Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja taas mennään: tekisi mieli viikonloppuna töihin. Miten usein teillä on vastaavaa?

Vierailija
10.04.2021 |

Odotan maanantaita.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan.

Vierailija
2/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika.

Vaimon kanssa mökillä käymässä ja ei oikein mitkään kauhean hyvät fiilikset. Joutais töihin jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol. Elämää ei työnarkomaaneilla ole.

Vierailija
4/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aamummalla jo vähän ajatustyötä paperille töihin liittyen. ap

Vierailija
5/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never

Vierailija
6/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan ikinä, eikä ikinä voisi sellaista halua tulla.

Vierailija
7/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt korona-aikana aika useinkin. Viikonloput ovat tylsiä ja yksinäisiä. Töissä saa vähän ajatuksia muualle.

Vierailija
8/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kolmipäiväinen pyhäviikonloppukin oli aikoinani melkein liian pitkä. Töissä eli yrittäjänä oli mahtavaa. Nyt olen työtön, ja sitä vihaan.

Vierailija
9/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kolmipäiväinen pyhäviikonloppukin oli aikoinani melkein liian pitkä. Töissä eli yrittäjänä oli mahtavaa. Nyt olen työtön, ja sitä vihaan.

Miksi et tehnyt pyhäviikonloppuna töitä, kun olit yrittäjä? Silloinhan saa tehdä rauhassa. ap

Vierailija
10/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! Teen kaikki mahdolliset ylityöt ja keikat. Ydineperheilluusio on katseltu - rahalla saa ja hevosella pääsee. Lapset jo isoja.

Vierailija
11/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Viikonloput on usein tylsiä, maanantaita odotan innolla. Näin jo muutama vuosi. Ehkä mulla ei sitten ole sitä muuta elämää :)

Vierailija
12/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Viikonloput on usein tylsiä, maanantaita odotan innolla. Näin jo muutama vuosi. Ehkä mulla ei sitten ole sitä muuta elämää :)

Kuulostaa pahalta. Perusta edes oma firma, niin töidesi hedelmät edes koituvat sinulle eikä sinua vain yksi päivä potkaista pellolle kun sinut on imetty kuiviin.

Vierailija
13/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kans yksi hyvä idea töihin liittyen, mutta en aio miettiä tai työstää sitä yhtään enempää ennen maanantaita. Nyt aion pan€skella ja nauttia hyvää ruokaa ja saunoa. Lapsen myös jo isoja.

Vierailija
14/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein. Tykkään työstäni ja työkavereistani. Kotona on aika yksinäistä ja tylsää..

Vierailija
15/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. 

-olen laitellut koko aamupäivän parvekeistutuksiani kuntoon ja sisustanut parveketta jo kauniita kevätpäiviä varten uuteen uskoon

-seuraavaksi ajattelin päivittää (vanhojen) kotimaisten elokuvien kokoelmani - tarvitsen tietoja töitänikin varten juu, mutta se on myös rakas harrastukseni ennen kaikkea

-laulutunti on pidettävä ja joogattava että pysyy vetreänä

-illalla ajattelin tehdä uudet stripit sarjakuvaani, uusi idea on pyörinyt koko ajan mielessä parvekepuutarhahommia tehdessä (ja siivotessa). Niin ne ideat teksteihin ja biiseihin usein minulla syntyvät ja kehittyvät, tavallaan tämäkin liittyy töihin, kun olen alkanut saada tekstejäni julkaistuksi ja saan niistä rahaakin, mutta enemmän se vielä on harrastus, ei varsinainen päätyö (ehkä tulevaisuudessa).

-yöllä saatan vielä katsoa Areenasta jonkun elokuvan, sarjan tai dokkarin. 

Että en, tämä on se, mitä haluan tehdäkin, saan olla rauhassa kissan kanssa, duunata omia lempijuttujani, en kaipaa töihin yhtään, teen sitä muutenkin vaan ja ainoastaan rahan takii, rahan takii - tosin olen edennyt asiantuntijatöihin ja otan sillä tavalla sen vakavasti, että jos haaveet kirjoittamisella ja säveltämisellä elämisestä eivät toteudu (niin kuin on hyvin hyvin tod. näk.), niin en putoa tyhjän päälle. On hyvä pitää jalat maassa vaikka haaveita onkin.

Vierailija
16/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tehnyt pyhäviikonloppuna töitä, kun olit yrittäjä? Silloinhan saa tehdä rauhassa. ap

Tein työni asiakasyritysten tiloissa henkilökunnan kanssa, eikä henkilökunta varmaan olisi lähtenyt mukaani kotiin. Totta kai paperitöitä riitti kotiinkin asti, mutta en minä juuri siitä yrittäjyyden osasta tykännyt kovin hirveästi.

Joskus oli sitten kirjallisia projekteja, joita tein perjantai-illasta maanantaiaamuun pahemmin nukkumatta siinä välillä. Tykkäsin. Ja erityisesti laskuttamisesta tykkäsin.

Vierailija
17/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei. 

-olen laitellut koko aamupäivän parvekeistutuksiani kuntoon ja sisustanut parveketta jo kauniita kevätpäiviä varten uuteen uskoon

-seuraavaksi ajattelin päivittää (vanhojen) kotimaisten elokuvien kokoelmani - tarvitsen tietoja töitänikin varten juu, mutta se on myös rakas harrastukseni ennen kaikkea

-laulutunti on pidettävä ja joogattava että pysyy vetreänä

-illalla ajattelin tehdä uudet stripit sarjakuvaani, uusi idea on pyörinyt koko ajan mielessä parvekepuutarhahommia tehdessä (ja siivotessa). Niin ne ideat teksteihin ja biiseihin usein minulla syntyvät ja kehittyvät, tavallaan tämäkin liittyy töihin, kun olen alkanut saada tekstejäni julkaistuksi ja saan niistä rahaakin, mutta enemmän se vielä on harrastus, ei varsinainen päätyö (ehkä tulevaisuudessa).

-yöllä saatan vielä katsoa Areenasta jonkun elokuvan, sarjan tai dokkarin. 

Että en, tämä on se, mitä haluan tehdäkin, saan olla rauhassa kissan kanssa, duunata omia lempijuttujani, en kaipaa töihin yhtään, teen sitä muutenkin vaan ja ainoastaan rahan takii, rahan takii - tosin olen edennyt asiantuntijatöihin ja otan sillä tavalla sen vakavasti, että jos haaveet kirjoittamisella ja säveltämisellä elämisestä eivät toteudu (niin kuin on hyvin hyvin tod. näk.), niin en putoa tyhjän päälle. On hyvä pitää jalat maassa vaikka haaveita onkin.

Eli teethän sinä tavallaan viikonloppuna töitä, koska teet tuota sarjakuvajuttua. Juuri tuotahan se on, että ideat pyörivät mielessä, kun tekee muuta, ja sitten ne on pakko saada paperille. ap

Vierailija
18/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monesti joo. Minulla on kotonakin kivaa joo, mutta tosiaan korona sen verran rajoittaa, että alkaa olla nähty tämäkin. Töissä on sentään vaihtelevia projekteja ja paljon eri ihmisiä, joiden kanssa on kiva jutella. Hyvin voisin jo lopettaa viikonlopun.

Vierailija
19/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monesti joo. Minulla on kotonakin kivaa joo, mutta tosiaan korona sen verran rajoittaa, että alkaa olla nähty tämäkin. Töissä on sentään vaihtelevia projekteja ja paljon eri ihmisiä, joiden kanssa on kiva jutella. Hyvin voisin jo lopettaa viikonlopun.

Sitten kun vähän vielä lämpenee ja piha sulaa kunnolla, viihdyn kyllä paremmin taas kotona, kun voi tehdä pihahommia.

Vierailija
20/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa nähdä, että ihmiset viihtyvät töissä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi