Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisista miehistä ujot naiset viehättyvät?

Vierailija
10.04.2021 |

Itse olen ujo ja viehätyn itse ujoista, siveellisistä ja konservatiivisista naisista. Viehättyvätkö em. kaltaiset naiset ujoista miehistä vai pitääkö olla sosiaalinen, puhelias jnejne...

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Taidan itse viehättyä itseni vastakohdista eli puheliaista, extroverteistä, supliikkimestareista ja itsevarmoista miehistä. Itse olen ujo, sosiaalisesti kömpelö introverttinainen.

Vierailija
2/29 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköisistä. Daa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röyhkeistä, itsevarmoista, dominoivista Moderneista Miehistä.

Vierailija
4/29 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköisistä. Daa.

Voi olla rikaskin. Sillä saa kivasti kompensoitua ulkonäköä.

Vierailija
5/29 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista hiljaista naista treffailin joka valitti aina kun exänsä oli sellanen hölöttäjä että hajoo pää. Luulin sitten, että mun hiljaisuus olisi ihan OK, mutta alkoi sitten hetken päästä valittamaan kun meillä ei ole oikein mitään puhuttavaa. Eli minunkin olisi ilmeisesti pitänyt sitten kuitenkin olla samanlainen hölöttäjä kuin se ex. Näinkö ne naiset sitten vastoin sanojaan hyppii aina samanlaisten miesten seurassa joista eivät tykkää.

Vierailija
6/29 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköisistä. Daa.

Tämä. Lisäksi tämän hyvännäköisen tyypin pitää olla niin aktiivinen/ihastunut että jaksaa kerta toisensa jälkeen tulla kotoa hakemaan ilman pienintäkään rohkaisua. Näin minä jouduin naimisiin. Itse en tehnyt elettäkään asian edistämiseksi.

Vierailija
7/29 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ujo ja kömpelö nainen, mutta rakastan ylikaiken ekstrovertteja itsevarmoja miehiä.. sellasen kun saisi vällyjen väliin mua dominoimaan niin olisin kuin unessa..

Vierailija
8/29 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaista hiljaista naista treffailin joka valitti aina kun exänsä oli sellanen hölöttäjä että hajoo pää. Luulin sitten, että mun hiljaisuus olisi ihan OK, mutta alkoi sitten hetken päästä valittamaan kun meillä ei ole oikein mitään puhuttavaa. Eli minunkin olisi ilmeisesti pitänyt sitten kuitenkin olla samanlainen hölöttäjä kuin se ex. Näinkö ne naiset sitten vastoin sanojaan hyppii aina samanlaisten miesten seurassa joista eivät tykkää.

Hölöttäminen on eri asia kuin älykäs keskustelu. Hiljaa möllöttäminen ei ole keskustelua ollenkaan. Harvalle naiselle riittää se ,että mies möllöttää hiljaa sohvalla ja silloin tällöin vinkkaa seksiä. Sama hommata hieromasauva kun tuollaisesta miehestä ei ole mitään iloa.

Vierailija
9/29 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama logiikka kun naiset aina lankeavat uudelleen ja uudelleen niiden jännäpahisten kanssa suhteisiin, koska onhan niissä vaan sitä "kemiaa" joka saa sukat pyörimään jaloissa, vaikka nyrkistä saatuaan vannovat ettei enää ikinä.

Sunlaisilta naisvihaajilta nimenomaan turpaan saa.

Vierailija
10/29 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljaisuutta on erilaista. Mun yksi tapailuni olla möllötti hiljaa. Kuulemma nautti seurastani. Valitettavasti minua ahdisti joka hetki hänen tyytyväisen naamansa katselu. Minä hölötin hänelle mitä sylki suuhun toi omaksi ajankulukseni. Lopulta en enää halunnut nähdä, meillä ei ollut mitään yhteistä.

Suuri rakkauteni oli enimmäkseen hänkin hiljaa. Emme ikinä hölöttäneet, puhuimme vähän mutta pelkkää asiaa. Silloin kun hän puhui, nautin hänen kuuntelemisestaan. Hänen ajatuksensa olivat harkittuja ja ajatus leikkasi nopeasti.

Vierailija
11/29 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta. Taidan itse viehättyä itseni vastakohdista eli puheliaista, extroverteistä, supliikkimestareista ja itsevarmoista miehistä. Itse olen ujo, sosiaalisesti kömpelö introverttinainen.

Näin se tuppaa menemään. Ekstrovertti nainen haluaa ekstrovertin miehen vedoten siihen, että introvertin kanssa joutuisi koko ajan itse kaivamaan jutun juurta. Ja introvertti nainen haluaa myös ekstrovertin miehen, koska muuten olisi liian hiljaista. Kenet se introvertti mies siis saa?

Vierailija
12/29 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäistä, persoonallisista.

Vierailija
13/29 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se pelkkä ujous kerro mitään miesmausta. Itse ottaisin mieluiten miehen, joka on myös introvertti eikä kauhea hölöttäjä, mutta osaa kuitenkin keskustellakin, koska ei siitä oikein mitään tule jos kumpikaan ei uskalla puhua.

Vierailija
14/29 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät sosiaaliset taidot omaava, itsevarma, huumorimies joka ei kuitenkaan pyöri 24/7 jaloissa vaan heillä on omakin elämä että saa itse introverttinä/ambiverttinä ujompana välillä huilata sosiaalisista rasituksista.

Vierailija
15/29 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se tuppaa menemään. Ekstrovertti nainen haluaa ekstrovertin miehen vedoten siihen, että introvertin kanssa joutuisi koko ajan itse kaivamaan jutun juurta. Ja introvertti nainen haluaa myös ekstrovertin miehen, koska muuten olisi liian hiljaista. Kenet se introvertti mies siis saa?

Mä en ihan oikeasti osaa tohon vastata, mutta miksi yrität syyllistää naisia heidän miesmieltymyksistä? Pitäisikö naisen sun vuoksi kelpuuttaa mies, johon ei tunne mitään seksuaalista vetoa? Itse yritin antaa mahdollisuuden introvertille hiljaiselle miehelle, mutta kun en saanut juuri mitään keskustelua aikaan tämän miehen kanssa edes neljännellä tapaamiskerrallamme niin päätin pysyä ekstroverteissa. Sori nyt vaan.

Vierailija
16/29 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän introverteista miehistä. En kuitenkaan mistään omaa varojaan pelkäävistä tai muuten vain vätyksistä.

Olen introvertti nainen (joku voi mieltää juoksikin). En ole millään tavalla reppana. Sinkkukin olen, tarpeeksi sytyttävään mieheen en ole törmännyt.

Vierailija
17/29 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee nii, et introverttinen mies haluu yleensä mielummi introverttisen naisen, mut introverttinen nainen sit taas haluu yleensä ektroverttisen miehen. Menee tollee hassusti. :D Tai noin se menee, jos Reddittii ja Twitterii on uskominen. Harvemmi ujo ja hiljanen mies naista kiinnostaa, ku toivotaan kuitenki elämyksii ja seikkailuja. Kotona tapittaminen harvemmi saa naisen iloseks. :D

Vierailija
18/29 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aloittaja ei ole miekkonen, tämä on naikkosten palsta.

Olen ujo, ja minulla on aina sellaisia lievästi pahismiekkosia XDDDDD Siis esim. kanñabısta polttelevat, ovat saaneet jotain ylinopeussakkoja tai vastaavaa. En koskaan tapaile tietoisesti mitään kammottavia kriminaaleja sentään XD. ENKÄ ETSIMÄLLÄ ETSI TUOLLAISIA pikkupahiksia XD he vain tulevat aina elämääni XDDDD.

Vierailija
19/29 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisista miehistä kuin kaikki muutkin naiset eli itsevarmoista ekstroverteista

Vierailija
20/29 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä nyt moni suuttuu, mutta kun olen useamman eurooppalaisen miehen kanssa jutellut ja vertaillut heitä suomalaisiin miehiin, niin vaikka suomalaiset miehet ovatkin komeita ja hyvin fiksuja, niin mitä sosiaalisiin taitoihin tulee, niin suomalaiset tuntuu olevan usein hukassa. Ensinnäkin - jos pyrit iskemään naisen, niin älä ainakaan alussa tuo negatiivisia piirteitäsi esiin. Vaikka sulla olisikin huono itsetunto, niin itsesääli on valtava turn-off. Kuvitelkaa miehet omalle kohdallenne nainen, joka haukkuu itseään ja suunnilleen pyytää anteeksi olemassaoloaan, viehättävää? Ei.