Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~~~Plussanneet Clomistit vk33~~~~

14.08.2006 |

[size=4][color=EE1289]Plussanneet clomistit

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Yöö [size=2][color=#000000]Ikä 31 ja mies 37v. 2 lasta (poikaa), tulleet luomusti, nyt kolmas tärppäsi kolmannesta clomikierrosta

[size=2][color=CD1076]LA 14.01.07

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Kanelisokeri [size=2][color=#000000]Minä sekä mieheni 33v. Kaksi lasta on jo, esikoinen tyttö s.-98, tärppi saatu kahdella Terokuurilla + yhdellä Clomikuurilla. Toinen lapsi täysin luomusti heti perään, poika s.-99 ja nyt tämä 3. lapsi kolmen Terokuurin + kahden Clomikuurin tuloksena. Tämän 3. lapsen alkuunsaamisen esteenä oli lieväasteinen PCO.

[size=2][color=CD1076]LA 18.11.06

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Uuniomena [size=2][color=#000000]Ikä 29. Toinen tulollaan. Taustalla pco, molemmat lapset siis saaneet alkunsa clomit+terot yhdistelmällä. [size=2][color=CD1076]LA ehkä 29.3.07

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]pipu-77 [size=2][color=#000000]Olen 28 vee ja esikoista odotan, taustalla pco ja clomi+terot yhdistelmällä tulin raskaaksi ensimmäisestä kierrosta.

[size=2][color=CD1076]LA 13.11.06

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Olvi [size=2][color=#000000]Olemme mieheni kanssa yli kolmekymppisiä ja esikoinen on tulossa. Aika pitkään ehdimme yrittää, mutta onneksi sitten clomien avulla onnistui. Plussasin ekasta clomikierrosta.

[size=2][color=CD1076]LA 23.12.06

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]art [size=2][color=#000000]Itse 32, mies 31. Yksi clomilapsi s.11/04. Pikkukakkonen tulossa.

[size=2][color=CD1076]LA 8.10.2006

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Severon [size=2][color=#000000]Ikää minulla on kohta 35 v, puoliso on 39 v. Perheessä on kolme poikaa, syntyneet 3/1994(puolisoni poika), 11/2002 ja 7/2004. Kolmas raskaus alkoi ensimmäisestä clomikierrosta. Esikoiseni on myöskin clomeilla+terolutilla plussattu, toisen poitsun kohdalla riitti lugesteron. Taustalla minulla on lievä pco, keltarauhashormonin puutetta.

[size=2][color=CD1076] LA 10.10.06

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Kipzu [size=2][color=#000000]Ikää kummallakin 26 ja mulla taustalla PCO:ta. Vauvaa toivottiin ja yritettiin 1,7v ja sit kun luovutettiin ja satsattiin ajatukset ja rahat tuleviin häihin niin otti ja plussahti!

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Viliweera [size=2][color=#000000]Itse olen 28v. ja mies 38v.

Ennestään luomutytöt -00 ja-01 syntyneet. PCO:n takia clomit+lugesteron käyttöön ja kolmannesta clomikierrosta vihdoin plussa.

[size=2][color=CD1076]LA 30.11.06

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Nyyti79 [size=2][color=#000000]Ikää 27 v. Esikoista toivotaan ja odotetaan. Yritystä takana 1 v 10 kk. Taustalla lievä PCO. Tähän clomit, ja kolmannesta kierrosta tärppäsi!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteli laittaa teille aloituksen kun en sellaista löytänyt niin sain tämän listan heti tähän alkuun.

Jatkakaa te sitten tästä ja hyvää odotusta kaikille :)

Vierailija
2/9 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu hyvää viikon alkua kaikille!!!

itsellä viikko alkoi esikoisen kouluun viennillä...olipa hieno tunne kun kaveri kouluun lähti ja oli itsekin innoissaan.ensimmäinen luokka siis alkoi :)

ja tays:sta oli tullut tänään jo kirje sitten juttelemaan peloista ja suunnittelemaan synnytystä :) :) se on ensi kuun loppupuolella jo...

eli noin 24 viikolla ,mutta mukava juttu ja sielläkin saa sitten ylimääräisen ultran aina kun käy :)

mahassa on ollut taas hiljaista pari päivää,mutta kaipa hän itsestään taas ilmoittelee...

siinä vaan omia kuulumisia,mutta laittakaahan muutkin..!!!

kuulemisiin,yöö ja asukki 18+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Hannalle kun jaksat laittaa pinoa pystyyn!

Meilläkin alkoi tänään koulutie. Esikoinen aloitti tokaluokan ja kuopus ekaluokan. Jännä päivä oli molemmilla ollut ja ihan kiva ilmeisesti myös, ainakin sanoivat niin kun kovasti kyselin.

Selkä on yhä kipeä yötä päivää, iskiashermo säväyttelee pohkeisiin saakka joka askeleella ja alaselkä on ihan tulessa asennossa kuin asennossa. Eipä sille nyt taida oikein mahtaa mitään. Olo on kaikin puolin raskas ja tuntuu, että jalat painavat tonnin. Hengästyn ihan pienestä.

Äitipolille taitaa minunkin matkani viedä. Sokereita olen mitannut ja totesin niiden olevan päin honkia. Ongelmia ei tuota paastoarvot, vaan lähinnä aterian jälkeiset arvot. En näemmä osaa syödä niin terveellisesti, että arvot pysyisivät aisoissa. En voi kuin katsoa vaaleata leipää kohti ja arvot pomppaavat yli sallitun. Hirveän pienellä ruokamäärällä pitäisi selvitä ateriasta toiseen...no, kuten yöö totesi: nuo Taysin keikat tietävät sitä, että pääsee ylimääräisiin ultriin, joten en pane pahakseni.

