Saako sun mies tilata pizzaa sinulta lupaa kysymättä?!
Vai päätätkö sinä mitä teillä syödään milloinkin?
Kommentit (43)
Jos tilaa, niin pitää kysyä haluanko minäkin. Muuten suutun!
Meillä on yhteiset ruuat. Siksi ennen ruuan laittoa tai tilaamista, kysymme toinen toisiltamme mitä tehdään ruuaksi.
Vierailija kirjoitti:
Saan tilata välillä vain itselleni, mutta saan tilata vain parin kolmen viikon välein, vaimo kieltää. M40
Vaimo päättää mitä sä syöt ja haluut, voi hyvää päivää sun kanssas. Noinko sun elämäs tulee jatkumaan.
Ei meille voi tilata pizzaa. Mutta joo, olishan se kummaa, jos yksi yhtäkkiä tilaisi tai toisi pizzaa neuvottelematta ensin muiden kanssa.
Tilas just. Hassua että satuitkin kysymään.
Vierailija kirjoitti:
Minä saan
- tehdä suorittavia töitä
- syödä terveellisesti (ei-pizzaa ikinä)
Mies saa
- kehittää tekoälyä
- syödä terveellisesti (ei-pizzaa ikinä)
Näiden lisäksi voimme toiselta kysymättä myös sontia.
Pizzahan on periaatteessa kasviksia ja tomaattikastiketta leivän päällä, jos siis valitset kasvispizzan. Jopa juuston voi jättää pois (minä en jättäisi ikinä) jos se pelottaa. Mikä siinä on epäterveellistä? Ei ole pakko mättää koko känttyä kerralla, ihan vinkkinä.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Ohhooh! Ikinä en edes voinut kuvitellakaan, että joku täällä kyselisi moista,,,vitsillä varmaan heitti😀
Älä aliarvioi dieetiillä olevaa perheenemäntää, joka on juuri saanut valmiiksi koko perheen terveellisen kasvishöystön..... ovikello soi ja pizzalähetti saapuu höyryävän kuuman pizzan kanssa (pizzoja 1 kpl) pizzan tilannut Pertti: Ai mä luulin että sä oot laihiksella 😳
-ohis
Yhteinen talous, ja yhtäkkiä toiselle, mitään ennakkoon mainitsematta, tuodaan ovelle pizza. Ööö, mitä sen toisen on tarkoitus syödä, miksi pizzan tilaajalle ei tule mieleen kysyä haluaako toinenkin, miksi pizzan tilaajalle ei tule mieleen että oli jo suunniteltu ruoka ja siihen oli tarvikkeet???
Mä oon meidän pizzahullu eli ihan jatkuvasti vaikka sais niitä pizzoja tilailla.
Sanotaanko että 80% mä päätän/suunnittelen mitä syödään mutta pizzasta en kieltäydy ikinä, ja vähintään kerran viikossa sitä syödään. Jos oon yksin himassa saattaa mennä 3-5 päivänä...
Vierailija kirjoitti:
Saan tilata välillä vain itselleni, mutta saan tilata vain parin kolmen viikon välein, vaimo kieltää. M40
Koetko ahdistavana vai suloisena sen, että vaimosi "kieltää"? Hänhän selvästi rakastaa sinua ja huolehtii. Tokihan voisit oikeasti tilata jos haluaisit. Mutta mitä mieltä olet, tai miehet ylipäänsä?
Mielellään sitä tilais välillä pizzaa. En vaan voi, koska joutuisi tilaamaan vaimolle myös. Hänen painoindeksille sopisi paremmin salaatti. Kurja joutua luopumaan elämän nautinnoista toisen läskien takia. Syön pääosin terveellisesti ja treenaan, joten välillä voisi hieman herkutella.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon meidän pizzahullu eli ihan jatkuvasti vaikka sais niitä pizzoja tilailla.
Sanotaanko että 80% mä päätän/suunnittelen mitä syödään mutta pizzasta en kieltäydy ikinä, ja vähintään kerran viikossa sitä syödään. Jos oon yksin himassa saattaa mennä 3-5 päivänä...
3-5 pizzaa päivässä?? Ootko norsu?
Vierailija kirjoitti:
Yhteinen talous, ja yhtäkkiä toiselle, mitään ennakkoon mainitsematta, tuodaan ovelle pizza. Ööö, mitä sen toisen on tarkoitus syödä, miksi pizzan tilaajalle ei tule mieleen kysyä haluaako toinenkin, miksi pizzan tilaajalle ei tule mieleen että oli jo suunniteltu ruoka ja siihen oli tarvikkeet???
Yleensä ne tarvikkeet ei ole päiväyksen puolesta niin liipasimella, etteikö niitä voisi säästää seuraavaan päivään. Se on tietysti ongelma, jos pizzoja tilataan vain yksi. Mutta se sitten tietysti jaetaan.
Vierailija kirjoitti:
Mielellään sitä tilais välillä pizzaa. En vaan voi, koska joutuisi tilaamaan vaimolle myös. Hänen painoindeksille sopisi paremmin salaatti. Kurja joutua luopumaan elämän nautinnoista toisen läskien takia. Syön pääosin terveellisesti ja treenaan, joten välillä voisi hieman herkutella.
Pizza silloin tällöin ei sitä painoindeksiä hetkauta mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko että 80% mä päätän/suunnittelen mitä syödään mutta pizzasta en kieltäydy ikinä, ja vähintään kerran viikossa sitä syödään. Jos oon yksin himassa saattaa mennä 3-5 päivänä...3-5 pizzaa päivässä?? Ootko norsu?
Lukisko tuossa että 3-5 PÄIVÄNÄ, ei päivässä. Siis viikossa 3-5 päivänä, viitaten edelliseen lauseeseen, väännetään nyt rautalangasta. Ja ihan hoikkia ollaan molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne tarvikkeet ei ole päiväyksen puolesta niin liipasimella, etteikö niitä voisi säästää seuraavaan päivään. Se on tietysti ongelma, jos pizzoja tilataan vain yksi. Mutta se sitten tietysti jaetaan.
Olet tietysti oikeassa, mutta minulle on itsestäänselvää, että yhteisessä ruokataloudessa tuollaisesta asiasta kommunikoidaan edes jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos tilaa, niin pitää kysyä haluanko minäkin. Muuten suutun!
Suutut kuitenkin, niin mitä väliä
ai niinku itselleen salaa...ja syö sitten jossakin autotallissa/puuliiterissä
Sais mutta ei ole koskaan tilannut vain itselleen. Kyllä se aina oli yhteinen päätös, että tilataan. Eipä tarvitse enää tilailla kun mies tekee itse paljon parempaa kuin k.rvakäsien pitsa on.
Saako sun ukkos valita kaupassa mitä syö, vai sinäkö sen päätät, ukkos on tossukka.