heistä ei kuulemma olis haittaa.
Jäin mieheni kans ja sanoin että toi kaveri on kiimassa muhun, ja sillä on kaverikin mukana.. Mitä jos se mun haave olis ens yönä.
Panen panen ja nauroin.
Ollaan täällä niin että kun halutaan lähteä niin sinä määräät, mieheni hymyili pirullisesti. Pojat haluaa pitää sinua kimppa tanssissa.
Ei miksi niin? Ihan tuossa itsekseni, me ollaan kavereiden kans ennenkin hoitaneet rouvaa
Että jos haluut.
Joo, tehdään niin, mulla ainakin haluttaa ihan hirveesti, että jos saisin sinulta.
Otin siiderini loppuun, ja sanoin että mennään meille jatkoille, jos kerta miehelläni on teille jotain.
Lähdimme ja hakeuduin sen nuorenmiehen lähelle joka mulle puhui. Ala lähennellä ja kopeloida mua aina kun silmä välttää.
Kaveri hymyili ja sanoi että kaverit on puhuneet susta koko illan että pääsisivät nussimaan sua, oot niin mahtava.
Voihkaisin ja ähkäinin kun sormet löysivät pillun. Sanoin että ei ja kuitenkin toivoin että jatka, jatka, jatka.
Hame nousi ylös ja kaikki katsoi mua. Enkä voinut mitään tunne vei, mutta en halunnut että muut katsoo, ja kuitenkin.
Nuori mies alkoi suutelemaan mua ja hetken päästä vastasin, ja mua talutettiin makuuhuoneeseen.
Onko tämä viimeisin kerta kun olet saanut? Pari vuotta ennen koronaa 😶
Saamisia on monen laisia,tuossa oli se viimeinen, "todellinen" saanti. Sellainen että oli pakko sanoa että ei enää. En ole vieraalla ollut, toki rakasteluja on ollut useamman kerran viikossa. Mutta ei naintia, kuten varmaankin tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Viime lauantaina. Vaimo meni jo edeltä yläkertaan nukkumaan, minä jäin vielä katselemaan Netflixiä. Luulin vaimon jo nukkuvan, kun menin makuuhuoneeseen, mutta lukikin vielä kirjaa. Sukelsin peiton alle jalkopäästä ja suutelin sääriä. Aloin hivuttautua ylöspäin antaen suudelmia molemmille säärille, sitten molemmille reisille. Vaimo alkoi selkeästi innostua. Pimpin kohdalla pysähdyin ja annoin suukon pikkuhousujen päälle. Jatkoin ylöspäin: vatse, sitten tissit. Pyörittelin kieltä nännien ympärillä. Liikuin jälleen ylöspäin, suutelin kaulaa, ujutin kädet pikkuhousuille ja kuiskasin korvaan: "Otetaan nämä pois". Vaimo nosti hieman peppuaan ja vetäisin pikkuhousut polviin. Heitin samalla peiton pois.
Suuntasin takaisin alaspäin. Sama homma kuin äsken, mutta käännettynä, ensin tissit, sitten vatsa. Suutelin pimpin ympäriltä, mutta päätin kiusata ja suuntasin uudelleen alaspäin. Vaimo liikehti jo hermostuneesti. Laskeuduin alaspäin toista reittä pitkin, polvien kohdalla vaihdoin toiselle reidelle ja suuntasin jälleen ylös. Vihdoin saavuin pimpille ja kutittelin varovasti huulia. Vaimo huokaisi nautinnollisesti. Aloin nuolla varovasti, välillä työnsin kieltä syvemmälle. Vaimo otti kiinni hiuksistani ja alkoi ohjailla päätäni. Lisäsin hiljalleen voimaa, että pysyin vielä erossa klitasta.
Kun vaimon hengitys kiihtyi, aloin hellästi nuolla myös klittaa. Vaimo alkoi painaa päätäni tiukemmin jalkoväliään vasten. Tiesin kokemuksesta, että nyt tuntui hyvältä. Jatkoin nuolemista, kunnes jossain vaiheessa vaimon reidet lukitsivat pääni väliinsä ja vaimo veti hiuksista. Jatkoin edelleen, kunnes vaimo nosti lantion ilmaan ja tuli voimakkaasti. Reidet päästivät pääni vapaaksi. Olimme molemmat hengästyneitä. Vaimo orgasmista, minä sen takia että edellisen minuutin aikana hengittäminen oli ollut haastavaa. Jatkoin hellää hyväilyä kielellä samalla kuin annoimme hengityksen tasaantua.
Olin jo aivan kiimassa. Hetken kuluttua vaimo työnsi pääni pois. Otin heti bokserit pois ja kipusin vaimon päälle. Ujutin kalun vaimon rakoon, joka oli ihanan märkä, sileä ja lämmin. Eka työntö tuntui taivaalliselta. laskeuduin vaimon päälle käsivarsien varaan ja aloin pumpata. Ehdin ehkä 10-15 työntöä, kun tunsin jo että tulen. En olisi halunnut tulla niin nopeasti, mutta en voinut mitään. Kalu oli ollut kovana koko ajan kun nuolin vaimoa ja touhutippa valunut. Viimeinen työntö ja räjähdin vaimon sisälle. Hengitys oli tiheä. Makasin hetken käsivarsien varassa, kunnes kierähdin selälleni vaimon viereen. Vaimo käpertyi kainalooni. Jonkin ajan kuluttua nukahdin.
Siis täähän se ois. Unelmien tapa saada suuseksiä. Hitaasti lämmitellen ja huipun jälkeen hitaasti jatkaen. Ei kieli suoraan mestoille ja kiireen vilkkaa nuolemaan, kun mieli ei ole vielä yhtään valmis, paikoista puhumattakaan. Sama kuin alkaisi kalua imemään sata lasissa heti alkuun, kyllä molemmin puolin pitää mielestäni edetä hitaasti niin että pääsee vauhtiin.
Tässä inhorealistinen kuvaus viime kerrasta. Meillä on pieni lapsi ja arjen kiireet syö paljon yhteistä aikaa. Huonosti nukuttuja öitä, lapsen itkua ja kiukkuilua toisillemme. Pitkiä päiviä ja avovaimoa stressaa kaikki. Seksi on vähentynyt merkittävästi ja kieltämättä arjessa toisen huomiointi on vähentynyt. Noin kaksi viikkoa ilman seksiä ja sitten se vain oli tehtävä vaikka molempia taisi ketuttaa toisen naama. Esileikki jo tuntui vaikealta kun huomaa ettei toista kiinnosta oikeasti. Avovaimo ei kostu millään ja oma seisokki alkaa hävitä nyhjäämiseen. Vähän öljyä peliin ja saadaan homma luistamaan. Oli ihan mukavaa ja molemmat sai orgasmin. Mistään kiimasta tai oikeasta rakastelusta ei voi puhua. Ihan ok ja hetkeksi helpotti kireyttä. Noh siitäkin on kohta taas kaksi viikkoa.
-15.4.2021 klo 7:00
-Makuuhuone, vasen sänkypuolisko.
-Heräsin eroottis-sävytteiseen toivetilaan. Kosketin oikeanpuoleista rintaani ja sen nänniä. Nänni kovettui. Kiihotuin. Koskettelin vulvaani aikomuksenani tyydyttää itseni hiljaa.
-En innostunut asiasta. Päätin painautua nukkuvaa miestäni vasten. Kosketin hänen kehoaan tarkoituksenani tuottaa miehelle eroottisia mielleyhtymiä sekä niiden aiheuttamaa fyysistä kiihtymystä. Mies kääntyi. Hyväilin hänen miehenelintään, joka toivotusti jäykistyi muodostaen näin erektion.
-Ehdotin miehelle sukupuoliyhdyntää. Mies suostui tähän pyytööni ja asettui päälleni.
-Otin yöpuvun pois. vapautin myös miehen yöpuvun housuista, samalla varmistautuen hänen erektionsa laadusta ja oletettavasta kestävyydestä ja laskeuduin selälleni, jalkani samalla levittäen. Mies laskeutui päälleni ja työnsi siittimensä vaginaani samalla rytmisestä nousten ja laskien. Aistielämys oli molemmille mieluisa, olkoonkin että mieheni oli edellisenä iltana nauttinut valkosipulimetwurstia.
-Kiihotustilan edetessä mies saavutti hekuman ja ejakuloi vaginaani muutaman millilitran siemennestettä. Sillä ei todennäköisesti ole lisääntymisvaikutusta koska syön hedelmöitystä estävää lääkevalmistetta. Mieheni ähisi epäarvokkaalla tavalla ja hetken levättyään meni suoihkuun.
-työnsin nyt oikean käteni etu- ja keskisormen vulvaani klitorista säännöllisesti kosketelleen. Ajattelin työpaikkani nuorta mutta kuitenkin täysi-ikäistä kesätyöntekijää. Kiihtymykseni purkautui rytmisesti.
-menin suihkuun. Klo 7:27 kahvilla.
Toivottavasti tämä pieni tarina ilahdutti
- Eilen lounasaikaan
- Keittiössä
- Kaulan suutelua sekä hieman sormetusta/runkkaamista
- Ensin nainen isumassa keittiötasolla, niin että pidin jalkoja ilmassa kunnes vaimo sai orgasmin. Siitä vaihto seisaalleen takaapäin keittiötasoon nojaten kunnes minä tulin.
Eli lounasajan pikaiset.
Vierailija kirjoitti:
-Heräsin eroottis-sävytteiseen toivetilaan. Kosketin oikeanpuoleista rintaani ja sen nänniä. Nänni kovettui. Kiihotuin. Koskettelin vulvaani aikomuksenani tyydyttää itseni hiljaa.
-En innostunut asiasta. Päätin painautua nukkuvaa miestäni vasten. Kosketin hänen kehoaan tarkoituksenani tuottaa miehelle eroottisia mielleyhtymiä sekä niiden aiheuttamaa fyysistä kiihtymystä. Mies kääntyi. Hyväilin hänen miehenelintään, joka toivotusti jäykistyi muodostaen näin erektion.
-Ehdotin miehelle sukupuoliyhdyntää. Mies suostui tähän pyytööni ja asettui päälleni.
-Otin yöpuvun pois. vapautin myös miehen yöpuvun housuista, samalla varmistautuen hänen erektionsa laadusta ja oletettavasta kestävyydestä ja laskeuduin selälleni, jalkani samalla levittäen. Mies laskeutui päälleni ja työnsi siittimensä vaginaani samalla rytmisestä nousten ja laskien. Aistielämys oli molemmille mieluisa, olkoonkin että mieheni oli edellisenä iltana nauttinut valkosipulimetwurstia.
-Kiihotustilan edetessä mies saavutti hekuman ja ejakuloi vaginaani muutaman millilitran siemennestettä. Sillä ei todennäköisesti ole lisääntymisvaikutusta koska syön hedelmöitystä estävää lääkevalmistetta. Mieheni ähisi epäarvokkaalla tavalla ja hetken levättyään meni suoihkuun.
-työnsin nyt oikean käteni etu- ja keskisormen vulvaani klitorista säännöllisesti kosketelleen. Ajattelin työpaikkani nuorta mutta kuitenkin täysi-ikäistä kesätyöntekijää. Kiihtymykseni purkautui rytmisesti.
-menin suihkuun. Klo 7:27 kahvilla.Toivottavasti tämä pieni tarina ilahdutti
Sen verran ilahdutti kuin myötähäpeä yleesä ilahduttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu taas ies joka vaan pani ja siihen jäi! Ja näitä ei muka ole?!
Tänä aamuna antoi mies ekan jotain 7 aikaan, ja äsken toisenkerran. Hän huolehtii aina että minä varmasti saan.
Tämä ilahdutti oikeasti!
Oletettavasti saan vielä iltapäivälläielihoidon..
"...Mieheni ähisi epäarvokkaalla tavalla..."
Minäkään en ole koskaan pystynyt laukeamaan arvokkaan näköisesti :-(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta samaa kaavaahan se tahtoo aina olla. Otan , pakon sanelemana, erektiolääkkeen, joka aikanaan alkaa vaikuttaa kun ollaan vierekkäin ja hellitään. Mennään ensin suihkuun, sitten sänkyyn, Joskus käytetään hyvää öljyä ja hyväillään toisiamme ennen muuta, minulle penishierontaa, jota suosittelen kyllä ehdottomasti naisia opettelemaan. Tekee muuten tosi ihanaa kun sitä tekee kunnolla öljyn kanssa molemmin käsin hellien. Ei tarvitse ottaa suuhunkaan.