Vauveli mekastaa masussa yötä päivää ja nyt olen alkanut kärsiä unettomuudesta. Nukun tunnin pätkissä. Jossakin vaiheessa yötä käyn pissalla ja sen jälkeen menee ihan loikoiluksi kun uni ei enää osu kohdalle.

Inhottavissa asennoissa tuo kolmonen tykkää majailla. Toissapäivänä hän oli herätessäni poikittain kohdussa, enkä kyennyt kivun vuoksi juurikaan kylkeä kääntämään. Selällään nukkuminenkaan ei tunnu hyvältä kun kohtu painaa keuhkoja.

Mutta, en valita. Pääasia on, että tämä olotila loppuu viimeistään kolmen kuukauden kuluttua...ja tietenkin se, että vauvalla on kaikki hyvin, mitäpä sitä on äidin olotilalla väliä :-)

Kanelisokeri 26+2

Vierailija
4/9 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen viikko näyttää teillä olevan :)

Minä tässä taas aloittelin piinailut, jospa loppuviikosta saisin sitten tulla tänne teidän seuraan :)

Vierailija
5/9 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu hiljaista näytää olevan... :)

peukut ja varpaat täällä pystyssä että pääsisit kokonaan tänne siirtymään :)

Vierailija
6/9 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on, missäs kaikki alkuodottajat ovat?

Täällä päivät menee kotona, saikulla siis loppuun asti.

Onneksi tuo eskarilainen tuo sitä rytmiä arkipäiviin, aamulla taksiin saattaminen ja iltapäivällä sama juttu.

Nuoremman kanssa sitten jotain yritetään tässä kotosalla puuhailla, hieman rauhallisempaakin kun eivät ole koko ajan yhdessä..

Torstaina olisi neuvolalääkäri edessä. Saa nähdä joko nyt joku mittaisi sf-mitan kun multa on jo kysytty että olenko varma ettei ole kaksoset tulossa :)

Aika iso siis on tämä etumus..

Muuten ihan ok. Kävely on hidasta ja hengästyy todella pienestä ja kyllä päikkärit maistuu melkein jo päivittäin.

Jotain inventaariota nyt jo olen tehnyt vauvan vaatteista että tietää mitä vielä pitää ostaa lisää.

Mutta nyt pitää kiiruhtaa, tulen sitten kertomaan oliko neuvolareissulla ihmeitä.

Hannalle plussaonnea!!!

viliweera 25+3 vissiin...

Vierailija
7/9 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona yksikseni olen (lapset koulussa), enkä mitään saa tehtyä kun selkä renkkaa taas oikein olan takaa. Sen verran olen saanut tehtyä, että ilmoitin tyttäreni piirustuskurssille ja tiedustelin hänelle pianotunteja. Nuo pianotunnit tuntuvat olevan melkoisen kalliita...

Kuumeilupuolella kävin " vakoilemassa" ja Hannalla näyttikin olevan mielenkiintoinen tilanne ;-) Toivottavasti sieltä saadaan pian taas edes yksi plussannut tähän meidän joukkoomme.

Sokereita olen mittaillut viimeiset kaksi viikkoa ja vasta nyt toisen viikon aikana pääsin kuiville, eli yhtään arvot ylittänyttä tulosta ei tullut. Loppuraskauden saankin sitten todella tarkkaan miettiä, että mitä suuhuni laitan kun on noin häilyvää noiden arvojen kanssa.

Onnistuimme saamaan vauvalle vakuutuksen Tapiolasta nyt jo ennen syntymää. Hieno juttu kerrassaan. Mitään muita isompia hankintoja emme ole vielä tehneet, mutta ehtiihän sitä vielä.

Nyt pitää syödä jotakin. Hyvää alkavaa viikkoa kaikille. Allekirjoitan täysin nuo Viliweeran vaivat myös, samoja vaivoja minullakin...lisäksi vielä liitoskivut.

Kanelisokeri 27+2

Vierailija
8/9 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsis veipsis!

Olo on onnellinen. Teroja söin puoli vuotta ja sen jälkeen sain clomit ja terot yhdessä.

Söin 100mg päivässä eli kaksi tablettia. Yhden kierron kerkesin menemään ennenkuin tärppäsi.<3 Lapsi on meille toinen ja minulla on PCO, vaikka sokerien kanssa ei ole ongelmaa ja en ole ylipainoinen.

Vierailija
9/9 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JulianÄippä lisään sinut listaan, mikäli haluat odottaa yhdessä plussanneiden clomistien kanssa?

Jospa viliweeralle sitten tulisikin kaksoset, sehän olisi ihan kivaa. Itse olisin varmaan ihan hukassa kaksosten kanssa kun ei ole kokemusta lapsista, mutta sinulla kun lapsia jo on niin ei varmaan tuottaisi mitään ongelmaa :)

Menkkaoireita on mut ei sitten mitään muuta, pakko varmaan hakea tänään testi niin sillähän siitä sitten pääsisi. Mulla ei kärsivällisyys riitä näissä testiasioissa, viime kierrossa olin kyllä testaamatta mut nyt on odotukset niin korkealla että pakko selvittää homma.

Tilaisn kyllä mammaksilta,mutta tulevat vatsa huomenna ei jaksa odottaa sinne asti.

Jospa viliweera ja kanelisokeri pystyisi nauttia uringosta jos muuten tuntuu tukalalta muut hommat, sitä kun vielä näyttää riittävän.

Hyvää viikon jatkoa kaikille. Vois aloittaa teille uuden pinon tälle viikolle kun saan JulianÄipän vastauksen niin ei tarvitse kahta kertaa laittaa listaa uuteen pinoon.