Sisko flirttailee MINUN miehen kanssa.
Mitä teen? Mitä te tekisitte? Sisko on kuin eri ihminen silloin kun mieheni on samassa huoneessa. Heittää kaksimielisiä vitsejä, silmäilee, flirttailee, loikoilee sohvalla ja venyttelee/raottelee jalkoväliä jne jne. Sen verran, että ei jää epäselväksi mitä on mielessä. Mä en tiedä mitä tehdä. Oon koittanut järjestää niin, että tapaan siskoa muualla kuin meillä tai niin ettei mies oo kotona. Joskus on kuitenkin pakko olla samassa tilassa ja silloin on aina show päällä. En halua pilata välejä mieheen enkä siskoon, en halua riitaa. Mutta riita on edessä, varsinkin siskon kanssa, jos otan puheeksi. Mies ei ainakaan minun nähden koskaan vastaa flirttiin. Auttakaa, ärsyttävä tilanne!
Kommentit (114)
Miksi luulet että välit pilaantuu jos otat siskon kanssa asian puheeksi?
Mitäpä luulet että ap:n sisko ajattelee avautumisesta jos ei ole aihetta? Entäs jos on. Nokkiinsa ottaa varmalla.myös silloin. Eipä oo luin huonoja vaihtoehtoja. Positiivista on vain ettei ap ole itse sypää mihinkään.
Musta tuntuu että vaimon sisko on nykyään jotenkin kiinnostunut musta. En tiedä miksi kun en oo rikas enkä komea. Aloin miettiä tätä kun huomasin että vaimo on ärtynyt aina sen jälkeen kun ollaan käyty siskon luona kylässä. Sisko pukeutuu aika paljastavasti ja on aina mukava mulle. Vaimo varmaan tietäisi onko siskon käytös tavallista intiimimpää tai jotenkin hänelle tuttua. Eli että onko sisko aina tuollainen ihastuneena. Vaan en uskalla kysyä vaimolta.
Sisaresi on narsisti. Haluaa kaiken huomion itselleen. Varsinkin vastakkaiselta sukupuolelta. Kannattaa pitää etäisyyttä sisareesi.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että vaimon sisko on nykyään jotenkin kiinnostunut musta. En tiedä miksi kun en oo rikas enkä komea. Aloin miettiä tätä kun huomasin että vaimo on ärtynyt aina sen jälkeen kun ollaan käyty siskon luona kylässä. Sisko pukeutuu aika paljastavasti ja on aina mukava mulle. Vaimo varmaan tietäisi onko siskon käytös tavallista intiimimpää tai jotenkin hänelle tuttua. Eli että onko sisko aina tuollainen ihastuneena. Vaan en uskalla kysyä vaimolta.
Kyttäät ja tuijotat vaimosi siskoa kuin hän olisi jotain syötävää ja ihmettelet että vaimosi ei pidä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyttäät ja tuijotat vaimosi siskoa kuin hän olisi jotain syötävää ja ihmettelet että vaimosi ei pidä siitä.
En ole koskaan riisutunut vaimon siskon edessä tai muutenkaan vilautellut. Ehkä mulla sitten on kiimainen katse heti kun vilahtaa. Lähden ostamaan raybanit.
Vierailija kirjoitti:
VIKA ON AINA MIEHESSÄ!
Tosion!
Minkä ikäinen tuo sisko ken venyttelee / raottelee haaroväliä? Onko työelämässä? Onko korkea koulutus?
Vierailija kirjoitti:
Miten miehesi vastaa siskosi flirttiin? Monet eivät jaksa kauaa yksipuolisesti flirttailla. Itse puhuisin suoraan siskolleni ja kertoisin kuinka asiatonta ja törkeää hänen käytöksensä on. Hän taitaa kärsiä jostain alemmuuskompleksista sinun suhteesi?
"Mies ei ainakaan minun nähden koskaan vastaa flirttiin."
Voisi lukea edes aloituksen, jos siihen kerran haluaa vastata.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Sisko vai mies?
Miksi se homon kanssa flirttailee?