Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehenne on jossain poissa, soittaako hän aina jossain vaiheessa ja ilmoittaa itsestään välitietoja?

Vierailija
09.04.2021 |

Vai ilmestyykö vain pitkän ajan kuluttua kotiin soittelematta siinä välissä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on todella harvoin missään yön yli tai useampia päiviä, mutta silloin soittaa yleensä kerran päivässä, jokunen viesti saatetaan laittaa lisäksi. Joskus työpäivät venyy johonkin 10 tuntiin, silloin soittaa yleensä viimeistään kun ajelee kotiin. Joskus hän saattaa kyllä soittaa mulle ilman kummempaa syytä, vaikka olisi vaan puoli tuntiakin poissa :D

Vierailija
22/23 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis millä tavalla poissa? Jos hän lähtee asioille niin ei hän mitään väliaikatietoja soittele. Jos ollaan kotimaassa erillään, minä työmatkalla tai hän omalla matkalla, soittelemme yleensä iltaisin kuulumiset. Jos jompi kumpi on ulkomailla niin ei soitella päivittäin mutta yhteyksistä riippuen muutaman kerran.

Näin meilläkin, puolin jos toisinkin. Meillä minä olen se, joka reissaa enemmän, työmatkoja ja myös ystävien kesken.

Riippuu. Joskus työmatkoilla hankala soitella/viestitellä aikaeron takia tai jos on paljon illallisia tai muuta iltaohjelmaa, joissa on kiinni ja menee myöhään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen, jos hän ei hetkeen vaivaa minua. Reissuista tullessa laittaa sitten tekstiviestin: Tarviiko kaupasta jotain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi