Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisko flirttailee MINUN miehen kanssa.

Vierailija
09.04.2021 |

Mitä teen? Mitä te tekisitte? Sisko on kuin eri ihminen silloin kun mieheni on samassa huoneessa. Heittää kaksimielisiä vitsejä, silmäilee, flirttailee, loikoilee sohvalla ja venyttelee/raottelee jalkoväliä jne jne. Sen verran, että ei jää epäselväksi mitä on mielessä. Mä en tiedä mitä tehdä. Oon koittanut järjestää niin, että tapaan siskoa muualla kuin meillä tai niin ettei mies oo kotona. Joskus on kuitenkin pakko olla samassa tilassa ja silloin on aina show päällä. En halua pilata välejä mieheen enkä siskoon, en halua riitaa. Mutta riita on edessä, varsinkin siskon kanssa, jos otan puheeksi. Mies ei ainakaan minun nähden koskaan vastaa flirttiin. Auttakaa, ärsyttävä tilanne!

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä humalassa. Käyttäydyn juuri noin ja olen myös maannut esimerkiksi sisareni miehen kanssa. Humalassa menen sänkyyn suunnilleen kenen tahansa halukkaan kanssa oli kyseessä mies tai nainen. 

22/114 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Minun siskolla on ihanin ja komein mies mitä voi toivoa.

Ei tulisi kuuloonkaan milloinkaan edes ajatella että pettäisin siskoni ja laittaisin miehen vaikeaan tilanteeseen. 

Millä tavalla tuo sille miehelle on vaikea tilanne? Jos tuollaiseen suostuu niin mieshän on täysi tollo. Yhtä tollo kuin sisko, joten eihän siinä voi kuin voittaa, että pääsee molemmista eroon kertaheitolla, jos jotain tapahtuu.

Käännä nyt tämä ja ala minua syyttelemään. Häpeä. 

Siskon mies on  korkesati koulutetusta aristokraattisesta perheestä eikä hänen suku vaan voisi edes kuvitella jotain tuollaista käytöstä.  

Siinä perheessä pukeudutaan, hyvät koulutukset ja hyvä käytös . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä humalassa. Käyttäydyn juuri noin ja olen myös maannut esimerkiksi sisareni miehen kanssa. Humalassa menen sänkyyn suunnilleen kenen tahansa halukkaan kanssa oli kyseessä mies tai nainen. 

Tuossa on asennetta! Elämä on liian lyhyt nyhjätäkseen yhden ihmisen kanssa. Hakekaa uusia kokemuksia, matkustelkaa ja nauttikaa uusista ruuista sekä ihmisistä.

Vierailija
24/114 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo on todella naurettavaa. Mulla oli vähän kaukaisempi sukulainen, joka käyttäytyi samoin, äänikin muuttui jotenkin naukuvaksi :)  Kamalaa katsottavaa ja nauroimme sille poikaystäväni kanssa yhdessä, vaikka se oli itselleni tosi noloa. 

Sitten kun meille tuli bänät, niin tämä nainen tuli tarjoutumaan poikaystävälleni ja poikaystäväni käytti tilaisuutta hyväkseen. Nainen tuli kertomaan siitä mulle vahingoniloisena tietämättä, että olimme jo eronneet. 

Kaikkea se kateus teettää. Tosin onhan tuossa jo tyhmyydestäkin kyse, kun nolaa itsensä noin perusteellisesti.

Juuri näin, miehessä ei ollut mitään vikaa, hän vain käytti tilaisuuden hyväkseen kun "nainen tarjoutui", voi helkkari. 

Kyllähän hän oli vapaa tekemään mitä haluaa, kun kerran olimme eronneet. Totta puhuen minusta juttu oli ratkiriemukas ja yksi hupaisimpia muistojani tuon naisen kateudesta, mikä ilmeni muullakin tavalla. Ehkä olisin pahoittanut mieleni, jos se entinen poikaystävä olisi ollut tärkeämpi mulle, mutta kun itse jätin, niin asia ei häirinnyt millään tavalla.

Vierailija
25/114 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ihmistyypin. Meidän kaveriporukassa on yksi nainen, joka tykkää raotella haarojaan ja flirttailee kavereidensa miehille. Juuri tuollaista, että makoilee sohvalla vaikka puhelin kourassa ja koivet levällään, vaikka on tyyliin hame päällä... Sitten välillä vaivihkaa katselee ympärilleen eikä mukamas edes tajua tilannetta.

Vierailija
26/114 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttareissa morsmaikku karkasi sananmukaisesti vieraaseen pöytään. Jotkut ei vaan saa koskaan tarpeekseen. Varmasti siskosi tekisi tuota vaikka saisikin miehesi ja sä menisit yhteen jonkun toisen kanssa.

Vierailija
27/114 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Minun siskolla on ihanin ja komein mies mitä voi toivoa.

Ei tulisi kuuloonkaan milloinkaan edes ajatella että pettäisin siskoni ja laittaisin miehen vaikeaan tilanteeseen. 

Millä tavalla tuo sille miehelle on vaikea tilanne? Jos tuollaiseen suostuu niin mieshän on täysi tollo. Yhtä tollo kuin sisko, joten eihän siinä voi kuin voittaa, että pääsee molemmista eroon kertaheitolla, jos jotain tapahtuu.

Käännä nyt tämä ja ala minua syyttelemään. Häpeä. 

Siskon mies on  korkesati koulutetusta aristokraattisesta perheestä eikä hänen suku vaan voisi edes kuvitella jotain tuollaista käytöstä.  

Siinä perheessä pukeudutaan, hyvät koulutukset ja hyvä käytös . 

En syytellyt, en vain viestistäsi ymmärtänyt mitä tarkoitat, mutta nyt ymmärsin. Ajattelen itsekin juuri tuolta kannalta, että saa hävetä oman siskonsa puolesta miehensä edessä. Ystävän tai kaukaisemman sukulaisen kohdalla ei ole niin hankalaa, koska ystävyyden ja tuttavuuden voi lopettaa. Sisaruutta on vaikeampi lopettaa, vaikka joutuvat niinkin jotkut tekemään. 

Vierailija
28/114 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ihmistyypin. Meidän kaveriporukassa on yksi nainen, joka tykkää raotella haarojaan ja flirttailee kavereidensa miehille. Juuri tuollaista, että makoilee sohvalla vaikka puhelin kourassa ja koivet levällään, vaikka on tyyliin hame päällä... Sitten välillä vaivihkaa katselee ympärilleen eikä mukamas edes tajua tilannetta.

Liittyykö siihen myös jalkojen nostelua tuolille "korviin" sääret ja jalkoväli esittelyssä, tai kumartelua peffa tai antava rinta-aukko edellä? Siskoon pitäisi voida luottaa, tekeekö huomaamataan vain.

Vierailija
29/114 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on jokin psykologinen häiriö. Meidänkin tuttavapiiriin kuului muinoin eräs nainen, joka alkoi humalassa flirttailla miesten kanssa. Siis vaimojen ja oman miehen silmien alla. Homma ajautui siihen pisteeseen, että emme enää viitsineet kutsua heitä mihinkään. Luulen naisen hävenneen käytöstään jälkikäteen, mutta silti se aika ajoin humalassa toistui. Järki ei siihenkään riittänyt, että olisi lopettanut juomisen.

Pikkuisen vaikea ymmärtää näitä, joille alkoholi ei vain sovi. Miksi yhä uudelleen pitää saada nolata itsensä? Flirttailijoita isompi ryhmä ovat nämä häiriköt, jotka alkavat aina torailla, kun tarpeeksi viinaa on juotu. Heidätkin vähitellen ymmärretään jättää kahdestaan riitelemään. Eivätkö he ymmärrä, että muut eivät jaksa katsella showta?

Vierailija
30/114 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on asennetta! Elämä on liian lyhyt nyhjätäkseen yhden ihmisen kanssa. Hakekaa uusia kokemuksia, matkustelkaa ja nauttikaa uusista ruuista sekä ihmisistä.

Asennetta? Olla halpa ja helppo? Just.

Vierailija
31/114 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on jokin psykologinen häiriö. Meidänkin tuttavapiiriin kuului muinoin eräs nainen, joka alkoi humalassa flirttailla miesten kanssa. Siis vaimojen ja oman miehen silmien alla. Homma ajautui siihen pisteeseen, että emme enää viitsineet kutsua heitä mihinkään. Luulen naisen hävenneen käytöstään jälkikäteen, mutta silti se aika ajoin humalassa toistui. Järki ei siihenkään riittänyt, että olisi lopettanut juomisen.

Pikkuisen vaikea ymmärtää näitä, joille alkoholi ei vain sovi. Miksi yhä uudelleen pitää saada nolata itsensä? Flirttailijoita isompi ryhmä ovat nämä häiriköt, jotka alkavat aina torailla, kun tarpeeksi viinaa on juotu. Heidätkin vähitellen ymmärretään jättää kahdestaan riitelemään. Eivätkö he ymmärrä, että muut eivät jaksa katsella showta?

Miinustaja, miksi miinustit tätä viestiä? Oletko ongelmajuoja, joka nolaa itsensä humalassa? Kannattaa lopettaa juominen tai menetät ison määrän ystäviä ja itsekunnioituksesi. Jos sinua ei enää kutsuta juhliin mukaan, se ei tarkoita, että kukaan inhoaisi sinua, vaan sitä että ihmiset haluavat pitää hauskaa rauhassa ilman turhaa draamaa.

Vierailija
32/114 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo siskosi toiminta on varmasti tiedostamatonta. Hän toimii vaistomaisesti kuten hedelmällisessä iässä oleva nainen luonnollisesti toimii. Hän tietää (alitajuisesti), että miehesi on varmasti sopiva levittämään geenejä eteenpäin. Kun miehesi tulee samaan huoneeseen, hän erittää feromoneja, jotka laukaisevat naisessa tällaisen reaktion. Olemme siis edelleen luolamiehiä ja -naisia evoluutiosta huolimatta, emmekä sille mitään voi. Anna miehesi nauttia siskosi huomiosta ja muista, että kyseessä on kilpailutilanne (tämäkin periytyy luolamiesajoilta); kun mies toi riistaa luolaan, naiset palkitsivat hänet seksillä, koska tällainen mies kykeni turvaamaan naisen & jälkikasvun tulevaisuuden. Parhaiten hoidat asian, kun et puutu siskosi käytökseen, vaan flirttailet samalla tavalla ja palkitset miehesi saman tien seksillä.

Vierailija
33/114 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt heti taksilla turvakotiin ja sieltä ilmoitat puhelimitse erosta.

Vierailija
34/114 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoa ei lasketa pettämiseksi vaikka vähän lipaisisi isovarpaiden välistä.

Namskis!

Mitä siskompi sen vaimoa parempi!

Vierailija
35/114 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyykö siihen myös jalkojen nostelua tuolille "korviin" sääret ja jalkoväli esittelyssä, tai kumartelua peffa tai antava rinta-aukko edellä? Siskoon pitäisi voida luottaa, tekeekö huomaamataan vain.

Kyllä siihen kaikkea kihertelyä ja hihittelyä liittyy. Ja vaikka tuo jalkojen levittely olisikin jotenkin tahatonta, niin kyllä sitä on itse ainakin oppinut, ettei miehet ja naiset makoile koivet leväällään, kun ollaan ihmisten seurassa. Kotona saa jokainen loikoilla miten tykkää.

Vierailija
36/114 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin käyttäytyvällä ihmisellä on oikeasti päässä vikaa. Huomiota pitää kerjätä keinolla millä hyvänsä ja monesti tällaiseen liittyy myös alastomuuden esittely ja tyyliin parhaan ystävän miehen naamaan tissien tunkeminen. Tiedän myös tapauksen, jossa tällainen naimisissa oleva rietastelija päätti keksiä morkkispäissään, että kaverinsa mies kosketteli häntä väkisin... Vaikka kaikki tiesivät, että näin ei tapahtunut. Hän oli se koskettelija, joka teki väärin, mutta ei millään pystynyt myöntämään sitä. Sairasta.

Vierailija
37/114 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies antaa pientä signaalia. Huppelissa ihan nomaalia naisten käytöstä vikitellä vierasta.

Vierailija
38/114 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateutta tuollainen useimmiten on. Siskosi on kateellinen sinulle, mutta hyvä puoli tuossa on se, että saat testattua miehesi miten hän tuohon suhtautuu. Jos mies ei esimerkiksi tajua, että toiminta on suunnattu sinua vastaan eikä kerro mitään hänen viehätysvoimastaan niin ei kannata panostaa. Tämän kautta sait myös tietää, että siskosi ei ole luotettava. Älä luota häneen enää äläkä kerro asioistasi, ota etäisyyttä. Kateellinen lähipiirissä merkitsee vaaraa, älä aliarvioi sitä. Tuskin koskee vain tätä tilannetta tuollainen kieroilu.

Vierailija
39/114 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset nyt sattuvat olemaan ekstorvertimpia ja sosiaalinen kanssakäyminen käy hyvin myös miesten kanssa. Tuleehan siinä naurettua ja vitsailtua heidän kanssaan sitten. Itsellekin sattunut monesti, että joku tuttava/kaveri syyttänyt flirttailusta miehensä kanssa, kun itse koen sen ihan normaalina kahden ihmisen kanssakäymisenä, vaikka pilkettä silmäkulmassa vähän onkin.

N27

Vierailija
40/114 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kyllä niin rajoittuneita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän