Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanoin miesystävälle "rakastan sinua" ja mies...

Vierailija
09.04.2021 |

Tökkäsi minua nenänpäästä ja sanoi että "hassu".

Mitähän tästä nyt pitäisi ajatella? Jäin jotenkin sanattomaksi, hetken päästä lähdin vessaan ja nyt istun täällä miettimässä mitä tehdä. Taidan lähteä jonkun tekosyyn varjolla kotiin. Luulin että tässä ollaan ihan tosissaan suhteessa kuitenkin.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaisin miehelle kirjeen jossa kertoisin tunteistani häntä kohtaan ja siitä mitä ajattelen suhteestamme. Itse toimin noin ja kirjoittaessani tuota kirjettä tajusin, että omat tunteeni häntä kohtaan ovat riippumattomia siitä, mitä hän minua kohtaan tuntee. Minua helpotti todeta se ääneen ja pystyin samalla antamaan hänelle henkisen tilan ja aikaa tutkia tunteitansa minua kohtaan. Kirjoitin myös etten odota häneltä vastausta kirjeeseeni. Hän kiitti kirjeestä ja kertoi pohtivansa asioita. Seurustelumme jatkui, suhteemme syveni ja muuttui vapautuneemmaksi. Kyllä hän minua rakasti kuten vieläkin näin 10 vuoden jälkeen. Se, että hän luotti minuun, suhteeseemme ja tunteisiinsa otti aikansa ja vieläpä kaiken sen sanominen ääneen oli hänelle vaikeampaa kuin minulle.

Vierailija
42/76 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden tai ihastuksen tai kiintymyksen tunne voi olla vahvakin, vaikka sitä ei (vielä) puhuisi ääneen. Ettekö te muka ole koskaan riutuneet rakkaudesta jotain sellaista kohtaan, joka ei koskaan saanut tietää siitä?

Ei ne sanat ikävä kyllä takaa rakkautta. Niitä voi hokea joka päivä ilman mitään sisältöä. Mutta jos tunne on voimakas niin se välittyy ilman sanoja. Toki parisuhteeseen kuuluu rituaalinomainen rakkauden tunnustaminen ja sillä ikään kuin sinetöidään suhdetta, mutta mitään todellista tunnetta niiden sanojen taakse ei välttämättä liity. Joskus tietysti liittyy. Mutta en haluaisi kenenkään sanovan rakastavansa minua vain siksi, että niin kuuluu hokea, koska parisuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman mieheni vastaus: ei se haittaa. Ei olen sen jälkeen tehnyt mieli sanoa sitä enää toista kertaa uudestaan, mutta eipä tuo ole sitä kysynytkään.

Moni meistä niin toivoo löytävänsä vielä jonkun, joka ilahtuu siitä, kun sanoo rakastavansa häntä.

Vierailija
44/76 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on sana, joka sisältää paljon. Läheisyyttä, tilan antamista toiselle, toiselle hyvää -ajatus, joka voi olla uhrautumista ja toisen palvelemista. Jos ap tarkoittaa todella rakastavansa miestä, antaa miehelle anteeksi, joka on oleellinen osa rakastamista. Rakkaus on pitkämielinen, ei kerskaa, ei pöyhkeile, ei etsi omaansa j.n.e.

Vierailija
45/76 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen provoksi, mutta miksi pelästytit tuollaisella voimakkaalla lauseella?

Pelkkä “rakas" olisi riittänyt. Tai se "höpönassu".

Vierailija
46/76 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annapa peppureikää ja saat lämpimiä katseita ja rakkaudentunnustuksen.

Vierailija
47/76 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman usein ajatellaan että naiset on ensimmäisenä tunnustamassa rakkauttaan lyhyenkin yhdessäolon jälkeen. Kyllä mua ahdistaisi jos 3kk seurustelun jälkeen mies täräyttäisi r-sanan. Mutta mä olenkin ilmeisen sitoutumiskammoinen nainen ja piileskellyt kotona yksikseni jo yli kymmenen vuotta.. 

48/76 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aatteleppa Ap omalta kannaltasi! Jos tilanne ois päinvastainen niin mies vessaan p@skalle mennessään sanoisi: "Rakastan sinua", niin mitä ajattelisit? Että onkohan nyt kohtalokas pökäle tulossa? Miehen rakkaus ei katso aikaa eikä paikkaa vai yrittääkö mies vietittää että haluaisi sinut viereensä kädestä pitämään istunnon ajaksi?

Ettet vaan sanoisi miehelle: Hassu<3

:)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
49/76 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtenyt kotiin. Vietettiin yö yhdessä muttei puhuttu asiasta. Aamulla lähtiessäni ei sovittu jatkosta, mitä siis yleensä tehdään eli soitellaan illalla, nähdään ylihuomenna tms. Taidan laittaa miehelle tänään viestin ja kysyä missä mennään...

Vierailija
50/76 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtenyt kotiin. Vietettiin yö yhdessä muttei puhuttu asiasta. Aamulla lähtiessäni ei sovittu jatkosta, mitä siis yleensä tehdään eli soitellaan illalla, nähdään ylihuomenna tms. Taidan laittaa miehelle tänään viestin ja kysyä missä mennään...

Älä laita, vaan anna nyt sen miehen miettiä rauhassa.

Vierailija
51/76 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP puhuu miesYSTÄVÄSTÄ eli hänet on friendzonettu, eikä jän edes tajua sitä.

Muista pestä kädet ennen kuin tulet vessasta. Ehkä kännykkäkin kannattaisi desinfioida.

Vierailija
52/76 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ihan aidosti mietin eikö tällaisia aloituksia tekevällä ihmisellä on tosielämän ystäviä joiden kanssa puida noin irrelevanttia asiaa?

Vierailija
53/76 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei koe yhtä vahvasti sinua kohtaan kuin sinä häntä. Mieti tosissasi kuinka kauan haluat olla tuossa asetelmassa. Mies kuitenkin kunnioittaa sinua kun ei ryhdy valehtelemaan ja huomioi kuitenkin jotenkin lähestymisesi.

Vierailija
54/76 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä ihan aidosti mietin eikö tällaisia aloituksia tekevällä ihmisellä on tosielämän ystäviä joiden kanssa puida noin irrelevanttia asiaa?

En kehtaa "tunnustaa" tätä ystäville ainakaan vielä, koska ovat tuntuneet olevan jotenkin miestä vastaan.

Vierailija
55/76 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei koe yhtä vahvasti sinua kohtaan kuin sinä häntä. Mieti tosissasi kuinka kauan haluat olla tuossa asetelmassa. Mies kuitenkin kunnioittaa sinua kun ei ryhdy valehtelemaan ja huomioi kuitenkin jotenkin lähestymisesi.

Tämähän ei millään lailla tarkoita sitä, etteikö mies voisi myöhemmässä vaiheessa tuntea yhtä vahvasti Ap:ta kohtaan kuin mitä Ap tuntee jo nyt häntä kohtaan.

Vierailija
56/76 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee ap nyt mitään. Anna miehen ottaa yhteyttä sitten kun ottaa. Tämä tulee puheeksi kyllä vielä myöhemmin jos mies ei katoa.

Vierailija
57/76 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus paljastaa, että miehellä ei ole samanlaisia tunteita sinua kohtaan. Jos hän koki nuo sanat liian suuriksi, mutta hänellä olisi tunteita sinua kohtaan niin hän olisi todennäköisesti vastannut jotain tyyliin esim. rakas tai kultamuru. Mieskin saattaa haluta etäisyyttä tämän jälkeen, jos kokee, että olet liian vakavissasi hänen suhteen.

Vierailija
58/76 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä, ärsyttävä klikkiotsikko.

Klikkiotsikko ihan tarkoituksella, koska haluan nyt oikeasti näkökulmia tähän. Tuntuu kurjalta ja nolottaakin, tämä oli siis ensimmäinen tunnustus, tiedoksi toiselle kysyjälle. Ollaan tapailtu kolmisen kuukautta useamman kerran viikossa ja viihdytään hyvin yhdessä.

Päätin jo että lähden kotiin, kun ei yöksi jäämistä oltu varsinaisesti muutenkaan sovittu.

3kk jälkeen rakkaudentunnustuksia?! Miestä ymmärrän, sinua en.

Vierailija
59/76 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumman usein ajatellaan että naiset on ensimmäisenä tunnustamassa rakkauttaan lyhyenkin yhdessäolon jälkeen. Kyllä mua ahdistaisi jos 3kk seurustelun jälkeen mies täräyttäisi r-sanan. Mutta mä olenkin ilmeisen sitoutumiskammoinen nainen ja piileskellyt kotona yksikseni jo yli kymmenen vuotta.. 

Hei täällä samanlainen :D Toki erona se, että parisuhdetta takana 3 vuotta.

En tiedä rakastanko miestä. Olen kiintynyt, koen edelleen fyysistä vetoa ja ajattelen häntä erossa ollessamme. Mutta en ole koskaan ollut rakastunut, joten paha sanoa onko tämä sitä vai syvää välittämistä? Tiedän miehen tuntevan samoin minua kohtaan ja voi olla, että hänelle tunteista puhuminen on yhtä vaikeaa kuin minulle.

Vierailija
60/76 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies näyttää rakkauden enemmänkin teoilla kuin lässyttämällä. Itse teen samoin naisena.