Miksi naiset ovat niin mustasukkaisia koirapuistoissa jos joku juttelee heidän miehelleen?
Onko muut huomanneet ilmiöön? Mistä johtuu, että nimenomaan koirapuistoissa naiset ovat hirveän mustasukkaisia ja heti pitää tulla pöyhentelemään viereen, jos vaihtaa pari sanaa heidän miehen kanssa? Yleensä nämä naiset itse ovat vieläpä juttelemassa jollekin toiselle ihmiselle tai leikkimässä koirien kanssa. Olen luonteeltani sosiaalinen ja iloinen ja on kuvailtu että mulla on pilkettä silmäkulmassa. Kuvittelevatko nämä naiset että flirttailen heidän miestensä kanssa sielä?😂
N25
Kommentit (64)
Onhan se kumma, koska että ole koskaan minulle jutellut. Heti kun mies tuli mukaan, niin vinnostuot sosiaaliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Emme ole.
Sovitaanko että yrittäisit sopia mieheni kanssa tapaamisesta koirapuistossa aina, kun sataa ja tulee? En millään viitsisi lähteä ulkoiluttamaan huonolla säällä.
👍
😆🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole koiraa eikä siis kokemusta leikkipuistoista.
Mutta on kokemusta lasten leikkipuistoista oman tyttäreni kanssa. Kun juttelen miehille niitä näitä, lasten äidit pelmahtavat nopeasti paikalle juttelemaan / kuuntelemaan. Näin käy oikeasti usein. Onpas epävarmoja vaimoja/puolisoita. :D
Äh, ehkä he vain kaipaavat aikuista seuraa?
Oletko jutellut myös naisille puistossa? Oikeastaan olen kiinnostunut siitä, että ihmetyttääkö sinua lainkaan jos näuden naisten miehet pelmahtavat paikalle, vaikka ovat leikittämässä koiraa kauempana? Kuinka kauan olisi mielestäsi sitten suotavaa pysytellä kauempana, mikäli tuntematon juttelee omalle puolisolle?
Juuri noin kuin edellinen sanoo. Miksi puhut niille miehille ja seuraat reaktioita. Mikset puhu naisille ensin?
Juu-u huomattu,vieras nainen kun tulee jutteleen niin oma tulee heti kotkottaan ja kaakattaan paikalle :D
Laita ensi kerralla tekoparta ym. miesvermeet päälle ja ala jutella pariskuntien naisille. Katso, tulevatko miehet paikalle samalla tavalla.
Kiinnostaisi tietää miten tämä mustasukkaisuus ilmenee? Pelkkä paikalle tulo ei ole mustasukkaisuutta.. Miksi näistä ketjuista aina häviää ap, kun vastauksia kaivataan. Kiinnostaisi myös tietää miksi olet pilke silmäkulmassa juttelemassa miehille puistossa, muttet naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Ymmärrän sinua.Kun minulla oli kauppa ja pariskunnat tulivat ostoksille sain joskus mustasukkaisilta naisilta pitkiä katseita aivan syyttä. Minkä takia ovat niin epävarmoja ?
Ei minua toisten ukot kiinnosta. Hyvä kun voi pitää loitolla ne jotka ovat vapaita ja kiinnostuneita.
Minkäs alan kauppa? Vaatekauppa vai, sellainen, missä naismyyjä kyykistelee miehen edessä housujen sovittelun yhteydessä. Näin tällaisen ja voi jestas sitä myötähäpeän määrää. Raskaana oleva vaimo vieressä ja myyjä naama melkein kiinni miehen munissa.
Hah, niinpä! Oli kyse asiakaspalvelusta tai ei, niin ei ole todellakaan korrektia flirttailla sillä tavalla. Sulla on niin leveät hartiat, oot varmaan treenannut jne.
Asiakkaan imartelu kuuluu vaatemyyjän hommiin. Sillähän se asiakas saadaan se rätti ostamaan, sukupuolesta riippumatta.
Mies koirapuistossa, kuulostaa ämmämäiseltä mieheltä.
Se on ihan oikein, juttelemaan vaan miehille ja pilke silmässä!
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole koiraa eikä siis kokemusta leikkipuistoista.
Mutta on kokemusta lasten leikkipuistoista oman tyttäreni kanssa. Kun juttelen miehille niitä näitä, lasten äidit pelmahtavat nopeasti paikalle juttelemaan / kuuntelemaan. Näin käy oikeasti usein. Onpas epävarmoja vaimoja/puolisoita. :D
Varmasti jos oot sielläkin yhtä humalassa kun täällä.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin seksikästä, kuin iso mies pikkukoiran kanssa iloisena koirapuistossa 😍
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Ymmärrän sinua.Kun minulla oli kauppa ja pariskunnat tulivat ostoksille sain joskus mustasukkaisilta naisilta pitkiä katseita aivan syyttä. Minkä takia ovat niin epävarmoja ?
Ei minua toisten ukot kiinnosta. Hyvä kun voi pitää loitolla ne jotka ovat vapaita ja kiinnostuneita.
Joidenkin maailma pyörii miehen ympärillä. Käyhän aihe vapaallakin naisia mille Tinderistä tulisi irrota mies.
Mitä minulla on asian kanssa tekemistä.Taisit ottaa väärän siteerauksen tähän. Vai puhutko itsestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Miehen tekemä naisviha-aloitus.
Järki hoi.Älä jätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Minkäs alan kauppa? Vaatekauppa vai, sellainen, missä naismyyjä kyykistelee miehen edessä housujen sovittelun yhteydessä. Näin tällaisen ja voi jestas sitä myötähäpeän määrää. Raskaana oleva vaimo vieressä ja myyjä naama melkein kiinni miehen munissa.
Hah, niinpä! Oli kyse asiakaspalvelusta tai ei, niin ei ole todellakaan korrektia flirttailla sillä tavalla. Sulla on niin leveät hartiat, oot varmaan treenannut jne.
Asiakkaan imartelu kuuluu vaatemyyjän hommiin. Sillähän se asiakas saadaan se rätti ostamaan, sukupuolesta riippumatta.
Ei imartelulla pitkälle pötkitä.Se on rehellisyys joka luo vakituisen asiakaskunnan.
Koirapuistoista löytää mukavia, jalat maassa olevia, eläinrakkaita, ulkoilusta pitäviä miehiä. Sinkkumiehiä näillä ominaisuuksilla saattaa olla vaikea löytää riippuen missä asuu, harrastuksista jne, joten joskus joutuu viemään toiselta naiselta miehen.
En ole miehestäni mustasukkainen ja suhteemme perustuu luottamukselle. Hän saa jutella kenen kanssa tahtoo niin paljon kuin tahtoo.
Olen kuitenkin itsekin sosiaalinen ja normaaleilla käytöstavoilla varustettu henkilö, joten jos olen puolisoni kanssa ihmisten ilmoilla ja hän juttelee jollekulle, tulen yleensä itsekin paikalle. Oletan, että jos kyseessä on mieheni vanha tuttu, hän luultavasti haluaa esitellä minutkin. Ja jos kyse on vain juttelusta tuntemattoman kanssa, voin itsekin morjestaa.
Paikalle tulo ei siis johdu mustasukkaisuudesta, vaan puolisokin tahtoo tai kokee kohteliaaksi tulla mukaan juttusille. Mutta kaipa niitä mustasukkaisiakin voi joukossa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin seksikästä, kuin iso mies pikkukoiran kanssa iloisena koirapuistossa 😍
Niillä on päässä vikaa.
Koska pakotin mieheni sinne omaksi seurakseni. En aina jaksa seistä siellä ilman hyvää seuraa.