Työkaverilla huomaamattaan kamera päällä etäpalaverissa, kaikki näkivät miten hän makoili sohvalla kuulokkeet päässä
Sohva näkyi kuvan alalaidassa, ja sieltä pilkottivat hänen jalat. Kamalan epäammattimaista. Itse koittaa olla skarppina etätöissäkin, toiset ilmeisesti makoilevat sohvalla ja ottavat päikkäreitä. Joku onneksi sanoi siitä heti alkuunsa ja kaikki muut vain nauroivat, tämä henkilö sitten kävi laittamassa kameran kiinni; en yllättyisi jos olisi mennyt takaisin makoilemaan.
Kommentit (28)
Esim. Opettajat yksityiskouluissa joutuvat näyttämään esimerkkiä lapsille verkko-opetuksessakin. Palaverit vanhempien kanssa vaativat myös huoliteltua ulkoasua, samoin opettajankokoukset. Kaikki tapahtuvat verkossa. Insinöörien pukeutuminen on monessa maassa vapaampaa, muttei kaikkialla. Italia ja Ranska ovat erittäin konservatiivisia pukeutumisen suhteen.
Ottaisin puheeksi esimiehen kanssa. Asiatonta käytöstä.
Minäkin olin pipo päässä kokouksessa. Vallan kauheaa!
Vierailija kirjoitti:
Ai sen joka istuu palaverissa sängyllä läppäri sylissä yökkärit päällä? Sillekö valittaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sen joka istuu palaverissa sängyllä läppäri sylissä yökkärit päällä? Sillekö valittaisin?
Kyllä minä vielä lisäisin tuohon että saattoi jopa kuvan ulkopuolella kosketella itseään. Ihan tehosteeksi.
Kävin lenkillä teams-palaverin aikana, luurit päässä sujui hyvin. Kerroin kokouksen alussa työkavereille että älkää ihmetelkö jos läähätän, olen lenkillä.
Kyllähän tuo tosiaan riippuu ihan täysin siitä, minkä luonteinen tilaisuus on kyseessä. Ulkopuolisten firmojen tai johtoryhmän kanssa keskustellessa minä ainakin visusti huolehdin siitä että näytän samalta kuin näyttäisin kasvokkain tavatessa. Oman tiimin kesken ei ole niin väliä vaikka makoilisin sängyllä verkkarit jalassa.
Ei meillä vaadita kameran käyttöä, mutta on mukava nähdä työkavereita välillä ja sen takia melkein kaikilla on kamera päällä. Jos jollain ei ole, niin se ei ole mikään ongelma.