Kun minulle tulee erektio, laitan jossakin vaiheessa värisevän penisrenkaan juureen, nuolen hänelle yhden jos haluaa ja kun hän sanoo riittävän kiihottuneena haluavansa minut sisään, nousen päälle, hänellä on tyynyt pepun alla ja työnnyn sisään. Liukastusvoidetta käytetään usein . Jos hän on saanut kielellä jo yhden, menen heti sisälle jatkamaan hänen nautintoaan ja yleensä pian hänelle tulee jo toinenkin orgasmi. Hän ei niin kovasti ääntele, jota kyllä haluaisin kuulla, kun se niin kiihottaisi.Joskus nostaa jalat ympärille kun orgasmi tulee. Sitten lopuksi minä laukean häneen tai käsin yhdessä hänen hyväillessään minua jalkovälistäkin. Minulla orgasmin saaminen on vaikeutunut viime vuosina. Sitten makoillaan sängyllä ja mennään pesulle.Ollaan oltu jo aviossa pian 40 v.
Muutama päivä sitten katsottiin kiihottavaa elokuvaa yhdessä. Mentiin sen jälkeen makkariin, missä vaimo riisui minulta bokserit ja hyväili kaluni kovaksi. Sen jälkeen hyväilin vaimoni ihania rintoja ja nuolin pillua, kunnes hän oli märkä. Sitten rakasteltiin lähetyssaarnaajassa. Välillä sormetin klitorista ja vaimo sai voimakkaan orgasmin. Sen jälkeen jatkoin rakastelua lähetyssaarnaajassa kunnes itse laukesin. Molemmat saatiin, mikä on iso plussa, koska vaimoni ei aina saa. Arvosana 8.
Vierailija kirjoitti:
Panen panen ja nauroin.
Että jos haluut.
Tämä sana satusetö tätö juttua monta kertaa kertonu näillä palstoilla, hoh hoijaa.
Mies kaljahönössä, räpläs muutaman minuutin, pikapano, kiitos ja hyvää yötä! Siinö se naisen osa, ettei voi haukkua pihtariksi.
A-nneli kirjoitti:
- Milloin (kuinka kauan aikaa sitten)
Aamulla vähän yli 8.
- Missä
Töissä.
- Esileikki (millaista)
Satuttiin työkaverin kanssa samana aikaan unisex-vessaan. Juttelua, törkeitä sanakäänteitä. Annoin miehen katsella kun kusin.
- Miten (asento / asennot
Takaapäin lavuaaria vasten.
- Oliko välineitä, asusteita tai muuta rekvisiittaa
Näimme toisemme peilistä.
- Saitko useamman kerran, entä toinen osapuoli
Molemmat saivat kerran ja nopeasti!
Ja sitten äijä heräsit.
Vierailija kirjoitti:
Täyttä paskajargonia nämä satuilut. Pornopaskan plagiointia.
15 sentin trolli on näköjään saanut paskahalvauksen, kun tätä roskaa on tullut koko päivän, mutta 15 cm hulluutta ei juurikaan. No, luiskaan ne näyttävät nämäkin nopeasti menevän, oli oksennusemojia tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Täyttä paskajargonia nämä satuilut. Pornopaskan plagiointia.
Olet yksi neitsyt-teini provoista. Menkää lapset takaisin kouluun ja antakaa aikuisten keskustella rauhassa.
Olin serkkujen mökillä sipoossa, mutta ei siitä sen enempää...
Heräilin tänään siihen kun mies suuteli niskaani ja hieroi aamujjäykkää kaluaan mun pildeä vasten. Käännyin hieman enemmän vatsalleni, koukistin jalkaani ja levitin kädellä pakaroitani ja pyysin häntä työntämään kalunsa sisääni. Hän alkoi naimaan minua samalla sormeillen klittaani. Olin niin aamukiihkoissani että tulin parin minuutin panemisen jälkeen, ja mieskin purskautti lastinsa pakaroilleni hyvin pian minun saatua.
Lähdettiin iloisin mielin aamusuihkuun ja aamuaskareisiin.
Vaimo 32