Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset ovat niin mustasukkaisia koirapuistoissa jos joku juttelee heidän miehelleen?

Vierailija
09.04.2021 |

Onko muut huomanneet ilmiöön? Mistä johtuu, että nimenomaan koirapuistoissa naiset ovat hirveän mustasukkaisia ja heti pitää tulla pöyhentelemään viereen, jos vaihtaa pari sanaa heidän miehen kanssa? Yleensä nämä naiset itse ovat vieläpä juttelemassa jollekin toiselle ihmiselle tai leikkimässä koirien kanssa. Olen luonteeltani sosiaalinen ja iloinen ja on kuvailtu että mulla on pilkettä silmäkulmassa. Kuvittelevatko nämä naiset että flirttailen heidän miestensä kanssa sielä?😂

N25

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat aina mustasukkaisia jos joku juttelee heidän miehelleen.

Vierailija
22/64 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole koiraa eikä siis⁸ kokemusta leikkipuistoista.

Mutta on kokemusta lasten leikkipuistoista oman tyttäreni kanssa. Kun juttelen miehille niitä näitä, lasten äidit pelmahtavat nopeasti paikalle juttelemaan / kuuntelemaan. Näin käy oikeasti usein. Onpas epävarmoja vaimoja/puolisoita. :D

No jos olisivat joka tapauksessa tulossa miehensä luo?

Yhdessä menty niin ei kai sitä koko puistoilua halua erillään olla vaikka välillä käykin lapsen leikkejä katsomassa.

En tiedä, harvemmin ollaan miehen kanssa yhdessä leikkipuistossa mutta jos ollaan niin yhdessä ollaan vaikka välillä toinen muualla käykin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Ymmärrän sinua.Kun minulla oli kauppa ja pariskunnat tulivat ostoksille sain joskus mustasukkaisilta naisilta pitkiä katseita aivan syyttä. Minkä takia ovat niin epävarmoja ?

Ei minua toisten ukot kiinnosta. Hyvä kun voi pitää loitolla ne jotka ovat vapaita ja kiinnostuneita. 

Joidenkin maailma pyörii miehen ympärillä. Käyhän aihe vapaallakin naisia mille Tinderistä tulisi irrota mies.

Vierailija
24/64 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Ymmärrän sinua.Kun minulla oli kauppa ja pariskunnat tulivat ostoksille sain joskus mustasukkaisilta naisilta pitkiä katseita aivan syyttä. Minkä takia ovat niin epävarmoja ?

Ei minua toisten ukot kiinnosta. Hyvä kun voi pitää loitolla ne jotka ovat vapaita ja kiinnostuneita. 

Minkäs alan kauppa? Vaatekauppa vai, sellainen, missä naismyyjä kyykistelee miehen edessä housujen sovittelun yhteydessä. Näin tällaisen ja voi jestas sitä myötähäpeän määrää. Raskaana oleva vaimo vieressä ja myyjä naama melkein kiinni miehen munissa.

Vierailija
25/64 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole koiraa eikä siis⁸ kokemusta leikkipuistoista.

Mutta on kokemusta lasten leikkipuistoista oman tyttäreni kanssa. Kun juttelen miehille niitä näitä, lasten äidit pelmahtavat nopeasti paikalle juttelemaan / kuuntelemaan. Näin käy oikeasti usein. Onpas epävarmoja vaimoja/puolisoita. :D

No jos olisivat joka tapauksessa tulossa miehensä luo?

Yhdessä menty niin ei kai sitä koko puistoilua halua erillään olla vaikka välillä käykin lapsen leikkejä katsomassa.

En tiedä, harvemmin ollaan miehen kanssa yhdessä leikkipuistossa mutta jos ollaan niin yhdessä ollaan vaikka välillä toinen muualla käykin.

Ja en ole mustasukkaista tyyppiä.

Juttelen itsekin ihmisten kanssa ja minulle tullaankin usein juttelemaan.

Vierailija
26/64 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut aviomiehet käy iltamyöhään koirapuistossa? Olen nähnyt pari kertaa kun olin iltalenkillä. Se on muutenkin niin huonosti valaistu ettei nää edes kunnolla...

Vierailija
27/64 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt koirapuistossa, mutta voisin kuvitella, että saattaisin tehdä noin. En todellakaan siksi, että olisin miehestä mustasukkainen, vaan siksi, että olen ollut vähän yksinäinen ja kaipaan juttuseuraa. Olen mm. hiljattain menettänyt parhaan ystäväni ja muutenkin kaipaan tyttökavereita, kun teen töitä pelkkien miesten kanssa. Mieheni sen sijaan ei ole kovinkaan sosiaalinen eikä niin kiinnostunut tutustumaan uusiin ihmisiin, joten hän yleensä jättää sinunlaisesi koirakaverit ihan mielellään minun seuraani ja pääsee näin itse helpommalla.

Vierailija
28/64 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla ei ole koiraa. Ap ei ole nainen. Ap:n ainoa harrastus on provoilu vauvapalstalla. Säälittävää.

Eihän Ap väittänytkään, että hänellä olisi koira.  Hän sanoi vain "jos vaihtaa pari sanaa heidän miehen kanssa".  Ei siihen koiraa tarvita.  Vai onko Ap epäilyttävä, jos hän on koirapuistossa ilman koiraa?

Vierailija
29/64 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja just ton takii en käy koirani kaa koirapuistois. Mikä ihme siinä on, et just koirapuistos on toi kirjoittamaton sääntö, et tullaa juttelee täysin tuntemattomalle ihmiselle? AP:n kaltaset ihmiset, eli ekstrovertit, vois opetella jättää muut rauhaan.

Vierailija
30/64 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niiden armaidensa perään hyvä katsella. Varsinkin viattoman kuuloisissa paikoissa, joissa kulkee noita vamppeja ”pilke silmäkulmassa”.

Vierailija
31/64 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat aina mustasukkaisia jos joku juttelee heidän miehelleen.

No jos se kerta haittaa, niin minkä ihmeen takia menet juttelemaan tai yrität tehdä vaikutusta niihin miehiin?

Vierailija
32/64 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä koirapuistoista, mutta mun mielestä on mukavaa jutella ihmisten kanssa. Joten ihan siksi lyöttäytyisin seuraanne. Oletan, että jos et miestäni tunne, juttelisitte ihan jokapäiväisistä jutuista, joihin on helppo muidenkin osallistua. Sukupuolellasi ei ole tässä merkitystä.

Vierailija
33/64 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa että parhaiten tutustuu toiseen ihmiseen nimenomaan koiran avulla/kautta. Ja koiranomistaja tutuista tuli hyviä kavereita ja joistakin jopa enemmän...tiedäthän.

Vierailija
34/64 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän asiaan liittyen. soitin eräälle remonttimiehelle ja kysyin koska olisi aikaa tulla remonttihommia tekemään. siis ihan yrittäjä eikä mikään puolituttu mies.

esittelin itseni ja kerroin asiani. keskustelu sujui hyvin ja olin jo aikeissa kysyä. paljonko remppa tulee maksamaan.

niin taustalta alkoi kuulu kolinaa ja yskintää.  ihmettelin asiaa. mutta en sanonut mitään. 

kun olimme sopimassa päivää jolloin remppa alkaisi. niin taustalta kuuluu jonkun naisen ääni ja kysyy...... kenen h.....n kanssa siellä taas olet sopimassa asioita.

lopetin heti puhelun. kaksi päivää myöhemmin remonttimies soitti ja pyysi anteeksi. oli hänen vaimonsa huutanut siellä taustalla.

remonttimies lupasi tulla tekemään remppaa. mutta sanoin. että en ole enää kiinnostunut asiasta.

mies huolissaan. etten vaan ala puhumaan pahaa hänen yrityksestään. sanoin. etten ala.

mies sanoi. olisi tarvinnut ne rahat tarpeeseen. kun nyt ei ole oikein remonttihommia ollut.

näin ne naiset käyttäytyvät kun alkaa puhumaan heidän miehilleen. missä vain. on kokemusta.

naiset lopettakaa se miestenne kyttääminen. ja antakaa hänen puhua rauhassa työasiansa puhelimessa.

Vierailija
35/64 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Ja just ton takii en käy koirani kaa koirapuistois. Mikä ihme siinä on, et just koirapuistos on toi kirjoittamaton sääntö, et tullaa juttelee täysin tuntemattomalle ihmiselle? AP:n kaltaset ihmiset, eli ekstrovertit, vois opetella jättää muut rauhaan.

No voi kyynel. Onneksi tässä maassa riittää metsää joka suunnasta mihin voit mennä yksinäisessä ylhäisyydessäsi pitämään mykkäkoulua.

Vierailija
36/64 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mä oon tehnyt tutkimuksen ja kiertänyt kaikki Suomen koirapuistot ja todennut tämän ilmiön. Heti kun joku nainen siellä koirapuistossa juttelee silmäkulmiensa pilkkeitten kanssa toisten naisten miehille niin ne miesten omat vaimot/tyttöystävät ryntää mustasukkaisuuden puuskassa paikalle. Kun näitä pariskuntia on useampi niin meno on aikamoista kun kaikki naiset ryntäilee sikinsokin toimittelemassa muiden miehille ja samalla pitävät silmällä omaa miestään. Joskus on ihan kuralla koko kenttä moisesta toiminnasta, varsinkin sateella.

Vierailija
37/64 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olet täysin oikeassa, muut naiset pelkäävät suhteidensa puolesta.

Iloinen ja sosiaalinen luonteesi houkuttelee varattuja miehiä, ja heillä on vaikeuksia peitellä erektioitansa.

Miesten päässä liikkuu kysymys, tuliko tuo nainen juttelemaan, ja vielä minulle? Koska koirapuiston mammat tuntevat miehensä luonteet jotain on tehtävä, ettei ukko päädy vokottelemaan ylemmän tason naista, eli sinua

38/64 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiinnostuksesta kysyn - miksi et avaa keskustelua ensin sen naisen kanssa? On epäkohteliasta ottaa huomioon vain toinen puolisoista. Olit sitten mies, tai nainen. Eli kyllä mua ainakin ärsyttää, jos joku puhuu vain minulle tai miehelleni jos olemme kuitenkin yhdessä liikkeellä.

Vierailija
39/64 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mä oon tehnyt tutkimuksen ja kiertänyt kaikki Suomen koirapuistot ja todennut tämän ilmiön. Heti kun joku nainen siellä koirapuistossa juttelee silmäkulmiensa pilkkeitten kanssa toisten naisten miehille niin ne miesten omat vaimot/tyttöystävät ryntää mustasukkaisuuden puuskassa paikalle. Kun näitä pariskuntia on useampi niin meno on aikamoista kun kaikki naiset ryntäilee sikinsokin toimittelemassa muiden miehille ja samalla pitävät silmällä omaa miestään. Joskus on ihan kuralla koko kenttä moisesta toiminnasta, varsinkin sateella.

Repesin tälle. :'D

Vierailija
40/64 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Minkäs alan kauppa? Vaatekauppa vai, sellainen, missä naismyyjä kyykistelee miehen edessä housujen sovittelun yhteydessä. Näin tällaisen ja voi jestas sitä myötähäpeän määrää. Raskaana oleva vaimo vieressä ja myyjä naama melkein kiinni miehen munissa.

Hah, niinpä! Oli kyse asiakaspalvelusta tai ei, niin ei ole todellakaan korrektia flirttailla sillä tavalla. Sulla on niin leveät hartiat, oot varmaan treenannut jne.