Kuvailkaapa edellistä kertaa kun saitte?
- Milloin (kuinka kauan aikaa sitten)
- Missä
- Esileikki (millaista)
- Miten (asento / asennot
- Oliko välineitä, asusteita tai muuta rekvisiittaa
- Saitko useamman kerran, entä toinen osapuoli
Kommentit (61)
Eilen sohvalla: ensin molemminpuolista käsihoitoa, kunnes jouduin työntämään naisen käden pois etten laukeasi vielä. Siitä päälle ja hitaasti sisään sykkivään pilluun. Sain (taas) todella hyvää penishierontaa tiukalla ja sykkivällä pillulla. Nainen osaa käyttää lantionpohjan lihaksiaan. Laukesin tavallista nopeammin, mutta erektio säilyi kuitenkin vielä niin kauan että nainenkin ehti ottaa orgasminsa.
Pitää alkaa taas treenaamaan omia lantionpohjanlihaksia että voi tarvittaessa estää oman laukeamisen vaikka tuntuisi kuinka hyvälle :)
Kumpaa kertaa tarkoitetaan... kysymistä vai ilman jääntiä??
Meillä tänä aamuna kello 5.05 ihan ekana käsihoitoa, sitten mies halusi sisälle, mutta ei halunnut laueta vielä. Anto mulle vaan. No kohta halusi uudelleen kumminkin ja pyysi että anna hoitoa; no annoin suuta sekä käsihoitoa. Ei vieläkään halunnut laueta! Sitten kello oli 8-30 ja kapusi vaan taas päälle, ja sai myös sitten melko nopsaan..harvinaisesto 1 -1 tilanne. Yleensä meillä mennää mun eduksi sillai 3 - 1! Mutta kivaa oli.
Näin ne aamut avataan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä tänä aamuna kello 5.05 ihan ekana käsihoitoa, sitten mies halusi sisälle, mutta ei halunnut laueta vielä. Anto mulle vaan. No kohta halusi uudelleen kumminkin ja pyysi että anna hoitoa; no annoin suuta sekä käsihoitoa. Ei vieläkään halunnut laueta! Sitten kello oli 8-30 ja kapusi vaan taas päälle, ja sai myös sitten melko nopsaan..harvinaisesto 1 -1 tilanne. Yleensä meillä mennää mun eduksi sillai 3 - 1! Mutta kivaa oli.
Näin ne aamut avataan.
Taisi olla herra 47 kiskomassa räpylään klo 05.05
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ne aamut avataan.
No ei.
Mun mies ei ole ollenkaan täällä kirjoittelemassa, lukee kyllä aina mutta ei kirjoita.
Lauantai-iltana saunan jälkeen istuttiin parvekkeella vilvoittelemassa pyyhkeisillämme. Saunajuoman rohkaisemana vaimo otti siinä partsilla loppuun asti suihin. Palautin palveluksen seuraavalla vilvoittelutauolla.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ne aamut avataan.
No ei.
Mun mies ei ole ollenkaan täällä kirjoittelemassa, lukee kyllä aina mutta ei kirjoita.
Eipä ehkä 😂🥸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm....näin anonyymisti uskallan kertoa että harrastin seksiä viime viikolla ystäväni kanssa. Olen siis nainen ja niin hänkin ja tämä oli ensimmäinen kerta kummallekin harrastaa seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa. Kummatkin olemme juuri nyt sinkkuja ja pidimme kaksistaan tv-katselu iltaa ja tietty jossain vaiheessa aloimme puhumaan miehistä tai enemmänkin niiden puutteesta. Yhden illan tarjontaa kyllä olisi kummallekin, mutta emme ole kiinnostuneita sellaisesta.
Olimme tietoisia toistemme aikuisleluista ja jotenkin päädyimme siihen että laitoimme saunan päälle haimme "lelumme". Kummallakin oli tehokas wand vibraattori sekä dildo (minulla isokokoinen ladattava klitoriskiihottimella varustettu "monitoimilaite" ja ystävälläni perinteinen värisevä malli).
Käytännössä enempiä sopimatta jätimme lelut sängylle painuimme lonkeroiden kanssa saunaan.Saunoimme pitkään, mutta sanallakaan emme keskustelleet leluista ja tulevasta. Saunan jälkeen istuskelimme vielä jonkin aikaa, kunnes vain todettiin että mennään. Makkarissa sitten aloimme spontaanisti pusuttelemaan ja kohta oli vibrat käytössä ja eipä mennyt kauaa kun molemmat dildottelimme toisiamme. Useampi orgasmi tuli saatua ja annettua, jonka jälkeen päätimme että täytyy ottaa joku päivä uusinta. Aamulla oli pieni morkkis päällä tehdystä, mutta puhelinkeskustelun jälkeen ystäväni kanssa se meni ohi ja olemme jo sopineet uuden "tv-illan" ajankohdan. Ei meistä lesboja tullut tai tule, mutta olkoot tämä nyt korvikkeena jatkuvalle puutokselle.
Voi jumatsuikki kun pääsis kahden noin kovasti puutteessa olevan naisen kanssa saunomaan..huh huh..tulee kuuma jo nyt..
Tällainen "yhden illan" juttu voisi olla kivakin, mutta epäilen sitä riittäisikö siitä tarpeeksi meille molemmille. Kummankin kokemus on edellisistä pariduhteista se että vaikka on ihan oma niin siltikin useimmiten jää puutteeseen. Miehet kun harvemmin "jaksavat" laukeilla enemmän kuin kaksi kertaa ja me molemmat haluttaisiin useammat kunnon panot. Useamman miehen orgiat ovat meillä kyllä pois suljettuja. Kumpikaan meistä ei lämpene useampi mies + me kaksi jutulle ollenkaan.....ja mistäkö tiedän? Arvatkaapa olemmeko näistä asioista keskustelleet.
Tässä olisi meille unelma mies "tv-iltaan":
- Vähintään 180cm pitkä
- Bmi ei yli 24 miellään ainakin vähän lihaksikas
- Ei alle 15cm sitä 😉
- KESTÄVÄ eli mitään 10min pikakoneita haeta ja neljä laukeamista pitää onnistua illan aikana
- Kielitaitoinen (nyt ei ole kyse kielien puhumisesta)
- Sub ja Dom pitää onnistua, ystäväni tykkää että häntä dominoidaan, eli hän villiintyisi totaalisesti, jos hänet esim. sidottaisiin tuoliin katsomaan kun me harrastaisimme seksiä, mutta minä taas villiintyisin, jos saisin sitoa miehen sänkyyn ja nuolettaa itseäni hänellä sekä ratsastaa hänen päällään niin kauan ja niin monta kertaa kun haluan.
Noilla kriteereillä kyllä voisi olla mahkuja, mutta taitaa jäädä meidän keskinäiseksi fantasiaksemme.
Paperiton otti takaata 3 kertaa putkeen
Aamulla vähän yli 8.
- Missä
Töissä.
- Esileikki (millaista)
Satuttiin työkaverin kanssa samana aikaan unisex-vessaan. Juttelua, törkeitä sanakäänteitä. Annoin miehen katsella kun kusin.
Takaapäin lavuaaria vasten.
Näimme toisemme peilistä.
Molemmat saivat kerran ja nopeasti!
Lauantai iltana tiskejä koneesta poistaessani, mies tuli takaapäin tarttui ponnaristani kiinni käänsi keittiön pöydälle mahalleni piteli nilkoistani kiinni ja nai takaapäin. Vielä kun olisi laittanut karvapäällysteisillä käsiraudoillamme käteni selän taakse niin olisin lauennut ekaan työntöön. Nyt taisi mennä puoli minuuttia.
Voi että ns. yllätys tai pikapanot ovat kiihottavia. Mikähän siinäkin on. Jos olisi kertonut varttia aiemmin että kohta nain sinua, niin ei olisi ollut ollenkaan niin kivaa.
Viime lauantaina. Vaimo meni jo edeltä yläkertaan nukkumaan, minä jäin vielä katselemaan Netflixiä. Luulin vaimon jo nukkuvan, kun menin makuuhuoneeseen, mutta lukikin vielä kirjaa. Sukelsin peiton alle jalkopäästä ja suutelin sääriä. Aloin hivuttautua ylöspäin antaen suudelmia molemmille säärille, sitten molemmille reisille. Vaimo alkoi selkeästi innostua. Pimpin kohdalla pysähdyin ja annoin suukon pikkuhousujen päälle. Jatkoin ylöspäin: vatse, sitten tissit. Pyörittelin kieltä nännien ympärillä. Liikuin jälleen ylöspäin, suutelin kaulaa, ujutin kädet pikkuhousuille ja kuiskasin korvaan: "Otetaan nämä pois". Vaimo nosti hieman peppuaan ja vetäisin pikkuhousut polviin. Heitin samalla peiton pois.
Suuntasin takaisin alaspäin. Sama homma kuin äsken, mutta käännettynä, ensin tissit, sitten vatsa. Suutelin pimpin ympäriltä, mutta päätin kiusata ja suuntasin uudelleen alaspäin. Vaimo liikehti jo hermostuneesti. Laskeuduin alaspäin toista reittä pitkin, polvien kohdalla vaihdoin toiselle reidelle ja suuntasin jälleen ylös. Vihdoin saavuin pimpille ja kutittelin varovasti huulia. Vaimo huokaisi nautinnollisesti. Aloin nuolla varovasti, välillä työnsin kieltä syvemmälle. Vaimo otti kiinni hiuksistani ja alkoi ohjailla päätäni. Lisäsin hiljalleen voimaa, että pysyin vielä erossa klitasta.
Kun vaimon hengitys kiihtyi, aloin hellästi nuolla myös klittaa. Vaimo alkoi painaa päätäni tiukemmin jalkoväliään vasten. Tiesin kokemuksesta, että nyt tuntui hyvältä. Jatkoin nuolemista, kunnes jossain vaiheessa vaimon reidet lukitsivat pääni väliinsä ja vaimo veti hiuksista. Jatkoin edelleen, kunnes vaimo nosti lantion ilmaan ja tuli voimakkaasti. Reidet päästivät pääni vapaaksi. Olimme molemmat hengästyneitä. Vaimo orgasmista, minä sen takia että edellisen minuutin aikana hengittäminen oli ollut haastavaa. Jatkoin hellää hyväilyä kielellä samalla kuin annoimme hengityksen tasaantua.
Olin jo aivan kiimassa. Hetken kuluttua vaimo työnsi pääni pois. Otin heti bokserit pois ja kipusin vaimon päälle. Ujutin kalun vaimon rakoon, joka oli ihanan märkä, sileä ja lämmin. Eka työntö tuntui taivaalliselta. laskeuduin vaimon päälle käsivarsien varaan ja aloin pumpata. Ehdin ehkä 10-15 työntöä, kun tunsin jo että tulen. En olisi halunnut tulla niin nopeasti, mutta en voinut mitään. Kalu oli ollut kovana koko ajan kun nuolin vaimoa ja touhutippa valunut. Viimeinen työntö ja räjähdin vaimon sisälle. Hengitys oli tiheä. Makasin hetken käsivarsien varassa, kunnes kierähdin selälleni vaimon viereen. Vaimo käpertyi kainalooni. Jonkin ajan kuluttua nukahdin.
Pitääkö muiden vaimot siis pikkuhousuja kun menevät sänkyyn? Meillä tapana että alasti ollaan, ja pidäkkeetön pääsy pillulle aina. Lisäksi ei hikoile kun ei ole housuja. Tuulettuu, joten raikas.
Tänään aamulla ennen töihin lähtöä, kun lapset oli saatu kouluun. Aamupanot on parhaita.
- Missä
makuuhuoneessa, sängyllä
- Esileikki (millaista)
Esileikki alkoi jo nukuessamme. Silittelin miehen isoa aamuseisokkia. hän hieroi pakaroita ja puristi tissejä.
Kun lapset olivat poistuneet talosta, niin aloimme heti hommiin.
Otin ensin suihin ja sitten sain itse ensin sormia ja sitten kieltä, pariin otteeseen.
Lähetyssaarnaajan eriversioita
Ei mitään rekvisiittaa tällä kertaa.
Olin todella pitkään aivan tosi lähellä ja sitten sain ihan helv...n ison orgasmin. menin kananlihalle.
