Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytti Yli-Viikari oli ehdokkaana kunnallisvaaleissa Vihdissä vuonna 2004 Vihreiden listoilla, numerolla 25. Ääniä hän sai 41.

Vierailija
10.04.2021 |

Googlella löytyi

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi juuri Eduskunnan tarkastusvaliokunnan puheenjohtaja, Vihreiden Outi Alanko-Kahiluoto himmaa ja puolustelee Tytin tekemisiä.

Vierailija
2/11 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanko-Kahiluoto (vir) on ollut kovin haluton asiassa etenemään. Mutta mikä selittää Vehviläisen (kesk.) toiminnan, miksi hän halusi suojella Viikaria?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut monesti kuntavaaliehdokkaana ja kerran myös eduskuntavaaleissa ehdokkaana, eikä silti mikään mitä minä teen, vapaa-ajalla tai töissä, liity vihreään puolueeseen mitenkään. Minulla on ihan luottamustoimiakin, ne olen saanut vihreiden mandaatilla, mikään muu ei liity vihreisiin millään tavalla.

En ymmärrä sitä että jos joku on joskus muinoin ollut jonkun puolueen listalla kuntavaaleissa jollain pikkupaikkakunnallakin, niin hän on sitten muka lopun ikäänsä puolueen äänitorvi, edustaja ja suojeluksen alainen, jos töppää jotain. Jos jotain hyvää ja mahtavaa tekee, ei kukaan googleta että minkä puolueen kuntavaalilistalla on ollut 20 vuotta sitten.

Vierailija
4/11 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituspohja. Nyt ei saa tulla säröjä, on keskityttävä muiden puolueiden, siis, opposition, huonouteen. Vaalit lähellä.

Vierailija
5/11 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut monesti kuntavaaliehdokkaana ja kerran myös eduskuntavaaleissa ehdokkaana, eikä silti mikään mitä minä teen, vapaa-ajalla tai töissä, liity vihreään puolueeseen mitenkään. Minulla on ihan luottamustoimiakin, ne olen saanut vihreiden mandaatilla, mikään muu ei liity vihreisiin millään tavalla.

En ymmärrä sitä että jos joku on joskus muinoin ollut jonkun puolueen listalla kuntavaaleissa jollain pikkupaikkakunnallakin, niin hän on sitten muka lopun ikäänsä puolueen äänitorvi, edustaja ja suojeluksen alainen, jos töppää jotain. Jos jotain hyvää ja mahtavaa tekee, ei kukaan googleta että minkä puolueen kuntavaalilistalla on ollut 20 vuotta sitten.

Jos olet ollut jonkun puoleen ehdokkaana, se kertoo sinun arvomaailmastasi jotain.

Vihreillä se kertoo ylenmyydentuntoisesta elitismistä ja halusta kajota ja ohjata toisten elämänvalintoja ja mielipiteitä.

Vierailija
6/11 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki haluat pakottaa paikkakuntasi koululaiset ja vanhukset syömään kasvisruokaa, menemään terveyskeskukseen marraskuussa pyöräillen, vaadit kierrätystä ja yhteisomistusta, kannatat työveroasteen nousua ja näet pelkkää hyvää erilaisissa sukupuolissa, kansoissa ja kulttuureissa, joita meidän tulee täällä hoivata koska olemme olleet mukana orjalaivojen runkolaidotutuksen tilkitsemiseen käytetyn tervan tuottamisessa 1500-luvulla.

Mutta eivät puolueen arvot näy mitenkään puoleen kannattajista, vielä vähemmän puolueen ehdokkaina olleista.

Vierailija
7/11 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät eivät ole kommentoineet Tytin touhuja. Oudon hiljaista on sylttytehtaalla.

Vierailija
8/11 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te ymmärrätte ettei kuntavaaliehdokkuus 20 vuotta sitten ole mikään kovin voimakas puoluetoiminnan indikaattori? Luulen, että 20v sitten vihreät ovat ottaneet kuntavaaleissa listalleen suunnilleen kenet vain, jotta saisivat listan täytettä. Vähän niin kuin vaikka keskusta tekee kaiken maailman suonenjoella ja muissa pikkukunnissa.

Vierailija
9/11 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai te ymmärrätte ettei kuntavaaliehdokkuus 20 vuotta sitten ole mikään kovin voimakas puoluetoiminnan indikaattori? Luulen, että 20v sitten vihreät ovat ottaneet kuntavaaleissa listalleen suunnilleen kenet vain, jotta saisivat listan täytettä. Vähän niin kuin vaikka keskusta tekee kaiken maailman suonenjoella ja muissa pikkukunnissa.

Kai ymmärrät, että 17 vuotta sitten oli olemassa Kokoomus, vasemmisto, keskusta, liberaalit ym ym jne koko laaja puoluekenttä.

Tytin valinta oli juuri Vihreät.

Hänen tuntosarvensa tunnistivat nostepuolueen ja sen mukanaan tuomat verkostoavut.

Ja hän oli oikeassa; tänäänkin hän saa tästä avusta nauttia kun Vihreät hänen toimiaan tukevat.

Vierailija
10/11 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo henkilön maailmankuvasta kun hakeutuu jonkin poliittisen puolueen listalle, ei sinne kukaan mene ilman poliittista vakaumusta. Ja tämä epärehellinen kaksinaamainen hurskastelija sopii oikein hyvin vihreiden poliittiseen profiiliin.

Vierailija
11/11 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo henkilön maailmankuvasta kun hakeutuu jonkin poliittisen puolueen listalle, ei sinne kukaan mene ilman poliittista vakaumusta. Ja tämä epärehellinen kaksinaamainen hurskastelija sopii oikein hyvin vihreiden poliittiseen profiiliin.

Samaa porukkaa muiden vihreiden elitistien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän