Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa hyvän kyläpyörän?

Vierailija
10.04.2021 |

Pitäisi lähteä pyöraostoksille, haussa pyörä jolla kelpaa ajella kylillä, tulisi olla mukava monttuisilla sorateillä ja myös olla sievän näköinen. Mitä suosittelette?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo... Onko tuo sanonta oikeasti Suomessa ollut käytössäkin? Yhdessä leffassa oon sen nähnyt, sekin Australiasta ja luulin suomentajan vain hoitaneen homman sanasta sanaan -metodilla.

Vierailija
2/22 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko fatbike? Ainakin pitää olla paksut renkaat ja hyvät iskarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahaahah luulin että puhutaan ...kiertopalkinnosta,yhteishyvästä jne

Vierailija
4/22 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota semmoinen yksi reipas polkaisu testinä ennenkuin lähdet yhtään pidemmille metsäpoluille.

Vierailija
5/22 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ruoki, ilmianna.

Vierailija
6/22 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🚴‍♂️🚴‍♂️

Vierailija
7/22 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Test

Vierailija
8/22 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen myös  hankkimassa ja yritin avata ketjua, mutta sepä ei onnistunut. Eli etsin sivustoa josta löytyisi kohtuullisilla kilometreillä varustettuja kyläfillareita? Ei mielellään loppuunpoljettuja, koska kunnostaminen maksaa helposti enemmän kuin uuden hankkiminen. Valot olisi hyvä saada päälle pimeällä ja myös renkaiden tulisi olla tasapainotettuja suhteessa kantotaakkaan. Mielellään ketjut hyvin rasvattuina, kun se kitinä on pitkänmatkan ajossa tosi raskasta kuunneltavaa ja myös vaihteiden tulisi olla toimivat, sillä liian väljät välitykset tekevät ajamisesta ei-niin-nautittavan kokemuksen.

Vinkkejä?

Vierailija
9/22 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse olen myös  hankkimassa ja yritin avata ketjua, mutta sepä ei onnistunut. Eli etsin sivustoa josta löytyisi kohtuullisilla kilometreillä varustettuja kyläfillareita? Ei mielellään loppuunpoljettuja, koska kunnostaminen maksaa helposti enemmän kuin uuden hankkiminen. Valot olisi hyvä saada päälle pimeällä ja myös renkaiden tulisi olla tasapainotettuja suhteessa kantotaakkaan. Mielellään ketjut hyvin rasvattuina, kun se kitinä on pitkänmatkan ajossa tosi raskasta kuunneltavaa ja myös vaihteiden tulisi olla toimivat, sillä liian väljät välitykset tekevät ajamisesta ei-niin-nautittavan kokemuksen.

Vinkkejä?

Ei se loppuunpoljettukaan välttämättä ole huono. Hommasin semmosen parikytvuotta sitten. Se oli aika uusi, mutta oli ollut kovassa käytössä. Pyörä on aina ollut valmiina, kun olen halunnut polkea. Tänäänkin tein lenkin, eilen kaksi. Tuntuu pikkuisen painavalta jo. Alussa en sitä huomannut. Mutta arvostan tuota toimintavarmuutta niin paljon, etten taida vaihtaa.

Vierailija
10/22 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa polkea kuin tulpatonta mopoa.

Vierailija
11/22 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjaantunut imu ja ote

Vierailija
12/22 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kunnon mammatunturi on ainoa oikea pyörä kylille. Sopii kaikille eikä vähennä miehenkään miehekkyyttä lainkaan.

Vierailija
13/22 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestääkö sun vanhat, nilkoissa roikkuvat vuosikymmeniä riippuneet vanhan kansan riippumunat pyöräilyä millään pelillä,? Veikkaan ei ja äitis ja isäs oli...

Vierailija
14/22 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä- kirjoitti:

hahaahah luulin että puhutaan ...kiertopalkinnosta,yhteishyvästä jne

No mitäs luulet, mikä oli trollin tarkoitus?

Vierailija
15/22 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä kumit vanteissa ainakin muuten tulee postikortteja isinpäivänä

Vierailija
16/22 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestääkö sun vanhat, nilkoissa roikkuvat vuosikymmeniä riippuneet vanhan kansan riippumunat pyöräilyä millään pelillä,? Veikkaan ei ja äitis ja isäs oli...

No ap ei mun ymmärryksen mukaan etsinyt munamankelia?

Vierailija
17/22 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule peräkammaripoika sillälailla, että sulle ei lohkea edes siltä kaikkein käytetyimmältä kyläpyörältä, joten turhaa on haavesi.

Vierailija
18/22 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha kunnon mammatunturi on ainoa oikea pyörä kylille. Sopii kaikille eikä vähennä miehenkään miehekkyyttä lainkaan.

Joo varastettuna vielä niinkuin sulla.

Vierailija
19/22 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummopyörä hameverkolla

Vierailija
20/22 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan niitä sähköpyöriäkin sulle jos et jaksakaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän