Pitkät hiukset +40 v miehellä. Noloa, normaalia vai jotain muuta?
Olen aloittanut kasvattamaan. Hirveästi en välitä mitä muut ajattelevat, mutta hieman kiinnostaa.
Kiitos siis, jos vastaat.
Kommentit (48)
Ah nam nam... Tiedän tasan yhden sexyn miehen Suomessa ja hänellä on ponnari (pitkä), ei partaa. Syötävä!
Pitkät hiukset ovat kivat miehellä, kunhan eivät ole aivan ohuet liurut, joista päälaki paistaa läpi. ( Mallia Juice tms.) Bussissa istui edessäni mies, jolla oli päälaki kalju, takana ohut harmaa hiirenhäntä poninhännällä. Kaiken lisäksi kyseinen hiirenhäntä oli rasvainen, täynnä hilsettä. Näky oli luotaantyöntävä. Ap vaikutat kuitenkin järkimieheltä, joten uskon, että sinulla varmasti pitkät hiukset tulevat olemaan kivannäköiset. Hyvää hiusten kasvatusta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehillä sellainen hartiamittainen tukka on ihana! Liian pitkä ei ehkä näytä niin hyvältä, mutta mikäpä siinä jos itse tykkää. Vähän lyhyempi malli tekee hiuksista paksumman näköiset. Itse olen aina tykännyt miehistä, joilla ei ole sitä kaikkein tavallisinta lyhyttä hiustyyliä. Persoonallisuus ja oma tyyli viehättää.
Miehellä hartiamittainen tukka on todella upea silloin kun päälaki ja takaraivo kaljuuntuu.
Mies on sillon kuin maahinen, tai metsätonttu.
Kuumin mies jonka tiedän on +40 ja pitkät hiukset. Yleisesti ottaen kovin monelle ei sovi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhoidettuna voi olla hyvännäköinen. Itse tykkään tämmöisestä lyhyen ja pitkän välimuodosta
https://www.menshairstylestoday.com/wp-content/uploads/2020/08/Long-Wav…
EI Kellään väinämöissuomalaisella ole tuollaista hiusta.
Se kuva, jonka ap(?) postasi aiemmin nykytilanteestaan on lähempänä totuutta: pää pitkin menevä, suorahko, rasvoittuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehillä sellainen hartiamittainen tukka on ihana! Liian pitkä ei ehkä näytä niin hyvältä, mutta mikäpä siinä jos itse tykkää. Vähän lyhyempi malli tekee hiuksista paksumman näköiset. Itse olen aina tykännyt miehistä, joilla ei ole sitä kaikkein tavallisinta lyhyttä hiustyyliä. Persoonallisuus ja oma tyyli viehättää.
Miehellä hartiamittainen tukka on todella upea silloin kun päälaki ja takaraivo kaljuuntuu.
Mies on sillon kuin maahinen, tai metsätonttu.
😅
täällä spontaani hirnahdus
Näin mielessäni tuon tontun päärautatieasemalla.
Kyllä käy.
Täällä 50 v hevilady, osaan arvostaa.
Miehelläni lyhyt tukka. Mutta olisi ihanaa pitkähiuksinen mies, avot.
Kiitos kannustavasta viestistä!
Mä ajattelin joka tapauksessa näitä kasvattaa, mutta pakko myöntää, että nämä monet myönteiset kommentit toivat hieman lisäpuhtia kasvatukseen. Luulenpa, että näiden lukeminen jopa kiihdyttää hiustenkasvua pari milliä kuukaudessa. Kesällä pääsee sitten taas opettelemaan erilaisia man bun -variaatioita, kun urheillessa pitkä hius pitää saada kiinni.