Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanoin miesystävälle "rakastan sinua" ja mies...

Vierailija
09.04.2021 |

Tökkäsi minua nenänpäästä ja sanoi että "hassu".

Mitähän tästä nyt pitäisi ajatella? Jäin jotenkin sanattomaksi, hetken päästä lähdin vessaan ja nyt istun täällä miettimässä mitä tehdä. Taidan lähteä jonkun tekosyyn varjolla kotiin. Luulin että tässä ollaan ihan tosissaan suhteessa kuitenkin.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitäis rakastaa, jos viettää aikaa yhdessä? Voi sitä olla kavereitakin, fwb.

Vierailija
22/76 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ei kovin vahvoja tunteita taida olla.

On miehelläkin vahvoja tunteita, esim. himoa ja panetusta. Ainakin ajoittain.

Nälkäkin on tunne. Ja siinähän se alkaakin miehen tunneskaala olla paketissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunsin itseni huijatuksi, kun avasin tän ketjun.

Koska klikkiotsikko.

Avasit omasta mielestäsi klikkiotsikon, minkä jälkeen tunsit itsesi klikkiotsikon takia huijatuksi. Ok.

Ap:lle: hyvä otsikko, paska tilanne. Voisitko ottaa asian esille vielä nyt illalla?

Pitäisikö sittenkin jäädä ja yrittää kysellä fiiliksiä... En vielä puhunut lähtöaikeistani ettei olisi liian läpinäkyvää. Mies ei kyllä ole palannut aiheeseen, luulisi itsekin tajuavan ettei ollut ihan ok vastaus

Vierailija
24/76 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks pitäis rakastaa, jos viettää aikaa yhdessä? Voi sitä olla kavereitakin, fwb.

Voisitko itse tyytyä suhteeseen, jossa olet itse rakastunut mutta toinen ei? No se valintahan tässä taitaa itselläkin olla edessä.

Vierailija
25/76 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Hänhän ei sanonut, että hän ei rakasta sinua. Hän miettii nyt kuumeisesti omia tunteitaan sinua kohtaan sekä teidän suhteenne laatua. Hän tuli varmaan vähän yllätetyksi. Älä stressaa. Hän palaa vielä asiaan, mutta ei varmaan vielä tänään.

Vierailija
26/76 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyttekö muuten puhumaan tunteista? Onko mies avoin vai jurompi tapaus?  Valitettavasti hänellä ei taida olla yhtä vahvoja tunteita sinua kohtaan. Kannattaisi keskustella auki mitä mies ajattelee suhteestanne ja sinusta.

Vierailija
27/76 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomio: rakkaus on muutakin kuin sen sanomista. Jos ei sano rakastavansa, voi silti rakastaa (olla rakastunut). Ja vaikka sanoo rakastavansa, ei silti välttämättä rakasta oikeasti. Ihan vaan... Nuorisolle tiedoksi 😀

Vierailija
28/76 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunsin itseni huijatuksi, kun avasin tän ketjun.

Koska klikkiotsikko.

Avasit omasta mielestäsi klikkiotsikon, minkä jälkeen tunsit itsesi klikkiotsikon takia huijatuksi. Ok.

Ap:lle: hyvä otsikko, paska tilanne. Voisitko ottaa asian esille vielä nyt illalla?

Näin pääsi käymään. :(

Vierailija
29/76 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne niin. Seksi ei tarkoita rakkautta . Rakkaus on muutakin . Hassu on kyllä hellittely sana myös tässä tilanteessa. Saattaa olla että tykkää tai sitten on vain tilapäis suhde mutta sitä ei voi tietää hetkessä. Pitää vaan katsella sopiiko yhteen vai ei ja onko jatkuvuutta. Haluaako lapsia vai ei elää yhdessä vai erikseen. Pitää myös kysyä toiselta miltä susta tuntuu .

Vierailija
30/76 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpähän voit testata sen ja hyvä kun testasit.

Vastakaikua ei tullut. Se käytti sua hyväksi. Älä luota enää ikinä.

Jätä se ja mee himaan. Älä enää ikinä ota yhteyttä.

Vierailija
31/76 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä veikkaan tilanteen olevan niin, että mies yllättyi rakkaudentunnustuksesta ja piti sitä ehkä hieman varhaisena, muttei kuitenkaan kieltänyt tunteita ap:tä kohtaan. Saattoi jopa tarkoittaa lempeästi tuon ja eräänlaiseksi rakkaudentunnustukseksi ilman, että tarvitsee vielä itse mennä niin syvään päätyyn, että käyttäisi R- sanaa.

Vierailija
32/76 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian nopeaa touhua kirjoitti:

Ne niin. Seksi ei tarkoita rakkautta . Rakkaus on muutakin . Hassu on kyllä hellittely sana myös tässä tilanteessa. Saattaa olla että tykkää tai sitten on vain tilapäis suhde mutta sitä ei voi tietää hetkessä. Pitää vaan katsella sopiiko yhteen vai ei ja onko jatkuvuutta. Haluaako lapsia vai ei elää yhdessä vai erikseen. Pitää myös kysyä toiselta miltä susta tuntuu .

Niin. Siis seksihän on niinkuin making love eli rakkauden tekemistä. Sen seurauksena vasta muodostuu uutta rakkautta, esim. jälkikasvu.

Vierailija
33/76 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin kumppanilleni 3 kk seurustelun jälkeen rakastavani häntä. Hän vastasi "kiitos" tai jotakin sellaista. Kahden viikon päästä sanoi rakastavansa minua. Hänen oli kuulemma pitänyt miettiä kun halusi olla ihan varma, että rakastaa kun sanoo sen minulle ekan kerran. Ehkä mies vain meni ihan puihin ja tarvitsee miettimisaikaa? Ei se tarkoita etteikö rakastaisi. Ei vain nyt ollut valmis sanomaan sitä.

Vierailija
34/76 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olette olleet tosimielellä yhdessä?

Kyllähän tuo miehen reaktio oli aika latistava. Jos itse kuulisin nuo sanat yllättäin ihastukseni kohteelta, voisin ehkä vain hymyillä vastaan. Mutta en sanoisi toista hassuksi enkä kuittaisi sillä toisen avautumisen.

Tämä. Jos mies ei ole aiemmin tunnustanut rakkauttaan, niin tämä osoittaa että hän pitää sinua vain vakipanona. Sori siitä.

Meillä ei rouvan kanssa ole yli 20 vuoden aikana ollut muuta vastausta tuohon kuin ”minäkin sinua”. Ja minä taisin ensin tunnustaa rakkautta.

M/45

Vierailija
35/76 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin vaihtoehto on, että mies ei osaa rakastaa. Eksäni meni tosi vaikeaksi, kun tunnustin rakkauteni. Se oli hämmentävää, kun hän oli kohdellut minua todella kauniisti ja halusi olla koko ajan kanssani. Hän ei ollut kuulemma ikinä rakastanut ketään ja mitä enemmän kiinnyin häneen, sitä huonommin hän kohteli minua. 

Vierailija
36/76 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olette olleet tosimielellä yhdessä?

Kyllähän tuo miehen reaktio oli aika latistava. Jos itse kuulisin nuo sanat yllättäin ihastukseni kohteelta, voisin ehkä vain hymyillä vastaan. Mutta en sanoisi toista hassuksi enkä kuittaisi sillä toisen avautumisen.

Tämä. Jos mies ei ole aiemmin tunnustanut rakkauttaan, niin tämä osoittaa että hän pitää sinua vain vakipanona. Sori siitä.

Meillä ei rouvan kanssa ole yli 20 vuoden aikana ollut muuta vastausta tuohon kuin ”minäkin sinua”. Ja minä taisin ensin tunnustaa rakkautta.

M/45

Huoma, että kyse ei ole pitkästä avo/avioliitosta, vaan tuoreehkosta suhteesta, jolloin rehellinen mies voi tarvita hieman aikaa itsetutkiskeluun voiko hyvin omintunnoin ja vakaumuksella sanoa sen. Monelle se on iso kysymys.

Vierailija
37/76 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on todennäköisesti vielä tunnepohjalla kiinni exsässään. Tarvitsette aikaa, jotta teidän suhteenne vakiintuu. Nainen jota miesystäväsi rakasti varmaankin jätti hänet.

Vierailija
38/76 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi noin, mutta kas kummaa 11 vuotta ollaan nyt oltu yhdessä ja on lapset, koira, talo ja farmarit ja jopa parisuhde edelleen. Oikeastaan tuosta opittiin keskustelemaan ja siksi varmaan yhdessä ollaan vieläkin onnellisesti.

Ei toisen tunteisiin voi vaikuttaa tai pakottaa toista kertomaan niistä. Toinen rakastuu kuukaudessa ja toisella menee pitempään. Toinen voi rakastua nopeammin mutta ei rakasta enää kolmen kuukauden päästä tai sitten voi rakastaa, mutta ei osaa sanoa sitä.

Puhumatta ja kotiin lähtemällä ei asiat selviä.

Vierailija
39/76 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin minä lähtisin, molemmille tilaa ja aikaa pohtia asiaa. Myöhemmin voi sitten puhua, kun on vähän miettinyt ensin.

Vierailija
40/76 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanon aina tuollaisessa tilanteissa "rakastan myös sinua", koska tiedän, että muuten ei hyvä heilu. M45