Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisista miehistä ujot naiset viehättyvät?

Vierailija
10.04.2021 |

Itse olen ujo ja viehätyn itse ujoista, siveellisistä ja konservatiivisista naisista. Viehättyvätkö em. kaltaiset naiset ujoista miehistä vai pitääkö olla sosiaalinen, puhelias jnejne...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaista hiljaista naista treffailin joka valitti aina kun exänsä oli sellanen hölöttäjä että hajoo pää. Luulin sitten, että mun hiljaisuus olisi ihan OK, mutta alkoi sitten hetken päästä valittamaan kun meillä ei ole oikein mitään puhuttavaa. Eli minunkin olisi ilmeisesti pitänyt sitten kuitenkin olla samanlainen hölöttäjä kuin se ex. Näinkö ne naiset sitten vastoin sanojaan hyppii aina samanlaisten miesten seurassa joista eivät tykkää.

Hölöttäminen on eri asia kuin älykäs keskustelu. Hiljaa möllöttäminen ei ole keskustelua ollenkaan. Harvalle naiselle riittää se ,että mies möllöttää hiljaa sohvalla ja silloin tällöin vinkkaa seksiä. Sama hommata hieromasauva kun tuollaisesta miehestä ei ole mitään iloa.

No eipä se nainenkaan mikään keskustelija ollut, hiljaa mölötti hänkin. Tottunut exänsä kanssa selkeästi siihen, että mies viihdyttää ja hän saa olla vaan hiljaa vaikka muuta väittikin.

Vierailija
22/29 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivomuslista miehestä; varakas, vapaa, sivistynyt, keskustelutaitoinen, tyylikäs ulkonäkö, vahva itsetunto, ei naismainen, hellä ja huomaavainen sängyssä, hyvin verkostoitunut ja sivistynyt kaveripiiri, oikeat harrastukset, ei pihi mutta järkevä rahankäytössään, omistautuva, kristitty arvomaailma, sopiva määrä entisiä naissuhteita (että tietää mitä haluaa) ja tärkeimpänä; haluaa minut ja on halukas sitoutumaan minuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä vähän ujo mutta toisaalta en, konservatiivisuutta on jossain määrin mutta enemmän vapaahenkisyyttä, siveellisyyttä mutta ei konservatismin takia. Voin tykästyä ujoon mieheen, ennemmin ehkä kuin liian röyhkeään ja yliekstroverttiin mieheen. Tärkeintä että ei ole ilkeä. Mumiseminen ja harvasanaisuus tai mykkyys eivät ole toiveissa. Ei tarvitse olla supliikkimies eikä hyvin puhelias, saa olla vähemmän puhelias kuin minä -  en tarvitse samaa  mutta se mitä haluaisin on _yhteys_, se että on kivaa ja nautittavaa jutella ja on kemiaa. 

Vierailija
24/29 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkistä ja lihaksikkaista 😉

Vierailija
25/29 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aloittaja ei ole miekkonen, tämä on naikkosten palsta.

Olen ujo, ja minulla on aina sellaisia lievästi pahismiekkosia XDDDDD Siis esim. kanñabısta polttelevat, ovat saaneet jotain ylinopeussakkoja tai vastaavaa. En koskaan tapaile tietoisesti mitään kammottavia kriminaaleja sentään XD. ENKÄ ETSIMÄLLÄ ETSI TUOLLAISIA pikkupahiksia XD he vain tulevat aina elämääni XDDDD.

Väärin meni, olen mies.

Ap

Vierailija
26/29 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko ujo nainen ja pidän rauhallisista, vakaista ja rohkeista miehistä. Siis miehen pitää olla rohkeampi kuin minä ja osata tarttua asioihin. Jos molemmat on yhtä ujoja eikä puhu mitään, ei siitä mitään tule. Turhan hölöttäjät ja kaikesta vitsiä vääntävät miehet ei kiinnosta, mutta ei tosiaan ne tuppisuutkaan.

Vierailija
27/29 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo sekä hiljainen ja minua viehättää itsevarmat, huumorintajuiset, ystävälliset miehet.

Ulkonäköisesti ei minua mielellään kovin paljoa pidempi, silmälasit iso plussa. 

Vierailija
28/29 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaista hiljaista naista treffailin joka valitti aina kun exänsä oli sellanen hölöttäjä että hajoo pää. Luulin sitten, että mun hiljaisuus olisi ihan OK, mutta alkoi sitten hetken päästä valittamaan kun meillä ei ole oikein mitään puhuttavaa. Eli minunkin olisi ilmeisesti pitänyt sitten kuitenkin olla samanlainen hölöttäjä kuin se ex. Näinkö ne naiset sitten vastoin sanojaan hyppii aina samanlaisten miesten seurassa joista eivät tykkää.

Hölöttäminen on eri asia kuin älykäs keskustelu. Hiljaa möllöttäminen ei ole keskustelua ollenkaan. Harvalle naiselle riittää se ,että mies möllöttää hiljaa sohvalla ja silloin tällöin vinkkaa seksiä. Sama hommata hieromasauva kun tuollaisesta miehestä ei ole mitään iloa.

No eipä se nainenkaan mikään keskustelija ollut, hiljaa mölötti hänkin. Tottunut exänsä kanssa selkeästi siihen, että mies viihdyttää ja hän saa olla vaan hiljaa vaikka muuta väittikin.

Niin, kerroit hänen sanoneen että teillä ei ollut puhuttavaa. Ei mitään yhteistä, ei molempia kiinnostavia asioita, juttua ei lähtenyt. Joten hän ei halunnut enää tapailla. On se nyt ihme kun sinun pitää ihan väkisin kaivaa naisesta syytä. Joskus kipinää ei ole, teillä ei ollut. Se ei ole tuon naisen eikä hänen aiempien miesvalintojensa syytä. Eikä hän ole velvollinen seurustelemaan kanssasi vuosia vaikka sattuikin sanomaan että hiljaisuus on ok.

Vierailija
29/29 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköisistä. Daa.

No tietenkin. Kukapa viehättyisi pahannäköisistä?

Mutta siis, jos luonteenpiirteistä puhutaan, minua viehättää rauhalliset, ehkä vähän vakavatkin miehet. Ujous ei haittaa kunhan se ei tarkoita aloitekyvyttömyyttä. Ulospäinsuuntautuneista supliikkimiehistä en ole koskaan pitänyt.