Mies sai sitten vähän ajan päästä myös.
Huomenna sama homma uudelleen ;)
N39
Viikonloppuna saunan jälkeen mentiin sänkyyn ekaksi halailtiin ja pussailtiin, hellittelyn jälkeen mentiin lusikkaan ja olin pistänyt pikkaisen liukkaria esinahan alle, niin luikahti sisään pilluun helposti. Aluksi annoin sen olla siellä vain, vähän räpläsin klittaa ja muuta, sitten pikkuisen liikettä peniksen ollessa kokonaaa sisällä, rouva alkoi jo tuntemaan enempi. Vedin peniksen pois ja takaisin vain vähän , pientä hierontaa ja välillä sisälle kokonaan ja taas pois ja vähän sisälle, rouva alkoi olemaan jo kuuma ja haluaisi alkaa panemaan, muttei ollut sen aika. käänsin hänet selälleen ja aloin nuolemaan hetken päästä sormi sisään, sitten toinen ja kolmas(neljäs ei mahdu). Pillun ollessa todella märkä se alkaa värähteleen ja silloin tiedän orgasmi on tulossa ja sen jälkeen hän ei anna nuolla. Rouva nousee nelinkontin, haluaa takaapäin, mutta pistän tyynyn vatsan alle ja painan alas jalat yhteen, perse hieman kohollaan ja työnnän peniksen jalkojen välistä pilluun, peniksen pää osuu vaginan etuseinään ja panemisessa molemmat saa. Tyyny on panemisen jälkeen märkä, ei haittaa, se on minun tyyny :)
M50+
Vähän jälkeen neljän, kun mies tuli töistä. Lyöttäydyin suihkuseuraksi, sain munaa seinää vasten lämpimän veden syleilyssä, ihan parasta 🥰
Eilen noin klo 23 sohvalla omalla lrmppari hieromasauvalla. Sellaisella sileällä ihan perus "pötkylällä". On kyllä tehokkaampi kuin paristoversiot (on ladattava). Esileikkinä työnsin vibran pikkareihini laitoin kädet selkäni taakse ja pidin toisella kädellä toisen käden ranteesta kiinni aivan kuin käteni olisivat olleet kahleissa. Katsoin puhelimesta aikaa että viiteen minuuttiin en saa irroittaa otettani. Sain pikku orgasmin noin neljän minuutin kohdalla.
Sen jälkeen työnsin vibran sisääni ja vibrasin itselleni oikein kunnon väristyksen aiheuttavan orgasmin. Nukuin yöni tyytyväisenä sovalla viltin alla.
Siinäpä talvilomaa viettävän sinkkunaisen viikonloppu "panot". Miehiä ei pääse edes katsastamaan näiden typerien sulkujen vuoksi. Päivällä ABC huoltiksen kshvilasta tuskin löytyy deittejä. Huomenna meinaan kyllä tehdä Tinderiin profiilin, alkaa tympimään tämä kuiva kausi ja yksin nainti. Kavereilta kyllä varmaankin saisin apua, mutta kun siinä sitten kaverisuhde muuttuu kun alkaa sekstailemaan niiden kanssa.
Viime sunnuntaina heti aamulla herättyämme. Ensin vähän hiplailua sieltä täältä ja kohta oltiinkin jo täydessä touhussa lähetyssaarnaajassa. Laukeaminen lopulta paljaalla sisään. Vaimo ei ihan ehtinyt saamaan joten sormetin hetken ja homma hoitui.
Aloitettiin kumpikin omalla kivalla eri huoneissa ja laitettiin hieman kuvia ja lyhyitä videoteasereita. Sitten jatkettiin sopivan kiihottuneina suoraan panolla. Ratsastus ja takaapäin asennot. Aika nopea pano oli mut hyvä.
Enpä usko olevani ainoa, joka pitää siitä että minut sidotaan sänkyyn tai otetaan vähän rajummin:
https://anna.fi/hyvinvointi/seksielama/naisten-salaiset-seksifantasiat-…
https://www.nainen.com/10-suosituinta-seksifantasiaa-joita-naisilla-on-…
Molemmissa ykkösenä on dominoitavana oleminen.