Saat minkä tahansa ruoka-annoksen. Mitä valitset?
Kommentit (45)
The Fortress Stilt Fisherman Indulgence (tämä ruoka-annos maksaa yli 14 000 dollaria per henkilö)
Missään ei sanottu, että ruoka-annos pitää olla suomalaisesta ravintolasta, joten päätin valita ulkomaalaisen ravintolan "The Fortress".
Ohut lehtipihvi. Tai metsästäjän leike ja hyvä viini. Lihaa.
Merellistä. Kalaa tai äyriäisiä. Ja haluaisin sen syödä Hampurin Porto-ravintolassa.
Lampaan potkaa, valkosipuliperunoita tai bataattia, hyviä kasviksia, erityisruokavaliooni sopivia leivonnaisia jälkiruuaksi.
On niin paljon ihanaa. Ehkä lohta ja muusia.
Vaikka wieninleike perunamuusilla. Se välttää.
Tomaatti-vuohenjuusto keitto & valkosipulipatonkia & valkoviiPULLO
Jälkiruoka vois ola hedelmiä..
Filet- o -fish. Kaipaan tätä niin suomen mäkin valikoimiin takas. Olen varmaan harvojen joukossa ketkä tätä söi, koska tän valmistus lopettiin suomessa n. 5-6 vuotta sitten.
Voi jestas. Tuli mieleen currywurst joskus 2000-luvunalkupuolella Münchenissä. Jostain kojusta. En ole saanut sellaista sen jälkeen. Matkustan Saksaan heti kun mahdollista.
Saarioisten jauheliha-roiskeläppä. Olin äsken menossa vesikielellä sellaista jääkaapista kaivelemaan, mutta olinkin näköjään jo syönyt sen kännissä aamuyöllä. Nyt harmittaa.
Oikein iso fish & chips -annos ja iso olut oheen.
Jos vielä paikan saisi valita, niin hämärä pub ihan missä päin vain Brittein saarta.
Hunajamarinoitua broilerisuikaletta ruokakermalla, säilykepersikalla, kanaliemikuutiolla ja homejuustolla.
Jonkun ihanan pastan, päällä paljon parmesania. Harvemmin sellaista mistää saa, ravintolassa pastat on usein aika mauttomia. Pitäisi päästä Italiaan.
Vierailija kirjoitti:
Filet- o -fish. Kaipaan tätä niin suomen mäkin valikoimiin takas. Olen varmaan harvojen joukossa ketkä tätä söi, koska tän valmistus lopettiin suomessa n. 5-6 vuotta sitten.
Ooo, fillet o fish oli niin hyvää.
Kotipizzan jauheliha pizza tuplajuustolla on herkkuni ja osaan tehdä itsekkin pitsaa mutta samanmakuista en ole onnistunut saamaan. Kun haluan herkutella niin haen kotipitsasta lempi pitsaani.
Sisäfilepihvi medium miinuksena hyvillä lisukkeilla. Tosin kun luin kanttarellikastikkeesta, haluaisin todellakin sitä ja vaikka kuhaa sen kanssa ja uusia perunoita. Voi voi mitä herkkuja maailmassa onkaan :).