Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät hiukset +40 v miehellä. Noloa, normaalia vai jotain muuta?

Vierailija
10.04.2021 |

Olen aloittanut kasvattamaan. Hirveästi en välitä mitä muut ajattelevat, mutta hieman kiinnostaa.

Kiitos siis, jos vastaat.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa, ei todellakaan ole miehistä liehua pitkässä tukassa tai varsinkaan ponnaripäänä aikuisena miehenä. Kertokaa yksikin korkeassa johtavassa asemassa olevan miehen nimi, jolla on pitkä liehuletti.

Ehkäpä pitkät hiukset kertovat kantajastaan sen, että ei ole enää tarvetta olla johtavassa asemassa

vaan mahdollisuudesta olla vapaa!

Tätä itselleni kantamani pitkät hiukset symboloivat.

Pitkät hiukset voivat siis olla yksilöllisen voiman ja vapauden symboli.

Vierailija
22/48 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ohut hiuslaatu niin näyttää kyllä h**vetin huonolta, anteeksi vain. Jos on paksu ja terve tukka, nii ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vahvat ja tuuheat hiukset. Hiirenhäntä heviletti tai Juicetukka näyttää kamalalta.

Vierailija
24/48 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta puhuen todella harvalla suomalaisella on sellaiset hiukset, jotka voi pitkäksi kasvattaa, kun miehet eivät niihin mitään tököttejäkään laita parantamaan vaikutelmaa. En esimerkiksi tiedä yhtään tuon ikäistä miestä, jolle pitkät hiukset varsinaisesti sopisivat, mutta jos ne ovat aina kuuluneet tyyliin, niin sitten menettelee. Enemmän vaikutelma on liikuttava tai symppis kuin komea tai ainakin mulle assosioituu pitkiin hiuksiin pehmeämmät arvot tai jokin tietty musiikkityyli eli sikäli positiivinen viesti jollekin, joka ko. musiikkityylistä pitää.

Symppis olisi jo tosi hyvä mielikuva. Se kelpaisi ainakin mulle.

Sittenhän se on oikein passeli. Pitkistä hiuksista vaikutelma on mulle ainakin symppis, vaikka olisi juice-mallinenkin, paitsi jos hiukset ovat likaiset ja kampaamatta.

Vierailija
25/48 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ohut hiuslaatu niin näyttää kyllä h**vetin huonolta, anteeksi vain. Jos on paksu ja terve tukka, nii ok.

Niin no, suomalaisilla on lähtökohtaisesti melko ohut hiuslaatu., niin miehillä kuin naisilla.

Se on rotuominaisuus.

Vierailija
26/48 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok, jos tukka on hyväkuntoinen ja sitä on riittävästi. Ohut himpula ei näytä hyvältä eikä myöskään sellainen hoitamaton, latvoista harittava. Sellaisesta tulee lähinnä mieleen, että halutaan pitää väkisin pitkää tukkaa, vaikka olisi ehkä fiksumpaa leikata lyhyeksi.

Vierailija
27/48 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa, ei todellakaan ole miehistä liehua pitkässä tukassa tai varsinkaan ponnaripäänä aikuisena miehenä. Kertokaa yksikin korkeassa johtavassa asemassa olevan miehen nimi, jolla on pitkä liehuletti.

Saat heti kolme:

Sir Richard Branson

Jonathan Schwartz

Dan Price

Vierailija
28/48 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta puhuen todella harvalla suomalaisella on sellaiset hiukset, jotka voi pitkäksi kasvattaa, kun miehet eivät niihin mitään tököttejäkään laita parantamaan vaikutelmaa. En esimerkiksi tiedä yhtään tuon ikäistä miestä, jolle pitkät hiukset varsinaisesti sopisivat, mutta jos ne ovat aina kuuluneet tyyliin, niin sitten menettelee. Enemmän vaikutelma on liikuttava tai symppis kuin komea tai ainakin mulle assosioituu pitkiin hiuksiin pehmeämmät arvot tai jokin tietty musiikkityyli eli sikäli positiivinen viesti jollekin, joka ko. musiikkityylistä pitää.

Symppis olisi jo tosi hyvä mielikuva. Se kelpaisi ainakin mulle.

Sittenhän se on oikein passeli. Pitkistä hiuksista vaikutelma on mulle ainakin symppis, vaikka olisi juice-mallinenkin, paitsi jos hiukset ovat likaiset ja kampaamatta.

https://blog.thelonghairs.us/wp-content/uploads/2020/04/IMG_6350.jpg

Tuon tapainen se on tässä vaiheessa. Vielä on siis kasvattamista.

Vierailija
29/48 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sopii tyyliisi ja persoonaasi niin mikä ettei, ei miesten hiuksilla ainakaan mulle niin kovin suurta merkitystä ole, kokonaisuus ratkaisee.

Monet pitkähiuksiset miehet  katukuvasta päätellen ehkä unohtavat, että latvat kannattaa leikata parin kuukauden välin, niin hiukset näyttävät hyväkuntoisilta ja terveiltä. Kasvata siis vähitellen ja käy säännöllisesti kampaajalla leikkaamassa. Liian hoitavia tuotteita kannattaa välttää, etteivät hiukset näytä rasvaisilta lättänöiltä, kun et todennäköisesti käytä muotovaahtoja tms. tuuheuttamaan ja kohottamaan. Pese hiukset usein ja kuivata pää alaspäin niin saat tyven irti päänahasta ja jos tyveen jaksat laittaa muotovaahtoa, on tuuhennettu kampaus valmis pariksi päiväksi.

Itselläni on ollut pitkät hiukset koko ikäni, ovat tosi paksut edelleen, vaikka olen jo viisikymppinen. Pitkät hiukset ovat aika helppohoitoiset loppujen lopuksi. Lyhyttä mallia pitää koko ajan leikata kampaajalla.

Vierailija
30/48 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii mainiosti, slurps. Toki riippuu vähän kasvojen mallista ja hiusten tyylistä pitkänä.

Vierailija
31/48 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhoidettuna voi olla hyvännäköinen. Itse tykkään tämmöisestä lyhyen ja pitkän välimuodosta

https://www.menshairstylestoday.com/wp-content/uploads/2020/08/Long-Wav…

Vierailija
32/48 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan. Kannatan. Sopii parralla tai ilman.

Vierailija
33/48 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sopii tyyliisi ja persoonaasi niin mikä ettei, ei miesten hiuksilla ainakaan mulle niin kovin suurta merkitystä ole, kokonaisuus ratkaisee.

Monet pitkähiuksiset miehet  katukuvasta päätellen ehkä unohtavat, että latvat kannattaa leikata parin kuukauden välin, niin hiukset näyttävät hyväkuntoisilta ja terveiltä. Kasvata siis vähitellen ja käy säännöllisesti kampaajalla leikkaamassa. Liian hoitavia tuotteita kannattaa välttää, etteivät hiukset näytä rasvaisilta lättänöiltä, kun et todennäköisesti käytä muotovaahtoja tms. tuuheuttamaan ja kohottamaan. Pese hiukset usein ja kuivata pää alaspäin niin saat tyven irti päänahasta ja jos tyveen jaksat laittaa muotovaahtoa, on tuuhennettu kampaus valmis pariksi päiväksi.

Itselläni on ollut pitkät hiukset koko ikäni, ovat tosi paksut edelleen, vaikka olen jo viisikymppinen. Pitkät hiukset ovat aika helppohoitoiset loppujen lopuksi. Lyhyttä mallia pitää koko ajan leikata kampaajalla.

Mä vähän karsastan ajatusta, että miehet eivät muotoilisi ja hoitaisi hiuksiaan. Kyllä mä ainakin kaikenlaista kokeilin ja käytän vaikka se ehkä ei stereotypisen miehistä hiustehoitokäytöstä olekaan. Nykyään kun siellä miestenkin hyllyllä on ties minkälaisia hiustenhoitotuotteita tarjolla, että jos hävettää käydä naisten puolelta niitä hakemassa.

Vierailija
34/48 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami Kuronen, Jone Nikula

Vierailija
35/48 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vähän karsastan ajatusta, että miehet eivät muotoilisi ja hoitaisi hiuksiaan. Kyllä mä ainakin kaikenlaista kokeilin ja käytän vaikka se ehkä ei stereotypisen miehistä hiustehoitokäytöstä olekaan. Nykyään kun siellä miestenkin hyllyllä on ties minkälaisia hiustenhoitotuotteita tarjolla, että jos hävettää käydä naisten puolelta niitä hakemassa.

En tarkoittanut, että mulla olisi mitään sitä vastaan ja eiköhän miehet käytäkin paljon hiusmuotoilutuotteita, ainakin vävy käyttää lyhyisiin hiuksiinsa (omalla miehellä sänki, joten ei tarvitse). Pitkien hiusten kohdalla ehkä ajatellaan helpommin, että mitään ei tarvitse laittaa. Kommenttini siis lähti siitä, että joskus kiinnitän huomiota miesten pitkiin hiuksiin siltä kannalta, että voisivat näyttää paremmilta parilla pikkuniksillä. Esimerkiksi, jos hiusten antaa vain kasvaa leikkaamatta säännöllisesti, niin niistä tulee sellaiset hämähäkinseittimäiset, huonokuntoisen näköiset varsinkin suomalaisella hiuslaadulla.

Vierailija
36/48 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ mies jolla on vaaleat pitkät hiukset, alkaa naurattamaan kun tulee aina yksi Fabio-kohtaus mieleen eräästä komediasta.

Vierailija
37/48 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään noloa ole. Jokainen päättää omasta tyylistään itse. Isälläni oli poninhäntä liki 70-vuotiaana, nyttemmin on vaihtanut lyhyeen malliin. En muista että kukaan olisi ainakaan isälleni asiasta kuittaillut (myöskään selän takana).

Vierailija
38/48 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehillä sellainen hartiamittainen tukka on ihana! Liian pitkä ei ehkä näytä niin hyvältä, mutta mikäpä siinä jos itse tykkää. Vähän lyhyempi malli tekee hiuksista paksumman näköiset. Itse olen aina tykännyt miehistä, joilla ei ole sitä kaikkein tavallisinta lyhyttä hiustyyliä. Persoonallisuus ja oma tyyli viehättää.

Vierailija
39/48 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen kuohkea, hyvin hoidettu tukka on hyvä. Litteä, rasvainen ja päätä pitkin menevä ei.

Vierailija
40/48 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin pidän pitkätukkaisista miehistä! :) Nykyisellä miesystävällä kun on aika pitkä (no, juuri tasasin ainakin 5 cm, koska ei asiaa parturiin...) ja luonnonkihara paksu pörrö. ;) Ihana suorastaan. Ai niin, ikää reilut 60 v. eikä lainkaan harmaata. Sopii todella hyvin. Asema ei näytä vaikuttavan, pikemminkin näyttää tuovan yhteisöllisyyttä työpaikalle.

Eli sinä mies, joka tätä kyselit: kasvata ihmeessä hiuksiasi ja hoida niitä. Taatusti ovat kivat! :) <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi