Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät hiukset +40 v miehellä. Noloa, normaalia vai jotain muuta?

Vierailija
10.04.2021 |

Olen aloittanut kasvattamaan. Hirveästi en välitä mitä muut ajattelevat, mutta hieman kiinnostaa.

Kiitos siis, jos vastaat.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä mies, joka tätä kyselit: kasvata ihmeessä hiuksiasi ja hoida niitä. Taatusti ovat kivat! :) <3

Kiitos kannustavasta viestistä!

Mä ajattelin joka tapauksessa näitä kasvattaa, mutta pakko myöntää, että nämä monet myönteiset kommentit toivat hieman lisäpuhtia kasvatukseen. Luulenpa, että näiden lukeminen jopa kiihdyttää hiustenkasvua pari milliä kuukaudessa. Kesällä pääsee sitten taas opettelemaan erilaisia man bun -variaatioita, kun urheillessa pitkä hius pitää saada kiinni.

Vierailija
42/48 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah nam nam... Tiedän tasan yhden sexyn miehen Suomessa ja hänellä on ponnari (pitkä), ei partaa. Syötävä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset ovat kivat miehellä, kunhan eivät ole aivan ohuet liurut, joista päälaki paistaa läpi. ( Mallia Juice tms.) Bussissa istui edessäni mies, jolla oli päälaki kalju, takana ohut harmaa hiirenhäntä poninhännällä. Kaiken lisäksi kyseinen hiirenhäntä oli rasvainen, täynnä hilsettä. Näky oli luotaantyöntävä. Ap vaikutat kuitenkin järkimieheltä, joten uskon, että sinulla varmasti pitkät hiukset tulevat olemaan kivannäköiset. Hyvää hiusten kasvatusta.

Vierailija
44/48 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehillä sellainen hartiamittainen tukka on ihana! Liian pitkä ei ehkä näytä niin hyvältä, mutta mikäpä siinä jos itse tykkää. Vähän lyhyempi malli tekee hiuksista paksumman näköiset. Itse olen aina tykännyt miehistä, joilla ei ole sitä kaikkein tavallisinta lyhyttä hiustyyliä. Persoonallisuus ja oma tyyli viehättää.

Miehellä hartiamittainen tukka on todella upea silloin kun päälaki ja takaraivo kaljuuntuu.

Mies on sillon kuin maahinen, tai metsätonttu.

Vierailija
45/48 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumin mies jonka tiedän on +40 ja pitkät hiukset. Yleisesti ottaen kovin monelle ei sovi.

Vierailija
46/48 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinhoidettuna voi olla hyvännäköinen. Itse tykkään tämmöisestä lyhyen ja pitkän välimuodosta

https://www.menshairstylestoday.com/wp-content/uploads/2020/08/Long-Wav…

EI Kellään väinämöissuomalaisella ole tuollaista hiusta.

Se kuva, jonka ap(?) postasi aiemmin nykytilanteestaan on lähempänä totuutta: pää pitkin menevä, suorahko, rasvoittuva.

Vierailija
47/48 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehillä sellainen hartiamittainen tukka on ihana! Liian pitkä ei ehkä näytä niin hyvältä, mutta mikäpä siinä jos itse tykkää. Vähän lyhyempi malli tekee hiuksista paksumman näköiset. Itse olen aina tykännyt miehistä, joilla ei ole sitä kaikkein tavallisinta lyhyttä hiustyyliä. Persoonallisuus ja oma tyyli viehättää.

Miehellä hartiamittainen tukka on todella upea silloin kun päälaki ja takaraivo kaljuuntuu.

Mies on sillon kuin maahinen, tai metsätonttu.

😅

täällä spontaani hirnahdus

Näin mielessäni tuon tontun päärautatieasemalla.

Vierailija
48/48 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käy.

Täällä 50 v hevilady, osaan arvostaa.

Miehelläni lyhyt tukka. Mutta olisi ihanaa pitkähiuksinen mies, avot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi