Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset ovat niin mustasukkaisia koirapuistoissa jos joku juttelee heidän miehelleen?

Vierailija
09.04.2021 |

Onko muut huomanneet ilmiöön? Mistä johtuu, että nimenomaan koirapuistoissa naiset ovat hirveän mustasukkaisia ja heti pitää tulla pöyhentelemään viereen, jos vaihtaa pari sanaa heidän miehen kanssa? Yleensä nämä naiset itse ovat vieläpä juttelemassa jollekin toiselle ihmiselle tai leikkimässä koirien kanssa. Olen luonteeltani sosiaalinen ja iloinen ja on kuvailtu että mulla on pilkettä silmäkulmassa. Kuvittelevatko nämä naiset että flirttailen heidän miestensä kanssa sielä?😂

N25

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin alkaa käymään koirapuistoissa iltaisin. Siellä on näköjään säpinää.  Koiraton Sinkkumies. 

Vierailija
62/64 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkin alkaa käymään koirapuistoissa iltaisin. Siellä on näköjään säpinää.  Koiraton Sinkkumies. 

Todellakin. Jos kestää koira-hulluuden on piIIun saanti taattu.

M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hankkinut koiran vain koska tiesin, että koira vetoaa naisiin. Naisen löysinkin melko nopeasti, mutta vihaan tuota rakkia. Onneksi vetelee jo viimeisiään.

Vierailija
64/64 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hankkinut koiran vain koska tiesin, että koira vetoaa naisiin. Naisen löysinkin melko nopeasti, mutta vihaan tuota rakkia. Onneksi vetelee jo viimeisiään.

Piikille vain, ei siinä mitään.